Muuta > Hearthstone

Areenasimulaattori 1: Shaman

<< < (2/3) > >>

Kavu:
Yllätyin hieman siitä että kaikki päätyivät ottamaan molemmat Rockbiterit. Kortti on toki mainio ja toisella kerralla vaihtoehtoja sille ei ollut, mutta itselleni ainakin tarttui ensimmäisellä kertaa Amani Berserker, kakkosdroppeja kun ei liikaa vielä ollut. Muuten olin itseäni ilahduttavan paljon samoilla linjoilla muun foorumin kanssa. Isojen voittomäärien puute johtunee siis pelitaidottomuudesta!

hallava:
Ohessa omat valintani, tehty ennen kuin olen katsonut muiden tekemiä:
Linkki.

SalaHyena:
[hs]Rockbiter Weapon[/hs] Ei ole oikein koskaan ole ollut omia lempikorttejani, varsinkaan ottaa aikaisin. Itse otin kaikki Earth ja Frost Shockit mitä tarjolla oli, sillä tykkään niiden ideasta. Myös Overloadit otin. Sitten pickasin myös niitä SpellDamage kortteja.

Edit: Hienosti toimii noi hs-tägit.

hallava:

--- Lainaus käyttäjältä: SalaHyena - 09.06.14 - klo 02:48 ---[hs]Rockbiter Weapon[/hs] Ei ole oikein koskaan ole ollut omia lempikorttejani, varsinkaan ottaa aikaisin. Itse otin kaikki Earth ja Frost Shockit mitä tarjolla oli, sillä tykkään niiden ideasta. Myös Overloadit otin. Sitten pickasin myös niitä SpellDamage kortteja.

--- Lainaus päättyy ---

Earthshock on ihan hyvä koska sillä voi tappaa joitain muuten vaikeasti tapettavie cretuja, esim. Twilight Draken, Scarlet Crusaderin ja se toimii myös hätätilanteessa ihan perus-silence efektinä. Ongelmana Frostshockin kanssa on että se ei käytännössä tee mitään muuta kuin hidasta vihun cretua yhdellä vuorolla, jättäen sut miinus yhden kortin verrattuna siihen. Sillä ei myöskään juuri ole mitään synergioita muiden korttien kanssa.

rayenni:
Trump kertoi ettei jaksa kommentoida kaikkia pikkejä erikseen, mutta innostui arvioimaan Shamania yleisemmällä tasolla: http://www.liquidhearth.com/forum/arena-strategy/2854-trumps-arena-rankings-shaman

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta