Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)  (Luettu 367732 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Kertsu

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #270 : 14.12.12 - klo 19:09 »
Tuleeko maailmanloppu ensi viikolla?

Minä jään ainakin henkiin. En tiedä teistä muista.
(jotakin poikkeuksellista tapahtuu aivan varmasti. jotakin.)

Oi, googlasin ja löysin
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/2008/07/22/2012-maailmanloppuko/

jos maailmanloppu naurattaa niin lukemaan :) minua tuo ainakin huvittaa
Paitsi että perhe lähtee juuri 21. päivä teneriiffalle ja minä jään kotiin. Saa nähdä sitten tulevatko takaisin..

Loppu tuli

Poissa Elwood

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #271 : 19.12.12 - klo 23:04 »
Latasin Steamissa peliä (Witcher 2) monen gigan edestä. Käytin pausella sammuttamatta Steamia, ja kun jatkoin, progress näytti lähes nollaa. Kuitenkin pelin propertiesissa näkyy local game contentia sen aiemmin lataamani verran. Osaako kukaan neuvoa, ennen kuin otan supportiin yhteyttä?

EDIT: ja lataukset näkyvät olevan kansiossaan...

EDIT2:
Lainaus
Oct 19, 2012 12:46: Steam was to blame before, for every 3 mb hotfix to 140 mb patch, Steam had to redownload either 9 or 16 gigs from this 17 gig game (yes, you really did have to download 16 gigs to get just 3 mb of new code into your game, it happened to me right before -> ), after that they had to port it to the new Valve patching system which meant another 16 gig redownload to finally just download and patch the black enhanced edition for only ~1 gb or so, after that it only downloaded the exact amount needed for each patch. Probably something went wrong, or maybe you didn't update it for a while?

Jaa-a. Ihmettelen vaan, kun ei mulla kerennyt ensimmäistäkään kertaa ladata loppuun, että onko tää sitten montakin kertaa vielä edessä...
« Viimeksi muokattu: 19.12.12 - klo 23:29 kirjoittanut Elwood »

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #272 : 21.12.12 - klo 19:18 »
Mitä on modotus? (odotus?)
« Viimeksi muokattu: 23.12.12 - klo 01:45 kirjoittanut yeou »


Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #274 : 28.12.12 - klo 21:00 »
Kun romani (tai sen näköinen, tosin nuorta sorttia ja mies) nyökkää ikään kuin tervehdykseksi, pitäisikö nyökätä takaisin vai onko parempi että ei tee mitään? Onko sillä nyökkäyksellä mitään muuta merkitystä?

Käytän mozilla firefoxia ja tekstiäni alleviivataan punaisella koska se on virheellistä, koska koneen kieli on englanti. Joten mistä tämän saa laitettua pois?
Kiitos etukäteen vastauksista, jahka niitä tulee.

Poissa Kertsu

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #275 : 28.12.12 - klo 21:03 »
Kun romani (tai sen näköinen, tosin nuorta sorttia ja mies) nyökkää ikään kuin tervehdykseksi, pitäisikö nyökätä takaisin vai onko parempi että ei tee mitään? Onko sillä nyökkäyksellä mitään muuta merkitystä?

Itse ainakin pitäisin tyyppiä silmällä ettei tulisi puukosta. Tai sitten ne on rahaa vailla

Poissa Iippa

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #276 : 28.12.12 - klo 21:44 »
Kun romani (tai sen näköinen, tosin nuorta sorttia ja mies) nyökkää ikään kuin tervehdykseksi, pitäisikö nyökätä takaisin vai onko parempi että ei tee mitään? Onko sillä nyökkäyksellä mitään muuta merkitystä?

Itse ainakin pitäisin tyyppiä silmällä ettei tulisi puukosta. Tai sitten ne on rahaa vailla

Itse morottaisin takasin, sillä kyseessä todennäköisesti olisi yksi monista romanitutuistani, jotka ovat rentoja tyyppejä, tekevät töitä ja maksavat veroja tähän yhteiskuntaan toisin kuin esim. allekirjoittanut ja moni muu tälläkin foorumilla heiluva jamppa. Näin täällä päin.

Poissa Kertsu

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #277 : 28.12.12 - klo 21:52 »
Kun romani (tai sen näköinen, tosin nuorta sorttia ja mies) nyökkää ikään kuin tervehdykseksi, pitäisikö nyökätä takaisin vai onko parempi että ei tee mitään? Onko sillä nyökkäyksellä mitään muuta merkitystä?

