Muuta > Säännöt, palaute ja tiedotteet

voisiko lisätä sääntöihin?

(1/3) > >>

Juzam Djinn:
Tässä ajan mittaan olen huomannut, että kaikilla ei ole osoitettaan h/w listassaan. Joskus tämä osaa tehdä traden erittäin vaikeaksi(ainakin korttien toimittamisen), kun osoitteen saa priva viestillä viikon päästä, ja tämä koskee erittäin paljon juuri niitä, jotka eivät käy aktiivisesti foorumilla, mutta ircissä hoitavat paljonkin tradeja.

Luottamusta sen ei pitäisi kyseiseen kaveriin vähentää, pikemminkin lisätä, kun tämä pystyy nimensä julkisesti näyttämään. priva toiminnassa hankaloittaa vielä postilaatikon koko, viesti katoaa nopeasti ilman että sitä ehtii ottaa ylös, ja sitä joutuu kyselemään useampaan kertaan.

Jos tämä ei tuottaisi kenellekkään hirveästi hankaluuksia, niin kaikki voisivat kirjoittaa osoitteensa h/w listansa alkuun, säästytään kaikki monelta hankaluudelta.

Liekkö tämä kuulunut offtopiciin vai tänne, kuka tietää.

kivi:
Pakolliseksi tätä tuskin laitetaan, mutta kyllä tämä helpottaa todella paljon treidaamista. Osoitetiedot ovat muutenkin kohtuullisen julkista infoa ja ne saa selville pienellä salapoliisin työllä.

maybach:
Kuitenkin on ymmärrettävää että kaikki eivät halua henkilökohtaisia osoitetietojaan laittaa nettiin niin näkyville.

Kuitenkin tästä ei todellakaan tule mitään ongelmaa jos hoitaa asiansa, itse ainakin yleensä vaihdan irkissä ja otan logit talteen tietokoneelleni niin sieltä ne aina löytyvät, ei tarvitse lähteä etsimään ja arpomaan kenen kanssa sitä oli vaihettu... vanhoina hyvinä alkuaikoina kirjotin aina pikku lappusille nuo vaihot ja osoitteet =D

xapanthe:
Sehän on selvä, mutta ite ainakin pidän topikin yläosassa koska se on muutenkin jo aika monessa yhteisössä näkyvillä. Jos joku hyötyy tosta mun osoitteesta niin, että se on mun haitaksi, sille ei voi mitään. Eipähän ainakaan toistaiseksi ole mitään haittaa tosta ollu.

Juzam Djinn:
Mutta taas toiselta kannalta, miksi osoite on niin salainen, että sitä ei halua paljastaa kuin tietyille henkilöille? No, kuitenkin jos otetaan vähän takaisin, niin ei tästä ihan sääntöä varmaan tarvitsisi tehdä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta