Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)  (Luettu 367702 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa syfilisx

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #360 : 06.03.13 - klo 23:00 »
Appiukko toi kerran Virosta tommosen Cannabis Absinthen, oli kyl kamalinta litkua mitä on ikinä tullut juotua. Mut sitä ny ainakin saa tuoda, mut eipä siin kai oo ku väri & jotain makua.

edit. Suomesta ei saa varmaan lähinnä siksi, ettei Alko ikinä ottas mitään noin huonolaatuista tuotetta valikoimaan.

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #361 : 08.03.13 - klo 18:30 »
noissa henkseleissä (olkaimissa) on jonkinlainen muovinen pidike joka pitää kaksi olkainta yhdessä, onko järkevää ottaa sitä pois? ei siinä muu häiritse kuin se muovisuus
e: selvä
« Viimeksi muokattu: 08.03.13 - klo 20:48 kirjoittanut yeou »

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #362 : 08.03.13 - klo 19:51 »
Kaipa ne pysyy helpommin päällä jos siinä on se pidike?
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Maestronautti

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #363 : 09.03.13 - klo 12:46 »
Voiko hummeria pitää lemmikkinä?
Fifteen years ago we had Steve Jobs, Johnny Cash and Bob Hope. Now we have no jobs, no cash and no hope.
But at least, we have my h/w.

Poissa AlmostLikeHuman

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #364 : 09.03.13 - klo 15:51 »
Voiko hummeria pitää lemmikkinä?

Kyllä se ainakin Simpsoneissa toimi, kunnes lemmikki unohtui kuumaan kylpyyn.
Whenever you feel sad, just remember that somewhere in this world there's an idiot pulling a door that says "PUSH".

Poissa Darkblade

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #365 : 09.03.13 - klo 16:56 »
Miksi apinaa ei saa Suomeen lemmikiksi?
« Viimeksi muokattu: 09.03.13 - klo 17:42 kirjoittanut Darkblade »

Poissa Kertsu

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #366 : 09.03.13 - klo 21:56 »
Saako Suomessa pitää pesukarhua lemmikkinä?

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #367 : 09.03.13 - klo 23:15 »
pitäskö ommella lakkiin tasku lemmikkien piilottamiseksi
e: yhtenä vastauksena kysymyksen vastapainoksi vaikka se että
naurukohtauksen saa taantumaan läpsäyttämällä itseään päähän sivulta ainakin vasemmalla kädellä.
« Viimeksi muokattu: 09.03.13 - klo 23:18 kirjoittanut yeou »

Poissa PnPgamer

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #368 : 10.03.13 - klo 21:06 »
miksi ihmisillä on aina ärsyttävä tarve päteä ja katsoa muita nenänvartta pitkin?

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #369 : 10.03.13 - klo 21:28 »
miksi ihmisillä on aina ärsyttävä tarve päteä ja katsoa muita nenänvartta pitkin?

Koska se tuntuu hyvältä. Olen lopetellut tuota siksi koska antaisin tuolla tavalla tilaisuuden vastahyökkäykselle pätemistä vastaan, se vastahyökkäys ei tunnu hyvältä.
Myönnän että ei tyyppi paljon tulevaisuuttaan ajattele jos katsoo muita nenänvartta pitkin.
... ;D

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #370 : 11.03.13 - klo 17:17 »
Miten valtiolle saa selitettyä/ehdotettua sylkykupin ja sen tärkeyden nykyaikaisessa ympäristössä...
ei kun siis... miten valtiolle voi ehdottaa sellaista lakia että pitää olla ainakin 1 sylkykuppi jokaisessa kaupungissa, niin kuin roskapönttö? Kun katsoo mitä ulkona tapahtuu niin aina näkyy läikkiä maassa kuin tähtiä taivaalla yössä. Sylkyläikkiä.
Ehdottaisin siis sylkykupin palautusta/esittelyä mutta miten tekisin sen niin etten raahautuisi itse helsinkiin? Voiko sinne lähettää sähköpostia?
Tästä lienemme puhuneet aikaisemmin, mutta en muista enää mitään hyödyllisiä yksityiskohtia.

Poissa Polari

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #371 : 16.03.13 - klo 22:23 »
Mistä voisi löytää kestävät kuulokkeet mikrofonilla pelaamista varten? Minua vituttaa, kun käytön yhteydessä on kahden vuoden aikana mennyt kolmet kuulokkeet paskaksi normaali käytössä. En kuitenkaan haluaisi aina ottaa uutta takuusta vaan haluan sellaiset kuulokkeet jotka eivät hajoa normaali käytössä juuri ollenkaan.

Heitänpä jokerivaihtoehdon: http://store.valvesoftware.com/product.php?i=PL86051-22

Itselleni on tuollaiset tulossa postissa. En ihan hirveän tarkkaan arvosteluja tutkinut mutta hyvät pitäisi olla. Jekkuna on että tuo epämääräinen "exclusive promotional code for an in-game item unlock" pitäisi olla tämä vehje, josta ainakin toistaiseksi näkyy tarjouksia $70:stä ylöspäin ja myynti-ilmoituksia kalliimmalla. Pitäis jäädä ihan mukavat valuet itse kuulokkeille vielä verojen ja postien jälkeenkin.

Bumppaanpa tätä. Omat kuulokkeet tulivat vajaa pari viikkoa sitten ja hyvältä ovat tuntuneet. Tuo kylkiäinen (Battlefury) tuli pienen treidauksen ja säädön jälkeen realisoitua muuksi osittain Dota 2 -krääsäksi ja osittain Steam Wallettiin.

Tämän jälkeen headsetti oli välissä taas out of stock, mutta nyt näyttäisi olevan tajolla ja Battlefuryn markkinahinta on täysin vastoin odotuksiani vain kiivennyt ylöspäin. Diili on sen verran hyvä että olen tässä harkinnut jos pyörittelisi toisenkin samanlaisen Steam Wallettiin odottamaan tulevia pelihankintoja. Itse headsetti vain pitäisi vielä jaksaa realisoida jotenkin. Jos siis ketään täällä kiinnostaa moinen niin voisin heittää Battlefurystä tarjoukseksi vaikkapa puolet headsetin kokonaiskustannuksista (hinta+postit+mitälie veroja).
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #372 : 16.03.13 - klo 23:04 »
Mistä voisi löytää kestävät kuulokkeet mikrofonilla pelaamista varten? Minua vituttaa, kun käytön yhteydessä on kahden vuoden aikana mennyt kolmet kuulokkeet paskaksi normaali käytössä. En kuitenkaan haluaisi aina ottaa uutta takuusta vaan haluan sellaiset kuulokkeet jotka eivät hajoa normaali käytössä juuri ollenkaan.

Heitänpä jokerivaihtoehdon: http://store.valvesoftware.com/product.php?i=PL86051-22

Itselleni on tuollaiset tulossa postissa. En ihan hirveän tarkkaan arvosteluja tutkinut mutta hyvät pitäisi olla. Jekkuna on että tuo epämääräinen "exclusive promotional code for an in-game item unlock" pitäisi olla tämä vehje, josta ainakin toistaiseksi näkyy tarjouksia $70:stä ylöspäin ja myynti-ilmoituksia kalliimmalla. Pitäis jäädä ihan mukavat valuet itse kuulokkeille vielä verojen ja postien jälkeenkin.

Bumppaanpa tätä. Omat kuulokkeet tulivat vajaa pari viikkoa sitten ja hyvältä ovat tuntuneet. Tuo kylkiäinen (Battlefury) tuli pienen treidauksen ja säädön jälkeen realisoitua muuksi osittain Dota 2 -krääsäksi ja osittain Steam Wallettiin.

Tämän jälkeen headsetti oli välissä taas out of stock, mutta nyt näyttäisi olevan tajolla ja Battlefuryn markkinahinta on täysin vastoin odotuksiani vain kiivennyt ylöspäin. Diili on sen verran hyvä että olen tässä harkinnut jos pyörittelisi toisenkin samanlaisen Steam Wallettiin odottamaan tulevia pelihankintoja. Itse headsetti vain pitäisi vielä jaksaa realisoida jotenkin. Jos siis ketään täällä kiinnostaa moinen niin voisin heittää Battlefurystä tarjoukseksi vaikkapa puolet headsetin kokonaiskustannuksista (hinta+postit+mitälie veroja).
Kylkiäinen on kylkiäinen, mutta miten itse kuuloke toimii? Onko äänenlaatu hyvä ja tuntuuko laite jämäkältä ja hyvältä? En haluaisi ostaa halvan tuntuista muovivekotinta.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Polari

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #373 : 16.03.13 - klo 23:23 »
Kylkiäinen on kylkiäinen, mutta miten itse kuuloke toimii? Onko äänenlaatu hyvä ja tuntuuko laite jämäkältä ja hyvältä? En haluaisi ostaa halvan tuntuista muovivekotinta.

Vähän paha mitään kovin tarkkaa sanoa kun itse en ole sen enempää kultakorva kuin kuuloke-ekspertti, mutta kuten tuossa lyhyesti sanoin niin hyvältä ovat tuntuneet. Ääni on jees. Yleensä Surround-viritysten pitäis olla paskempia kuin kaks laadukasta kuuloketta mutta internetsit tuntuvat vain kehuvan. Kestävyydestä paha sanoa parin viikon jälkeen, jotkut osat näyttävät heikommilta mutta oleelliset jämäkiltä. Kupit tuntuivat ekaa kertaa päähän laittaessa (ja vähän edelleenkin) raskailta ja oudoilta ja jotkut näyttivät niistä valittaneenkin, mutta ihan hyvin näitä on kestänyt pitää illan päässä. Liitäntänä on pelkkä USB ja vehkeen oma johto on melko lyhyt jos tämä on ongelma.

Googlella kun hakee laitteen nimeä niin lähinnä näitä tunnutaan kehuvan. Joku asiallisen näköinen arvostelu valitti mikin äänenlaadusta, itse en ole kokeillut sen enempää kuin Dotaa pelatessa missä kaverit totesivat että ihan hyvältä kuulostaa. Amazonit sun muut tuntuvat tarjoavan enimmäkseen 5/5 -arvioita kevyesti yli nelosen keskiarvoilla.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #374 : 16.03.13 - klo 23:35 »
Onkos tuotteessa mitään takuuta? Ainakaan Valven sivuilla ei ollut mitään mainintaa takuusta.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Polari

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #375 : 17.03.13 - klo 01:48 »
En mä nyt mistään sellasista jaksanut selvää ottaa. Ei varmaankaan, ainakaan en mitään siihen viittaavia lappuja nähnyt kun tuota laatikkoa kaivelin.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #376 : 17.03.13 - klo 22:16 »
miksi ei jaksa?

Poissa Samulai

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #377 : 22.03.13 - klo 10:02 »
Onko pc:lle rpg:tä joka ei olisi bugiensa vuoksi pelikelvoton?

Poissa syfilisx

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #378 : 22.03.13 - klo 10:24 »
Baldursgate 2 & Planescape Torment.  ;D

Poissa chlb

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #379 : 22.03.13 - klo 10:42 »
Noiden lisäksi ainakin Fallout 1 & 2.

Tormenttia kannattaa ainakin kokeilla, jos sitä ei ole aiemmin pelannut.

Poissa Kavu

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #380 : 22.03.13 - klo 10:43 »
Onko pc:lle rpg:tä joka ei olisi bugiensa vuoksi pelikelvoton?

Mikä rpg tätä vaatimusta ei täytä? Skyriminkin bugit ovat aika mietoja nykyään. Toki kaikki yllämainitut pelit ovat sitä parempia, mutta kuitenkin.

Poissa Hopo

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #381 : 22.03.13 - klo 11:38 »
Miksi Dark Soulsia pidetään jotenkin supervaikeana? Onko se nykypelaajien kädettömyyttä vai olenko vaan niin kova jätkä? Saahan siinä jauhaa kerran jos toisenkin joitain kohtia mutta ei se missään vaiheessa tunnu niin mahdottomalta kuin internet on etukäteen uhkaillut. Tämä tietty vasta parin tunnin pelaamisen jälkeen, joten voihan seinä vielä nousta pystyyn. Toivotaan.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Thalian

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #382 : 22.03.13 - klo 12:04 »
Onko pc:lle rpg:tä joka ei olisi bugiensa vuoksi pelikelvoton?

Witcherit ovat molemmat täyttä kultaa.

Poissa Curimus

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #383 : 22.03.13 - klo 12:41 »
Onko pc:lle rpg:tä joka ei olisi bugiensa vuoksi pelikelvoton?

Witcherit ovat molemmat täyttä kultaa.

Witcher2 on täyttä kuraa.

edit: Witcher 1 toisaalta on sitä puhdasta 24karaatin kultaa. 3:sta odotellessa :P
« Viimeksi muokattu: 22.03.13 - klo 13:05 kirjoittanut Curimus »
Mikä ei tapa vituttaa.

Poissa Samulai

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #384 : 22.03.13 - klo 12:55 »
Onko pc:lle rpg:tä joka ei olisi bugiensa vuoksi pelikelvoton?

Mikä rpg tätä vaatimusta ei täytä? Skyriminkin bugit ovat aika mietoja nykyään. Toki kaikki yllämainitut pelit ovat sitä parempia, mutta kuitenkin.

No pari esimerkkiä niistä mitä oon pelannu:

Oblivion=yritettyäni kymmenen tuntia annoin periksi. käytännössä mitään ei voinut tehdä törmäämättä bugiin/clitchiin/ctd:in
Skyrim=kamalassa kunnossa julkaistu ja pelikelvollinen vain modien ja console commandin ansiosta. Onneksi pelasin pc:llä.
Fallout: New Vegas=yhtä lailla kamalassa kunnossa julkaistu, mutta itsestään pelikelvollinen vielä jotenkin. Kiitos console.
Fallout 3=En ikinä päässyt hahmon luontia pitemmälle, koska ctd tuntemattomasta syystä.
Mass Effect 2=asennus oli yhtä helvettiä, mutta se saattoi johtua tietokoneestani. Kun lopulta pääsee peliin, pystyin pelata n. 10min kunnes ensimmäiset alkuquestiin liittyvät bugit estivät etenemisen tyystin.
Dark Souls: Riitääkö jos sanon fps? Jos ei, niin mod/patch jonka piti korjata se kaatoi koko pelin.

Niin ja lisäkysymys: Onko tällaista aiemmin kuvailtua roolipeliä, mitä saisi pelata 1st persoonassa. Baldur's Gate, Torment, yms. on hienoja pelejä, mutta oon vain niin lopen kyllästynyt ohjaamaan hahmoa lintuperspektiivistä. Roolipelissähän on ideana omaksua se pelattava hahmo ja se ei itseltä onnistu jos pelaaminen muistuttaa random joukkojenhallintastrategiaa.

Poissa jotudin

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #385 : 22.03.13 - klo 12:59 »
Morrowind oli huomattavasti parempi kuin Skyrim tai Oblivion. Nykyään näyttää turhan karskilta omaan makuuni, koska näissä 1st person versioissa ulkoasulla on suuri rooli eläytymisessä.

Poissa chlb

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #386 : 22.03.13 - klo 13:04 »
Niin ja lisäkysymys: Onko tällaista aiemmin kuvailtua roolipeliä, mitä saisi pelata 1st persoonassa. Baldur's Gate, Torment, yms. on hienoja pelejä, mutta oon vain niin lopen kyllästynyt ohjaamaan hahmoa lintuperspektiivistä. Roolipelissähän on ideana omaksua se pelattava hahmo ja se ei itseltä onnistu jos pelaaminen muistuttaa random joukkojenhallintastrategiaa.

Alkuperäinen Deus Ex?

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #387 : 22.03.13 - klo 13:15 »
Onko pc:lle rpg:tä joka ei olisi bugiensa vuoksi pelikelvoton?