Itse ainakin pitäisin tyyppiä silmällä ettei tulisi puukosta. Tai sitten ne on rahaa vailla

Itse morottaisin takasin, sillä kyseessä todennäköisesti olisi yksi monista romanitutuistani, jotka ovat rentoja tyyppejä, tekevät töitä ja maksavat veroja tähän yhteiskuntaan toisin kuin esim. allekirjoittanut ja moni muu tälläkin foorumilla heiluva jamppa. Näin täällä päin.

Eihän sitä toki saisikaan yleistää, mutta mulla nyt vaan ei ole yhtään hyviä kokemuksia romaneiden kanssa

Poissa jotudin

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #278 : 28.12.12 - klo 23:21 »
Kun romani (tai sen näköinen, tosin nuorta sorttia ja mies) nyökkää ikään kuin tervehdykseksi, pitäisikö nyökätä takaisin vai onko parempi että ei tee mitään? Onko sillä nyökkäyksellä mitään muuta merkitystä?

Itse ainakin pitäisin tyyppiä silmällä ettei tulisi puukosta. Tai sitten ne on rahaa vailla

Itse morottaisin takasin, sillä kyseessä todennäköisesti olisi yksi monista romanitutuistani, jotka ovat rentoja tyyppejä, tekevät töitä ja maksavat veroja tähän yhteiskuntaan toisin kuin esim. allekirjoittanut ja moni muu tälläkin foorumilla heiluva jamppa. Näin täällä päin.

Eihän sitä toki saisikaan yleistää, mutta mulla nyt vaan ei ole yhtään hyviä kokemuksia romaneiden kanssa
Asiahan ei minulle kuulu, mutta selitys haisee vähän "En minä mikään rasisti ole, mutta <rasistista paskaa tähän>" luokan potaskalta. Tuollaisia mustalaisia olen tavannut lähinnä mannevitseissä. Toisaalta onhan ne kaikki turkulaiset mulkkuja, ruotsalaiset seksuaalisesti arveluttavia, venäläiset haluaa vain hyökätä tänne ja tummaihoiset viedä kaikki ilmaiset rahat ja naisetkin vielä (tosin näissä ei liene kehumista erään virolaisen naiseläjän mukaan).

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #279 : 02.01.13 - klo 13:36 »
Miten saan tehtyä tänne linkin (esim. siguun) jossa ihmekoodin sijaan lukee vaikka "Project: Legacy"?

Poissa luma

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #280 : 02.01.13 - klo 13:38 »
Miten saan tehtyä tänne linkin (esim. siguun) jossa ihmekoodin sijaan lukee vaikka "Project: Legacy"?

[url=http://www.google.com]linkkiteksti[/url]

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #281 : 02.01.13 - klo 18:59 »
Miten saan tehtyä tänne linkin (esim. siguun) jossa ihmekoodin sijaan lukee vaikka "Project: Legacy"?

[url=http://www.google.com]linkkiteksti[/url]

Kiitos. Ei sentään lukenut [url=http://www.google.com]KVG[/url]...

Poissa Taikinavelho

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #282 : 02.01.13 - klo 20:07 »
Tekisi mieli hankkia Microsoft Surface Pro mutta milloin se tulee suomeen ja mistä voi ostaa?

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #283 : 09.01.13 - klo 19:18 »
Kun katsoo asunnon pohjapiirrustuksia, mistä käy ilmi että missä on vessa ja missä suihku, ja mistä käy ilmi se että ne on ängetty samaan syssyyn? Minä en oikein haluaisi sietää vessa-suihku yhdistelmää enää joten tulin tänne kysymään, koska en ymmärrä pohjapiirrustuksista paljon mitään.

Poissa Thalian

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #284 : 09.01.13 - klo 19:47 »
Kun katsoo asunnon pohjapiirrustuksia, mistä käy ilmi että missä on vessa ja missä suihku, ja mistä käy ilmi se että ne on ängetty samaan syssyyn? Minä en oikein haluaisi sietää vessa-suihku yhdistelmää enää joten tulin tänne kysymään, koska en ymmärrä pohjapiirrustuksista paljon mitään.

Jos et katsele omakotitaloja, niin 95% kämpistä märkätiloja on tasan yksi eli wc ja suihku ovat samassa tilassa.

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #285 : 09.01.13 - klo 20:07 »
Kun katsoo asunnon pohjapiirrustuksia, mistä käy ilmi että missä on vessa ja missä suihku, ja mistä käy ilmi se että ne on ängetty samaan syssyyn? Minä en oikein haluaisi sietää vessa-suihku yhdistelmää enää joten tulin tänne kysymään, koska en ymmärrä pohjapiirrustuksista paljon mitään.
Jos et katsele omakotitaloja, niin 95% kämpistä märkätiloja on tasan yksi eli wc ja suihku ovat samassa tilassa.

 :(

Poissa Ranger0

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #286 : 09.01.13 - klo 20:45 »
Ei nyt ihan näinkään. Melkein kaikissa kahdessa kerroksessa olevissa rivitaloissa ja paritaloissa on WC sekä alhaalla että ylhäällä.

Kun katsoo asunnon pohjapiirrustuksia, mistä käy ilmi että missä on vessa ja missä suihku, ja mistä käy ilmi se että ne on ängetty samaan syssyyn? Minä en oikein haluaisi sietää vessa-suihku yhdistelmää enää joten tulin tänne kysymään, koska en ymmärrä pohjapiirrustuksista paljon mitään.

Jos et katsele omakotitaloja, niin 95% kämpistä märkätiloja on tasan yksi eli wc ja suihku ovat samassa tilassa.

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #287 : 19.01.13 - klo 13:06 »
Voiko perhettä vaihtaa?
Voiko nimensä vaihtaa kokonaan?
Missä se on mahdollista jos ei täällä(maassa)?

Poissa Rancid-

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #288 : 19.01.13 - klo 13:27 »
Voiko perhettä vaihtaa?
Voiko nimensä vaihtaa kokonaan?
Missä se on mahdollista jos ei täällä(maassa)?

Nimensä voi vaihtaa kokonaan maistraatissa, perhe taitaa olla vähän semmoinen että kun muutat pois, ei oo mikään pakko pitää yhteyttä (nimim. kävin itse jouluna kääntymässä perhepiirissä ekaa kertaa 3-4 vuoteen).

Ja Ranger0:lle sellaiset terveiset että vaikka se valitettavasti sähköpostissa onkin defacto-standardi (joka johtuu enemmän idioottikäyttäjistä ja -ohjelmistoista [/kävelykepinheiluttelu]), foorumeilla ei oo tapana top-postata.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa luma

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #289 : 19.01.13 - klo 13:38 »
Voiko perhettä vaihtaa?
Voiko nimensä vaihtaa kokonaan?
Missä se on mahdollista jos ei täällä(maassa)?

Nimensä voi vaihtaa kokonaan maistraatissa,

Tähän vielä sellainen huomautus että sukunimeä ei voi vaihtaa täysin vapaasti, vaan voi ottaa vain sellaisen sukunimen joka on joskus ollut vanhemmilla/isovanhemmilla/isoisovanhemmilla/jne, tai sitten uuden, itse keksityn sukunimen joka ei ole vielä käytössä.

Poissa Babu

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Creature - Goblin Brushwagg
Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #290 : 19.01.13 - klo 13:53 »
Voiko perhettä vaihtaa?
Voiko nimensä vaihtaa kokonaan?
Missä se on mahdollista jos ei täällä(maassa)?

Nimensä voi vaihtaa kokonaan maistraatissa,

Tähän vielä sellainen huomautus että sukunimeä ei voi vaihtaa täysin vapaasti, vaan voi ottaa vain sellaisen sukunimen joka on joskus ollut vanhemmilla/isovanhemmilla/isoisovanhemmilla/jne, tai sitten uuden, itse keksityn sukunimen joka ei ole vielä käytössä.

Voi myös muuttaa esim. Jenkkeihin jossa ainakin internettiä selatessa vaikuttaa siltä, että nimen saa vaihtaa miksi haluaa.
"eikö se nyt ole vanha fakta että monoliitit menee infiniteks jos niitä päin edes katsoo pahasti"
- luma; 09.04.2020 klo 19:30

Poissa Corpseriuz

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #291 : 19.01.13 - klo 13:59 »
Kun katsoo asunnon pohjapiirrustuksia, mistä käy ilmi että missä on vessa ja missä suihku, ja mistä käy ilmi se että ne on ängetty samaan syssyyn? Minä en oikein haluaisi sietää vessa-suihku yhdistelmää enää joten tulin tänne kysymään, koska en ymmärrä pohjapiirrustuksista paljon mitään.

Jos et katsele omakotitaloja, niin 95% kämpistä märkätiloja on tasan yksi eli wc ja suihku ovat samassa tilassa.

Tämä väittämä nyt on kyllä niin kaukana faktasta kuin vaan voi olla...

