Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Yogg-Saron priesti  (Luettu 2691 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pegeteus

Yogg-Saron priesti
« : 29.04.16 - klo 14:09 »
Pääsin eilen rank vitoselle C'Thun druidilla, tavoitte seasonille saavutettu kun aika ei kuitenkaan riitä legendaksi grindaamiseen. Päätin kokeilla jotain vähän erilaista, Yogg-Saron priestillä vaikutti ajatuksena mielenkiintoiselta. Ajattelin että pakka ei voisi toimia, mutta n.12 peliä niin löysin itseni rank neloselta. Jaetaan tämä nyt muidenkin iloksi, jos joku tästä jotain irti saa.

Pakkalista:
(click to show/hide)

Confessor ja Bloodmage eivät ole mitenkään pakollisia, itse vaan tykkään käyttää niitä. Druidi voi olla haastava vastus, mutta muut Cthunidekit ovat helpompia. Rogueta vastaan dekki tuntuu pärjäävän hyvin. Korttivalikoima on aika sekavan näköinen, mutta aika hyvin löytyy vastauksia kaikkiin uhkiin. 4/2 divine shieldit voivat olla joskus nihkeitä, samoin Twin Emperor. Yleensä panttaan Saronia ihan viime hetkille, jos pöytätilanne näyttää epätoivoiselta niin slämmää sen pöytään ja toivoo parasta.

Saa kommentoida, jos siltä tuntuu.

Poissa deFreak

Vs: Yogg-Saron priesti
« Vastaus #1 : 29.04.16 - klo 16:27 »
Pari kertaa pelannut YOLO-Saronia vastaan ja päällimmäisenä jäi mieleen tämä: "Yhdessä pelissä vastustaja mm. tyhjensi boardin omalta puoleltaan, buustasi minun ukkoja, tappoi Yogg-Saronin prosessissa ja ampui itseään päähän Pyroblastilla." GG. Fun times.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Yogg-Saron priesti
« Vastaus #2 : 29.04.16 - klo 18:41 »
Itse en em. syistä pelaisi Y-Saronia kuin Casualissa. Pekka Sauron > Yogg-Saron.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa pegeteus

Vs: Yogg-Saron priesti
« Vastaus #3 : 29.04.16 - klo 20:28 »
Olisin voinut lisätä disclaimerin, että tämä ei ole kilpahenkinen pakka. Kaksi Thoughtstealia on jo itsessään hyvin kyseenalainen ratkaisu. Yogg-Saron on hauska kortti, ei tasaisesti suorittava. Dekki on vaikea pelata,pelit ovat pitkiä ja rng tarjoaa joskus kylmää kättä. Periaatteessa suoralla control priestillä voisi pärjätä paremmin. Yllätyin vain, miten tällä dekillä pärjäsi ylipäätään mitään ranked kyhäyksiä vastaan. Control priest mirrori oli kyllä kunnon aivoja sulattava kokemus.