Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Pauper GWR Landfall aggro  (Luettu 3632 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Amiraali

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Leuka rintaan ja kohti uusia tuulimyllyjä.
Pauper GWR Landfall aggro
« : 07.01.10 - klo 01:35 »
Jostain syystä tämä väriyhdistelmä nyt kolahtaa meikäläiseen. Lähdin huvinvuoksi kasaamaan pauperiin kasaa kortteja ja lueskelin partavoorumilta että landfall on kuumaa hottia kyseisessä formaatissa tällä hetkellä. Pakan idea taitaa nyt olla kuitenkin jo kaikille niin selviö ettei sitä kehtaa enään lähteä erikseen selittelemään. Olisiko partaajilla ehdotuksia? ideoita? suolaa?

Olennot:

4x Plated Geopede
4x Steppe Lynx
4x Wild Nacatl
4x Kor Skyfisher

Intantit ja Sorceryt:

4x Burst Lightning
4x Harrow
3x Vines of Vastwood

Muut:

4x Rancor
4x Journey to Nowhere
3x Zektar Shrine Expedition

Läänit:

4x Terramorphic Expanse
4x Teetering Peaks
2x Mountain
6x Plains
6x Forest
« Viimeksi muokattu: 07.01.10 - klo 17:32 kirjoittanut Amiraali »

Poissa Stefan

Vs: Pauper GWR Landfall aggro
« Vastaus #1 : 07.01.10 - klo 07:35 »
En tosta kauheasti haukuttavaa keksi  :). Pelaan ite lähes samanlaisella pakalla, joten postaan sen, jos löytyisi siitä vaikka ideoita.

Läänit:

4x Teetering Peaks
2x Mountain
7x Plains
7x Forest

Ötöt:

4x Steppe Lynx
4x Plated Geopede
4x Scythe Tiger
4x Kor Skyfisher

Muut:

4x Explorer's Scope
4x Adventuring Gear
4x Vines of Vastwood
4x Harrow
4x Rancor
4x Khalni Heart Expedition (nämä vaihan bursteihin heti kun jaksan)

Mielestäni sun pakasta joutaa pois Ainakin Zektar Shrinet, tilalle vaikka adventuringia, niin saa skyfisherkin landfallin mahdin. Fetsejä en itse pelaa ikinä. Landfallissa ne ois kyllä toimivia. Nacatlin vaihtamista johonkin enemmän konseptiin liittyvään voisi harkita? Tai sitten ei, jos se toimii. Journeystä en ole varma, mieluummin vaikka Temporal Isolation. Toivottavasti oli listasta jotain apua, hyvältä näyttää pakkasi kaikenkaikkiaan.                     

Poissa Masa88

Vs: Pauper GWR Landfall aggro
« Vastaus #2 : 07.01.10 - klo 13:58 »
tai burst lightingien tilalla vaikkapa lightining bolttia, luulisi sen sopivan paremmin!
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa Amiraali

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Leuka rintaan ja kohti uusia tuulimyllyjä.
Vs: Pauper GWR Landfall aggro
« Vastaus #3 : 07.01.10 - klo 15:38 »
tai burst lightingien tilalla vaikkapa lightining bolttia, luulisi sen sopivan paremmin!
Voi olla, että lightning boltit olisi parempia mutta tässä pakassa niitä ei ole sen takia ku ne ovat toisessa :)
« Viimeksi muokattu: 07.01.10 - klo 16:04 kirjoittanut Amiraali »

Poissa Chaosworm

Vs: Pauper GWR Landfall aggro
« Vastaus #4 : 07.01.10 - klo 16:24 »
tai burst lightingien tilalla vaikkapa lightining bolttia, luulisi sen sopivan paremmin!
Voi olla, että lightning boltit olisi parempia mutta tässä pakassa niitä ei ole sen takia ku ne ovat toisessa :)
Eikö niitä voi proksata kasuaalipeleihin ja turnauksiin vain vaihtaa ne Boltit tähän pakkaan?
aka. Awaclus

Poissa Amiraali

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Leuka rintaan ja kohti uusia tuulimyllyjä.
Vs: Pauper GWR Landfall aggro
« Vastaus #5 : 07.01.10 - klo 16:55 »
Mä oon niitä ihmisiä jotka ennemmin hirttää ittesä palleista kattoon ku proksuttaa..

Poissa Chaosworm

Vs: Pauper GWR Landfall aggro
« Vastaus #6 : 07.01.10 - klo 17:13 »
Mä oon niitä ihmisiä jotka ennemmin hirttää ittesä palleista kattoon ku proksuttaa..
Mikset proksuttaisi kortteja, jotka jo omistat, jos sillä vältyt siltä, että joudut jatkuvasti pistämään ne siihen pakkaan, jolla sillä hetkellä pelaat?
aka. Awaclus

Poissa Stefan

Vs: Pauper GWR Landfall aggro
« Vastaus #7 : 07.01.10 - klo 17:31 »
Mikset proksuttaisi kortteja, jotka jo omistat, jos sillä vältyt siltä, että joudut jatkuvasti pistämään ne siihen pakkaan, jolla sillä hetkellä pelaat?

Ongelmaltahan vältytään jo käyttämällä Bursteja.

Poissa Amiraali

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Leuka rintaan ja kohti uusia tuulimyllyjä.
Vs: Pauper GWR Landfall aggro
« Vastaus #8 : 07.01.10 - klo 17:31 »
Mä oon niitä ihmisiä jotka ennemmin hirttää ittesä palleista kattoon ku proksuttaa..
Mikset proksuttaisi kortteja, jotka jo omistat, jos sillä vältyt siltä, että joudut jatkuvasti pistämään ne siihen pakkaan, jolla sillä hetkellä pelaat?
Minä ku luulin että viesti menisi jopa sinuun perille jo ensimmäisellä kerralla? Minä nyt en vaan tykkää (riittääkö boldaaminen ja alleviivaus?) proksuista. Ne on rumia ja haisee kumille.

Poissa Chaosworm

Vs: Pauper GWR Landfall aggro
« Vastaus #9 : 07.01.10 - klo 18:07 »
Mikset proksuttaisi kortteja, jotka jo omistat, jos sillä vältyt siltä, että joudut jatkuvasti pistämään ne siihen pakkaan, jolla sillä hetkellä pelaat?

Ongelmaltahan vältytään jo käyttämällä Bursteja.
Mutta tulee esiin toinen ongelma: dekki on huonompi kuin dekki, jossa Burstien tilalla on Lightning Boltit.

Amiraali: Mikset sitten pistä niitä siihen dekkiin, jolla minäkin hetkenä pelaat?
aka. Awaclus

Poissa Polari

Vs: Pauper GWR Landfall aggro
« Vastaus #10 : 07.01.10 - klo 18:13 »
Katsos, kun jos dekillä ei pelata turnauksissa tms. missä maksimaalinen suorituskyky on ainoa prioriteetti, pitää verrata mikä häiritsee vähiten - se että pakassa on karvan huonompi vaihtoehto Boltin tilalla, proksaus, vai se että kortteja joutuu jatkuvasti siirtelemään pakasta toiseen. Miten voi olla niin vaikeaa käsittää että joku valitsee näistä ensimmäisen?
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)