Poissa Thalian

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #292 : 19.01.13 - klo 14:01 »
Kun katsoo asunnon pohjapiirrustuksia, mistä käy ilmi että missä on vessa ja missä suihku, ja mistä käy ilmi se että ne on ängetty samaan syssyyn? Minä en oikein haluaisi sietää vessa-suihku yhdistelmää enää joten tulin tänne kysymään, koska en ymmärrä pohjapiirrustuksista paljon mitään.

Jos et katsele omakotitaloja, niin 95% kämpistä märkätiloja on tasan yksi eli wc ja suihku ovat samassa tilassa.

Tämä väittämä nyt on kyllä niin kaukana faktasta kuin vaan voi olla...

Jaa, miten niin? Lukuunottamatta suuria kämppiä (yli kolmion kokoisia), niin kylppäri ja vessa yhdistetään melkeinpä poikkeuksetta. Ainoastaan nuo useamman kerroksen talot ovat poikkeus tähän sääntöön.

Poissa Corpseriuz

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #293 : 19.01.13 - klo 14:12 »
Kun katsoo asunnon pohjapiirrustuksia, mistä käy ilmi että missä on vessa ja missä suihku, ja mistä käy ilmi se että ne on ängetty samaan syssyyn? Minä en oikein haluaisi sietää vessa-suihku yhdistelmää enää joten tulin tänne kysymään, koska en ymmärrä pohjapiirrustuksista paljon mitään.

Jos et katsele omakotitaloja, niin 95% kämpistä märkätiloja on tasan yksi eli wc ja suihku ovat samassa tilassa.

Tämä väittämä nyt on kyllä niin kaukana faktasta kuin vaan voi olla...

Jaa, miten niin? Lukuunottamatta suuria kämppiä (yli kolmion kokoisia), niin kylppäri ja vessa yhdistetään melkeinpä poikkeuksetta. Ainoastaan nuo useamman kerroksen talot ovat poikkeus tähän sääntöön.

No siis tuossahan oli puhetta että omakotitalot poislukien... Ja kyllä noissa kolmioissa mitä itse olen nähnyt/asunut niin kaikissa on vessa erikseen ollut (ja ihan yhdessä tasossa). Työnikin puolesta tulee päivittäin "jokunen" pohjapiirrustus katsastettua joten ei ihan mututuntumalla kuitenkaan tässä mennä.

Poissa Thalian

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #294 : 19.01.13 - klo 14:21 »
Kun katsoo asunnon pohjapiirrustuksia, mistä käy ilmi että missä on vessa ja missä suihku, ja mistä käy ilmi se että ne on ängetty samaan syssyyn? Minä en oikein haluaisi sietää vessa-suihku yhdistelmää enää joten tulin tänne kysymään, koska en ymmärrä pohjapiirrustuksista paljon mitään.

Jos et katsele omakotitaloja, niin 95% kämpistä märkätiloja on tasan yksi eli wc ja suihku ovat samassa tilassa.

Tämä väittämä nyt on kyllä niin kaukana faktasta kuin vaan voi olla...

Jaa, miten niin? Lukuunottamatta suuria kämppiä (yli kolmion kokoisia), niin kylppäri ja vessa yhdistetään melkeinpä poikkeuksetta. Ainoastaan nuo useamman kerroksen talot ovat poikkeus tähän sääntöön.

No siis tuossahan oli puhetta että omakotitalot poislukien... Ja kyllä noissa kolmioissa mitä itse olen nähnyt/asunut niin kaikissa on vessa erikseen ollut (ja ihan yhdessä tasossa). Työnikin puolesta tulee päivittäin "jokunen" pohjapiirrustus katsastettua joten ei ihan mututuntumalla kuitenkaan tässä mennä.

Mun tiedon mukaan on suhteellisen harvinaista, että kolmioon tehtäisiin useampi märkätila. Ihan uusimpien rakennusten suhteen tää on voinut muuttua, en ole tekemisissä kovinkaan paljon 2010-luvulla rakennettujen talojen kanssa. Ja tosiaan, asuntokannasta melko suuri osa on nimenomaan pieniä asuntoja ja keskimääräinen ikäkin on suhteellisen korkea. Toki myönnän, että jossain määrin saatoin tuossa luvussa liioitella, mutta väitän, että kovin kaukana ei olla todellisuudesta.

Poissa Corpseriuz

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #295 : 19.01.13 - klo 14:39 »
Kun katsoo asunnon pohjapiirrustuksia, mistä käy ilmi että missä on vessa ja missä suihku, ja mistä käy ilmi se että ne on ängetty samaan syssyyn? Minä en oikein haluaisi sietää vessa-suihku yhdistelmää enää joten tulin tänne kysymään, koska en ymmärrä pohjapiirrustuksista paljon mitään.

