Muuta > Hearthstone

Minkälainen manacurve arenalla?

<< < (4/4)

KukistajA:
Warsong Commander on mun mielestä täysin unplayable. Se on kolmen droppi säälittävillä statseilla. Se ei tee mitään sillä vuorolla kun pelaat sen. Se on hyvä ainoastaan jos oot board statessa edellä. Se ei oo kovin hyvä edes sillon.

Lunsku:
Vanha Warsong Commander (Your other minions have Charge.) oli kyllä ihan mainio. Mutta ennen oli ennen ja nyt on nyt.

gaerteh:
Palatakseni alkuperäiseen asiaan, areenassa voi myös pärjätä täysin in your face -aggrolla. Olen itse draftannyt pari kertaa lähes täydellisen Shockadin-pakan, eli yhtään olentoa ei ole yli kolmen manan. Toisella menin 9-3, toisella 6-3. Monet pelaavat niin hitaita pakkoja areenan puolella, että yllättyvät melkoisesti kun vastaan tuleekin aito aggro. Varmasti Warlock Zoon voi myös draftata melkoisen hyvällä todennäköisyydellä.

sorin:
Mulla vähän sama että hyvät neuvot kyllä kalliit. Oon koittanu lueskolla täältä näitä vinkkejä mutta vitut. Oon silti ihan yhtä paska x) oon parhaimmillani saanu ehk 5 voittoa ja yleensä se on jotain nollan ja kolmen väliltä.

Infinitium:
Ite pidän perusperiaatteena noin kuutta 1-2 droppia, noin kymmentä 5 tai kalliimpaa droppia ja hyvää määrää yetejä ja classikortteja. Pääsääntöisesti pelit ratkaistaan sillä, kumpi on saanut boardin haltuun vuoron 5 loputtua. Hyvät valuecreaturet esim. harvest golemit kannattaa pickata hyvinkin herkästi. Jo draftivaiheessa pitää saada jotain strategiaa millä kykenee voittamaan 2-3 flamestriken maagit, joita todennäköisesti on vähintään puolet vastustajista kuudennen pelin jälkeen.
 -Inf-

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta