Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)  (Luettu 367680 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Akila

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #330 : 13.02.13 - klo 18:23 »
Mistä voisi löytää kestävät kuulokkeet mikrofonilla pelaamista varten? Minua vituttaa, kun käytön yhteydessä on kahden vuoden aikana mennyt kolmet kuulokkeet paskaksi normaali käytössä. En kuitenkaan haluaisi aina ottaa uutta takuusta vaan haluan sellaiset kuulokkeet jotka eivät hajoa normaali käytössä juuri ollenkaan.

http://www.jimms.fi/tuote/51126

Itellä on ollut Siberian kuulokkeet käytössä jo vuoden ja hyvin on kestänyt. Ollut mukana kolmilla laneillakin eikä mitään ongelmia.

Olen käyttänyt Siberioita nyt noin seitsemän vuotta. Yhdesti olen ne joutunut uusimaan särkymisen takia. V1 kesti neljä vuotta ennen palasiksi menoa, ja hajoaminen johtui ihan omasta rajusta käsittelystäni (matkustin runsaasti niiden kanssa, ja ne olivat ahtaasti reppuun pakattuna ison osan ajasta). V2 on nyt käytössä. Ääni kuuluu hyvin, mutta seuraavat kuulokkeet jotka hankin tulevat olemaan toista merkkiä. V2:n mikrofoni on todella huono (tai sitten minulla on maanantaikappale), korville voisi olla enemmän tilaa ja muutenkin olen käyttötapauksen muuttumisen myötä huomannut että pitkässä yhtäjaksoisessa käytössä nämä luurit ovat raskaahkot ja rasittavat käyttää. Ehkä olen vain isokorvainen.

Normaalikäyttöä kuitenkin vaikuttavat kestävän hyvin. Päätä vasten oleva jotain nahkaa muistuttavaa materiaalia oleva pehmusteosa kylläkin kuluu irstaan näköiseksi, mutta se ei käyttöä hidasta. Rakenne on tosiaan myös sellainen, että vievät vaikkapa pakatessa paljon tilaa, ja eivät kestä sitä reppuun runnomista jota itse harrastin.

Poissa Hezzu

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #331 : 13.02.13 - klo 21:29 »
Ostin Final Fantasy:n NES:ille ja ongelmana minulla on se, että kun olen tehnyt hahmoni ja haluan mennä itse peliin, niin peli ei ala/crashaa välittömästi. Aluksi kasetti ei toiminut ollenkaan, mutta kun syväpuhdistin kasetin, tapahtuu tämä. Mikä voisi olla ongelma? Patteri tai jotain muuta?

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #332 : 18.02.13 - klo 17:06 »
Miten kukaan kestää syödä purkkiruokaa viikon päivät?

Poissa jupu_

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #333 : 18.02.13 - klo 17:50 »
Miten kukaan kestää syödä purkkiruokaa viikon päivät?

Laittaa paljon ketsuppia.

Poissa etro

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Float like a butterfly, sting like when I pee.
Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #334 : 18.02.13 - klo 18:30 »
Mistä voisi löytää kestävät kuulokkeet mikrofonilla pelaamista varten? Minua vituttaa, kun käytön yhteydessä on kahden vuoden aikana mennyt kolmet kuulokkeet paskaksi normaali käytössä. En kuitenkaan haluaisi aina ottaa uutta takuusta vaan haluan sellaiset kuulokkeet jotka eivät hajoa normaali käytössä juuri ollenkaan.

Tästä tuli mieleen kysymys, miksi niissä kuulokkeissa pitää olla mikrofoni ? Jos ostaa pöytämikrofonin, pätevä irtoaa 15-20e hintaan, ja voi ostaa mitkä kuulokkeet ikinä haluaa. Lisäbonarina ei tarvitse hankkia kokonaan uutta headsettiä kun jompikumpi hajoaa.

Poissa Tervonaattori

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #335 : 23.02.13 - klo 22:47 »
Mitähän keinoja voisi olla kannettavan kosketuslevyn elvyttämiseksi? Ei siis onnistu scrollaaminen, doomaaminen tms. kosketuslevyn ominaisuus. Kyllä se siis liikkuu ja klikkailee jne...

Olen koittanut sörkkiä ohjauspaneelissa kosketuslevyn asetuksia ees taas ja koneen olen käynnistellyt uudelleen muutamankin kerran. Ei mitään... Apua :(

Poissa Samulai

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #336 : 24.02.13 - klo 09:11 »
Mitähän keinoja voisi olla kannettavan kosketuslevyn elvyttämiseksi? Ei siis onnistu scrollaaminen, doomaaminen tms. kosketuslevyn ominaisuus. Kyllä se siis liikkuu ja klikkailee jne...

Olen koittanut sörkkiä ohjauspaneelissa kosketuslevyn asetuksia ees taas ja koneen olen käynnistellyt uudelleen muutamankin kerran. Ei mitään... Apua :(

Tämän googletin: http://forums.techguy.org/windows-7/982560-solved-touchpad-scroll-zoom-turned.html

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #337 : 28.02.13 - klo 15:56 »
Miksi jotkut ihmiset (pääosin varmaankin naiset) meikkaavat?

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #338 : 02.03.13 - klo 15:10 »
miksi tupakanhajusta ei yleensä pidetä?
mitä vitun vikaa minussa on?

Poissa jupu_

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #339 : 02.03.13 - klo 17:33 »
Tuskin sussa mitään vikaa ole, mutta hämmennät ihmisiä todella paljon. Tupakanhaju on epämiellyttävä, tarvitseeko muuta syytä?

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #340 : 02.03.13 - klo 19:09 »
minun mielestäni tupakanhaju on varsin miellyttävä ja kotoisa. kiitos.

Poissa Kertsu

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #341 : 02.03.13 - klo 20:28 »
minun mielestäni tupakanhaju on varsin miellyttävä ja kotoisa.

Mukavaa huomata etten ole ainoa joka kokee tupakanhajun miellyttäväksi.

Onko My Little Pony: Friendship is Magicistä tullut DVDtä suomeksi?

Poissa Reflektio

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #342 : 02.03.13 - klo 21:03 »
Tuskin sussa mitään vikaa ole, mutta hämmennät ihmisiä todella paljon.
Onko hämmentämisessä jotain vikaa?
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa monkoosi

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #343 : 02.03.13 - klo 22:07 »
Miksi jotkut ihmiset (pääosin varmaankin naiset) meikkaavat?

 Haluavat nostaa itsetuntoaan ja/tai miellyttää/ärsyttää muita näyttämällä paremmalta/millaseks ny meikkaakaan.

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #344 : 03.03.13 - klo 00:04 »
Tuskin sussa mitään vikaa ole, mutta hämmennät ihmisiä todella paljon.
Onko hämmentämisessä jotain vikaa?

Ymmärrän hämmennyksen pahan tai hyvän niin että se voi olla kumpaakin. Enimmäkseen hämmennys kuitenkin lienee huonompaa puolta, mutta ei kovin paha. Voi olla että tuo minun hämmentämiskykyni on imeytynyt niistä muutamista väittelyistä joita internetissä on sattunut. En näköjään halua hävitä, joten puhun asiani "suoraan", täysillä, ja niin että siihen ei voi sanoa kovin pahasti. Ainakaan niin pahasti että minusta tuntuisi pahalta. Joko tämä tai minussa on huijarin verta. Ehkä kumpaakin.

Ei kai hämmentämisessä mitään vikaa, mutta tilanteesta riippuen se voi saada jonkun heikkohermoisen ärtyisäksi eivätkä lopputulokset ole välttämättä mieluisat. Sanoo asiansa miten sanoo, on kuitenkin otettava aina huomioon kaikki tavat millä sitä voi ymmärtää etenkin jos tilanne on herkkä.

Poissa jupu_

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #345 : 03.03.13 - klo 00:29 »
minun mielestäni tupakanhaju on varsin miellyttävä ja kotoisa.

Mukavaa huomata etten ole ainoa joka kokee tupakanhajun miellyttäväksi.

Onko My Little Pony: Friendship is Magicistä tullut DVDtä suomeksi?

Eih, onko ponit saavuttaneet tämänkin internetin kolkan? Onko olemassa enään yhtään foorumia johon tämä ei olisi levinnyt?

Poissa FailSafe

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #346 : 03.03.13 - klo 13:26 »


Onko My Little Pony: Friendship is Magicistä tullut DVDtä suomeksi?


Meidän kolmevuotiaalla on jostain kirpparilta ostettu levy, jossa on yksi jakso.

Poissa tekintakka

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #347 : 03.03.13 - klo 18:45 »
minun mielestäni tupakanhaju on varsin miellyttävä ja kotoisa.

Mukavaa huomata etten ole ainoa joka kokee tupakanhajun miellyttäväksi.

Onko My Little Pony: Friendship is Magicistä tullut DVDtä suomeksi?

Eih, onko ponit saavuttaneet tämänkin internetin kolkan? Onko olemassa enään yhtään foorumia johon tämä ei olisi levinnyt?

No toivottavasti löydät internetistä itsellesi jonkunlaisen ponittoman sanctuaryn.

Mutta mitä itse MLP; FiM:iin tulee, niin itselläkin olisi tarvetta ainakin dupatulle Season 1:lle (ehkäpä myös toisellekin kaudelle). Aiemmin viikolla huomasin tämän raavaiden miesten sarjan kelpaavan myös esikouluikäiselle siskontytöllenikin ja pitäisi jonkunlaista lahjusta keksiä taas hälle :).

Poissa jupu_

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #348 : 03.03.13 - klo 20:12 »
Eikös toi siskontytölle oo aika vanha tekosyy jo ;)? Oon ny yrittänyt elää tämän sisäisen poniheitterin kanssa ja raskasta on kun parhaat kaverit katsovat sarjaa. Ovat yrittäneet sanoa että liittyy heihin mutta pidän pintani.

Poissa JunioRcmf

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #349 : 04.03.13 - klo 23:09 »
Mistä ennakotilata luotettavasti aasialaisia PS3-pelejä?

Olisi hakusessa JoJo's Bizarre Adventure All-Star Battle Limited Edition. Normin olen ennakotilannut Play-Asiasta, mutta olin kokonaan missanut Limited Editionin julkaisun ja ainakaan tällä hetkellä niitä ei ole Play-Asiasta saatavilla.

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #350 : 05.03.13 - klo 20:18 »
Mikä järki on mennä autokouluun (joka yllätys pyllätys maksaa hirveän paljon ja on verrattavissa siivuna itse kokonaisen auton hintaan) jos iskä opettaa?
« Viimeksi muokattu: 05.03.13 - klo 20:20 kirjoittanut yeou »

Poissa Yms

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #351 : 05.03.13 - klo 21:38 »
Mikä järki on mennä autokouluun (joka yllätys pyllätys maksaa hirveän paljon ja on verrattavissa siivuna itse kokonaisen auton hintaan) jos iskä opettaa?

Saa varmasti paikkansapitävää tietotaitoa autosta, sen käsittelystä ja muusta mukavasta. Ja ne osaavat varmasti opettaa.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Babu

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Creature - Goblin Brushwagg
Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #352 : 05.03.13 - klo 22:21 »
Mikä järki on mennä autokouluun (joka yllätys pyllätys maksaa hirveän paljon ja on verrattavissa siivuna itse kokonaisen auton hintaan) jos iskä opettaa?

Opetuslupa maksaa myös rahaa ja vaatii auton jossa on apukuskinjarru.
"eikö se nyt ole vanha fakta että monoliitit menee infiniteks jos niitä päin edes katsoo pahasti"
- luma; 09.04.2020 klo 19:30

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #353 : 05.03.13 - klo 22:30 »
Auto siis pitää olla muutoskatsastettu lisäjarrulla. Lisäksi opettajalla täytyy olla vähintään kolmen vuoden ajokokemus sekä opetuslupaa hakiessa autokoulun kirjallinen testi hyväksytysti läpäistynä viimeisen 6kk aikana..

Lisäksi vähän riippuu opettajan hermoista miten tuota kestää. Itse ajoin kortin opetusluvilla mutta siskon kanssa isäukko jätti leikin kesken  ::)
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa rukif

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #354 : 05.03.13 - klo 22:47 »
Autokoulu itessään ihan fiksua, mutta kakkosvaihe on ihan täyttä kuraa. Sielä ei saa muutako maksaa ittensä kipeäksi ja autonsa liattua siellä liukasradalla.

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #355 : 05.03.13 - klo 23:24 »
Kiitos kun kerroitte. Minä en mene autokouluun.

Poissa Polari

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #356 : 06.03.13 - klo 13:17 »
Kannattaa aloittaa siitä että selvittää onko opetusluvan saaminen vielä mahdollista. Autokoulut ovat lobanneet lakiin ties mitä, itse en asiaan kummemmin perehtynyt kun muutama vuosi sitten korttia ajoin, mutta muistelisin kuulleeni juttua että tuolloin olisi juuri ollut tulossa muutos, jonka jälkeen opetusluvan saaminen edellyttäisi että mahdollisuutta autokouluopetukseen jonkin tietyn matkan sisällä ei ole. Samaten komppaan rukifia siinä että kakkosvaihe on puoliksi rahastusta ja puoliksi paskaa, mutta kivasti sekin on pakollinen vaikka kortti olisi suoritettu opetusluvalla.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Kavu

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #357 : 06.03.13 - klo 13:30 »
Kannattaa aloittaa siitä että selvittää onko opetusluvan saaminen vielä mahdollista. Autokoulut ovat lobanneet lakiin ties mitä, itse en asiaan kummemmin perehtynyt kun muutama vuosi sitten korttia ajoin, mutta muistelisin kuulleeni juttua että tuolloin olisi juuri ollut tulossa muutos, jonka jälkeen opetusluvan saaminen edellyttäisi että mahdollisuutta autokouluopetukseen jonkin tietyn matkan sisällä ei ole. Samaten komppaan rukifia siinä että kakkosvaihe on puoliksi rahastusta ja puoliksi paskaa, mutta kivasti sekin on pakollinen vaikka kortti olisi suoritettu opetusluvalla.

Ihan noin pitkälle ei muutosten kanssa menty. Nykyään vain sekä oppilas että opettaja joutuvat käymään 3 teoriatuntia ja yhden ajotunnin autokoulussa ennen opetuslupaopetuksen aloittamista. Tosin sen verran tuli myös helpotusta ettei opettajan enää tarvitse olla perheenjäsen. Kakkosvaihe on sinällään hyvä keino tarkistaa että vieläkö osaat ajaa, mutta niille jotka ovat ajaneet edes vähän ajokortin saatuaan se on melkoinen turhake. Tai no, kyllä siellä ihan hyviä vitsejä kertoi se autokoulun setä.

Poissa Kertsu

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #358 : 06.03.13 - klo 22:18 »
Saako Suomesta Absinthe Cannabis viinoja? Saako niitä tuoda Suomeen ulkomaanmatkoilta?

Poissa Anrix

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #359 : 06.03.13 - klo 22:57 »
Saako Suomesta Absinthe Cannabis viinoja? Saako niitä tuoda Suomeen ulkomaanmatkoilta?

En ole Suomesta löytänyt (tosin enpä ole hirveästi etsinytkään), mutta olen saanut tuotua semmoista ainakin Virosta (tiedä sitten kuinka aitoa tavaraa on).