Jos et katsele omakotitaloja, niin 95% kämpistä märkätiloja on tasan yksi eli wc ja suihku ovat samassa tilassa.

Tämä väittämä nyt on kyllä niin kaukana faktasta kuin vaan voi olla...

Jaa, miten niin? Lukuunottamatta suuria kämppiä (yli kolmion kokoisia), niin kylppäri ja vessa yhdistetään melkeinpä poikkeuksetta. Ainoastaan nuo useamman kerroksen talot ovat poikkeus tähän sääntöön.

No siis tuossahan oli puhetta että omakotitalot poislukien... Ja kyllä noissa kolmioissa mitä itse olen nähnyt/asunut niin kaikissa on vessa erikseen ollut (ja ihan yhdessä tasossa). Työnikin puolesta tulee päivittäin "jokunen" pohjapiirrustus katsastettua joten ei ihan mututuntumalla kuitenkaan tässä mennä.

Mun tiedon mukaan on suhteellisen harvinaista, että kolmioon tehtäisiin useampi märkätila. Ihan uusimpien rakennusten suhteen tää on voinut muuttua, en ole tekemisissä kovinkaan paljon 2010-luvulla rakennettujen talojen kanssa. Ja tosiaan, asuntokannasta melko suuri osa on nimenomaan pieniä asuntoja ja keskimääräinen ikäkin on suhteellisen korkea. Toki myönnän, että jossain määrin saatoin tuossa luvussa liioitella, mutta väitän, että kovin kaukana ei olla todellisuudesta.

Uustuotannossa tulee nykyään vastaan monesti myös tapauksia että kolmioon/suurenpaan tehdään erillinen vessa, mutta myös suihkutilaan asennetaan oma vessanpönttö.

Pienien asuntojen yksiö/kaksi kohdalla todennäköisesti tuo heittämäsi väite pitää suurinpiirtein kutinsa... 

Vielä pikku knoppitietona loppuun että jos vessassa ei ole erillistä lattiakaivoa se lasketaan kuivaksi tilaksi (vertaa keittiö) ja näin ollen sinne ei tarvitse laittaa vesieristeitäkään. Eli tuohan voi jossain mielessä pitää myös paikkaansa tuo väittämäsi että kolmioissa ei olisi enempää kuin yksi märkätila (vaikka siellä erillinen vessa olisikin) ;)
« Viimeksi muokattu: 19.01.13 - klo 15:01 kirjoittanut Corpseriuz »

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #296 : 19.01.13 - klo 15:53 »
Kiitos vastauksista. On hyötyä tulevaisuudessa. tuota... mikä sitten on kolmio? Antaa olla, keksin jo itse :P Ja tarkemmin sanottuna haen asuntoa jonka kuukausivuokran hinta pyörii 0-300 euron ympärillä (ja tosiaan vessa sekä suihku erillään eikä paljon moitetta muuallakaan asunnossa, yksiö)
« Viimeksi muokattu: 19.01.13 - klo 15:56 kirjoittanut yeou »

Poissa Kide

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #297 : 19.01.13 - klo 16:06 »
Voin jo nyt sanoa, että on aika epätodennäköistä löytää yksiötä edes vähän säädylliseltä paikalta alle neljäänsataan, mutta onnea etsintään. Etenkään tuollaisilla vaattimuksilla.
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime.

Poissa Thalian

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #298 : 19.01.13 - klo 16:31 »
Voin jo nyt sanoa, että on aika epätodennäköistä löytää yksiötä edes vähän säädylliseltä paikalta alle neljäänsataan, mutta onnea etsintään. Etenkään tuollaisilla vaattimuksilla.

Jotain rajaa nyt siihen vuokraan. Jossain Helsingissä nämä "alle 400e ei löydy yksiötä". Muualla Suomessa neliövuokra pyörii jossain 10-15 euron kieppeillä ja kun yksikön koko on 20-30 neliötä, niin mennään aika reilusti alle 400 euron. Toki realistista on sanoa, että pitää olla melko pieni paikkakunta (tai tosi pieni kämppä), jos alle 300 euron yksiön aikaa jostain saada.

Poissa Thalian

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #299 : 19.01.13 - klo 16:32 »
Vielä pikku knoppitietona loppuun että jos vessassa ei ole erillistä lattiakaivoa se lasketaan kuivaksi tilaksi (vertaa keittiö) ja näin ollen sinne ei tarvitse laittaa vesieristeitäkään.

Tätä en muuten tiennyt.