Muuta > Muuta keskustelua

Asia, joka ilahdutti -ketju

<< < (2/1743) > >>

Schembo:

--- Lainaus käyttäjältä: lithium - 24.09.09 - klo 17:15 ---(en löytänyt vastaavaa ketjua, ja jos turhalta tuntuu niin modet polkekoon tämän suohon)

--- Lainaus päättyy ---

Tässäpä vastaava ketju: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,32590.0.html
On tosin ollut jo usemman vuoden hiljaa.

Delicious_Kake:
Ilahduin nähdessäni tämän ketjun. Hyvä että näillekin asioille on paikka. Tätä ennen ilahduin nähdessäni, kuinka juuri ja juuri kouluikäiset lapset osasivat lyödä pesäpallomailalla paremmin kuin mä koko ala-asteen aikana. Ihan palloja siis kuitenkin.

-Kake

Rancid-:
Prelikkatauhkat tuli tänään postissa ja sunnuntaina olen ekaa kertaa prellussa tuomaripöydän takana. Sen, ja lauantain prellussa pelaamisen, odottelu tuo mukavan pikkulapsi odottaa joulua -fiiliksen. Myös DCI:n uusi politiikka turnaushenkilökunnan pelaamisesta omassa turnauksessaan ilahduttaa suuresti, ja motivoi huomattavasti aiempaa enemmän ajamaan TTY:n maanantaidraftien asiaa eteenpäin.

Tervonaattori:
Olen erittäin ilahtunut odotteassani huomista yllätystä tolta, joka tuolla jo nukkuu kun mä vaan kirjoittelen kivalle foorumille  :)

Sitä en sitten tiedä kuinka ilahtunut olen kun yllätys tulee ilmi   :D
(Se tapahtuu huomenna kello 17->) Jänskättää!!  ;D

Tebetekus:
Ilahduttaa suuresti 12h duunipäivän jälkeen saada videoprojektin raakaeditti valmiiksi.
Juuri korkattu olut ilahdutta myöskin näin illasta. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta