Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Tampere] Commander keskiviikkoisin loppu ny.  (Luettu 20859 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa psilo

Vs: [Tampere] Commanderia keskiviikkoisin
« Vastaus #90 : 26.07.12 - klo 21:40 »
Kuitenkin niistä sadoista mahdollisista paikoista joissa pelejä voisi Tampereella järjestää, sen pitää olla sellaisessa paikassa johon merkittävä osa ihmisistä ei varmasti tule?

Itse näkisin ihan mielelläni listan näistä sadoista mahdollisista paikoista, varsinkin parin kilometrin sisällä keskustasta.

Poissa luma

Vs: [Tampere] Commanderia keskiviikkoisin
« Vastaus #91 : 26.07.12 - klo 22:19 »
Kuitenkin niistä sadoista mahdollisista paikoista joissa pelejä voisi Tampereella järjestää, sen pitää olla sellaisessa paikassa johon merkittävä osa ihmisistä ei varmasti tule?

Itse näkisin ihan mielelläni listan näistä sadoista mahdollisista paikoista, varsinkin parin kilometrin sisällä keskustasta.

Varsinkin jos on tiedossa paikka, joka sopisi prellujen järjestämiseen, niin voin palkita tilojen löytymiseen johtavan vinkin.

Poissa scor

Vs: [Tampere] Commanderia keskiviikkoisin
« Vastaus #92 : 03.09.12 - klo 22:50 »
Tuleekos tänä keskiviikkona pelaajia paikalle, ollut ketju hiljaa hetken. Voisin kaverin kanssa paikalle saapua jos muitakin löytyy...

Poissa Kide

Vs: [Tampere] Commanderia keskiviikkoisin
« Vastaus #93 : 03.09.12 - klo 23:39 »
Onhan siellä ollut joku kymmenisen tyyppiä lähiviikkoina :)
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime.

Poissa Arirmind

Vs: [Tampere] Commanderia keskiviikkoisin
« Vastaus #94 : 26.09.12 - klo 16:25 »
Haluisko joku testailla illalla Modernia? Välttämättä EDH ei huvittais nyt :S

Poissa lurkki

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Jack of all trades, master of none.
Vs: [Tampere] Commanderia keskiviikkoisin
« Vastaus #95 : 24.10.12 - klo 18:19 »
Kiitos kaikille, jotka tässä reilun vuoden aikana peleissä ehditte käydä. Pussy Cat on nyt sulkenut ovensa pysyvästi, joten tissibaaricommander on tullut tiensä päähän. Pahoittelen myöhäistä ilmoitusta - minulle tiedotettiin asiasta tänään tekstiviestillä vähän vailla viisi, ja viestin huomasin viiden pintaan ovenkahvassa roikkuessani. Tekstaria laitoin niille teistä, joiden numerot minulla oli tallessa, toivottavasti ei kovin moni käynyt oven takana turhaan kuten minä.

Oli tarkoitus kirjoittaa vastaavaa viestiä muutenkin. Kuten osa teistä varmasti tietää, olen muuttanut tämän kuun alussa Tampereelta pois ja hakenut ensi vuoden alusta muualle opiskelemaan. Oli kiva tutustua teihin kaikkiin ja yhä saa lisätä fesessä https://www.facebook.com/iina84 olis kiva kuulla teidän kuulumisia muutenkin.

Poissa syfilisx

Vs: [Tampere] Commander keskiviikkoisin loppu ny.
« Vastaus #96 : 24.10.12 - klo 19:24 »
Kaikki hyvä loppuu aikanaan. Kiitos lurkille homman aluille pistämisestä aikoinaan. :)

Poissa kundi joka makeilee

Vs: [Tampere] Commander keskiviikkoisin loppu ny.
« Vastaus #97 : 25.10.12 - klo 09:44 »
Ihanaa oli niin pitkään kuin kesti. Sääli jokaista joka ei paikalle uskaltanu.

Toivotaan, että joku puuhamies (tai -nainen niin kuin tässäkin kävi) saa uuden paikan keksittyä, vaikka tuskin toista samanmoista peliparatiisia maa päällään kantaakaan.
W: legakäyttiksiä H: standardkuraa

"Shufflaa dekkis niin mä kuttaan, sitten judge postaa seatingsit."