Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Tonzza  (Luettu 3131 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ilpo

Tonzza
« : 22.12.05 - klo 03:57 »
Ilmoitan turkulaisen Toni Uusvuon tälle listalle, koska hän ei ole onnistunut lähettämään maksamaani Wasteland-settiä minulle vielä. Olen muistuttanut miestä ennenkin, mutta minkäänlaista vastausta ei ole tullut. Kyseessä on reilun kuukauden vanha kauppa. Kohteen linkki: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=23553700
« Viimeksi muokattu: 12.03.13 - klo 11:08 kirjoittanut kivi »
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa Warhorse

Toni Uusvuo
« Vastaus #1 : 22.12.05 - klo 11:09 »
Satun tuntemaan kyseisen henkilön. En usko, että hän on aikeissa ripata sinua. Ilmoitan hänelle tästä. toivotaan, että asia selviää.

Poissa Tonzza

Toni Uusvuo
« Vastaus #2 : 22.12.05 - klo 11:44 »
juu, olen pahoillani myöhästymisestä.. et ole ainoa tuosta huutonettisarjasta jolle unohdin lähettää kortit, mutta ne on nyt postissa (muistaakseni lähetin tiistaina), joten jos et niitä tänään saanut niin pitäisi huomenissa olla perillä päin.. olen todella pahoillani myöhästymisestä.

jos joltain muulta vielä puuttuu kortit ilmoittakaa tähän topikkiin niin pistän postiin pikimmiten.
"-Watch out! Here comes the ultimate nightmare!
-What are you talking about ? That's Morphling.
-Exactly."

Poissa ilpo

Toni Uusvuo
« Vastaus #3 : 22.12.05 - klo 13:42 »
Hienoa! Ilmoittelen, kun kortit saapuvat.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa ilpo

selvä
« Vastaus #4 : 22.12.05 - klo 23:54 »
Kortit tulivat perille hyväkuntoisina. Kiitos kaupoista! Viestiketjun voi puolestani sulkea.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.