Mikä rpg tätä vaatimusta ei täytä? Skyriminkin bugit ovat aika mietoja nykyään. Toki kaikki yllämainitut pelit ovat sitä parempia, mutta kuitenkin.

No pari esimerkkiä niistä mitä oon pelannu:

Oblivion=yritettyäni kymmenen tuntia annoin periksi. käytännössä mitään ei voinut tehdä törmäämättä bugiin/clitchiin/ctd:in
Skyrim=kamalassa kunnossa julkaistu ja pelikelvollinen vain modien ja console commandin ansiosta. Onneksi pelasin pc:llä.
Fallout: New Vegas=yhtä lailla kamalassa kunnossa julkaistu, mutta itsestään pelikelvollinen vielä jotenkin. Kiitos console.
Fallout 3=En ikinä päässyt hahmon luontia pitemmälle, koska ctd tuntemattomasta syystä.
Mass Effect 2=asennus oli yhtä helvettiä, mutta se saattoi johtua tietokoneestani. Kun lopulta pääsee peliin, pystyin pelata n. 10min kunnes ensimmäiset alkuquestiin liittyvät bugit estivät etenemisen tyystin.
Dark Souls: Riitääkö jos sanon fps? Jos ei, niin mod/patch jonka piti korjata se kaatoi koko pelin.

Niin ja lisäkysymys: Onko tällaista aiemmin kuvailtua roolipeliä, mitä saisi pelata 1st persoonassa. Baldur's Gate, Torment, yms. on hienoja pelejä, mutta oon vain niin lopen kyllästynyt ohjaamaan hahmoa lintuperspektiivistä. Roolipelissähän on ideana omaksua se pelattava hahmo ja se ei itseltä onnistu jos pelaaminen muistuttaa random joukkojenhallintastrategiaa.

Minulla tällaisten pelien kanssa taktiikkana se, että odotan siihen saakka, että bugit on fiksattu, ennenkuin ostan koko peliä. Mieluummin joku ultimate edition tai goty, jotta ne lisäosat ovat mukana. Olen siis pari vuotta jälkijunassa, mutta eipä juuri ole bugeja.

Poissa Kavu

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #388 : 22.03.13 - klo 13:26 »
Oblivion=yritettyäni kymmenen tuntia annoin periksi. käytännössä mitään ei voinut tehdä törmäämättä bugiin/clitchiin/ctd:in
Skyrim=kamalassa kunnossa julkaistu ja pelikelvollinen vain modien ja console commandin ansiosta. Onneksi pelasin pc:llä.
Fallout: New Vegas=yhtä lailla kamalassa kunnossa julkaistu, mutta itsestään pelikelvollinen vielä jotenkin. Kiitos console.
Fallout 3=En ikinä päässyt hahmon luontia pitemmälle, koska ctd tuntemattomasta syystä.
Mass Effect 2=asennus oli yhtä helvettiä, mutta se saattoi johtua tietokoneestani. Kun lopulta pääsee peliin, pystyin pelata n. 10min kunnes ensimmäiset alkuquestiin liittyvät bugit estivät etenemisen tyystin.
Dark Souls: Riitääkö jos sanon fps? Jos ei, niin mod/patch jonka piti korjata se kaatoi koko pelin.

Olen näistä pelannut Skyrimiä, Falloutteja ja Mass Effectiä, ja yhdessäkään ei ollut edes melkein rampauttavia bugeja jos vain odotti edes jokusen viikon julkaisusta (ei, itsekään en pidä pelien julkaisusta keskeneräisenä mutta se menee ohi pointin). Kysymys ei käsittääkseni ollut "onko pc:lle upouutta rpg:tä joka ei olisi bugiensa vuoksi pelikelvoton".

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #389 : 22.03.13 - klo 13:29 »
Koska kukaan ei ole maininnut niin Borderlandsit on loistavia ja suhteellisen vähäbugisia (ei toki kokonaan bugittomia). Joku tietty saattaa laskea ne räiskinnöiksi mutta light roolipelejähän ne oikeasti on first person shooteriksi naamioituina.