Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Tämä juttu.  (Luettu 3204 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa marke

Tämä juttu.
« : 14.02.06 - klo 21:43 »
Ahem. Mitä järkeä? Jos sovitaan vaihto, niin ilmoitetaan kyselemättä korttien kunto, kieli ja saapumispäivä jos ei viikon sisään ala kuulua. En ala mitään nimiä nostelemaan ilmoille, mutta ei hel****? Sen verran kasvamista voisi muutamalla henkilöllä olla nyt tässä vaiheessa, että jaksaa viedä ne kortit postiin, pakata ne järkevästi ja kunnioittaa toista treidajaa. Se on paskan maku onko kyseessä sitten commoni tai black lotus, se on vaihtotavara ja jos siinä/sen saamisessa on jotain ongelmia, on vastuu lähettäjällä.

Kuinka jotkut  pystyy tekemään itselleen tulevaisuudessa ruokaa tai mitään muutakaan jos ei yksinkertainen postitustoimenpidekään onnistu? Älkää sitten sopiko niitä vaihtoja jos laiskottaa/ei ole postimerkkejä/paikallinen postilaitos on muuttanut timbuktuun/koira söi kortit, mitä v***n lie. En ole tässä vuoden aikana foorumia käyttäessäni jaksanut kertaakaan treideistä valittaa, mutta nytpä sanon sitten jotain.

Tämä kuntojuttukin on vaan juuri niin, että "kaikki mulle,pääsinpä kahtialeikatusta skeidasta eroon, tänne heti, minun hyöty, minäminäminäminä!!" Ei niiden korttien tarvi olla pesukoneesta tulleita, mutta siitä voi kertoa etukäteen. Kaikki tänne foorumille postaavat osanevat kirjoittaa.

Kettu kuittaa.
Comeback (?)

Poissa DragonSlayer

Tämä juttu.
« Vastaus #1 : 14.02.06 - klo 21:48 »
Hyvä, että joku sentäs puhuu asiaa. Itseänikin ottaa paahän jos vaihto ollaan sovittu ja sitten korttien kanssa aikaillaan monta päivää. Ei se voi olla niin vaikeaa käydä ostamassa joku 65 sentin postimerkki ja viedä kirjettä postiin.


Over and out...

Poissa Nox

Tämä juttu.
« Vastaus #2 : 15.02.06 - klo 07:55 »
Jep mustaki noi kortit ku sovitaan et lähetetään maanantain postiin ni niitten pitäis sitten tulla kans seuraavan päivänä eikä mitää ihmeen sopimuksesta luisumisiä ja toi kunto asia kans on kerran ottanu hermoon .

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Tämä juttu.
« Vastaus #3 : 15.02.06 - klo 10:07 »
Niin, ja jos ei syystä tai toisesta saa kortteja lähetettyä silloin kun on alunperin sovittu, siitä on hyvä ilmoittaa toiselle osapuolelle, näin homma sujuu mukavammin. Esim: itsellä on monesti niin paljon kaikkea etten yksinkertaisesti kerkeä tai muista aina laittaa kortteja juuri sinä päivänä postiin kun sovittu, tai menee niin tiukille että laatikko on just tyhjennetty, mutta pyrin aina heti siitä ilmoittamaan, ja yleensä ihmiset ovat olleet ymmärtäväisiä, kunhan olen vain ilmoittanut. Joskus pahoja myöhästymisiä olen korvannut reilummilla throw inneillä jos toinen on ollut tuohtunut. Mut tottakai pyrin aina laittamaan kortit parin päivän sisään postiin.

Ja henk. koht kyllä ainakin jaksan sen viikon verran odotella korttejani saapuvaksi, ellei nyt just ole joku pelihässäkkä tulossa minne kyseisiä kortteja olen tarvitsemassa, mut hätäkö tässä valmiissa maailmassa.... (9)

Tuosta kunto jutusta olen täysin samaa mieltä, jos kortti EI ole semmoisessa kunnossa että sillä voi pelata läpinäkyvillä muoveilla, pitäisi siitä ehdottomasti ilmoittaa, eikä viilata linssiin. (tuo muovijuttu vaan esimerkkinä kun en niin osaa niitä kunto koodeja (9) )

...ja muutenkin juu, tuon minäminäminäminä asenteen olen itsekkin huomannut ja se ahistaa, koska samaa porukkaahan tässä ollaan... mutta... eihän semmoisia vaihtoja ole pakko tehdä mitkä ei tunnu hyviltä (9)

Poissa duracel

Re: Tämä juttu.
« Vastaus #4 : 15.02.06 - klo 12:00 »
Lainaus käyttäjältä: "marke"
-- En ala mitään nimiä nostelemaan ilmoille, mutta ei hel****? --


Nimenomaan nimiä tiskiin. Eihän tästä valituksesta muuten ole mitään hyötyä kellekään.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa marke

Re: Tämä juttu.
« Vastaus #5 : 15.02.06 - klo 13:23 »
Lainaus käyttäjältä: "duracel"

Nimenomaan nimiä tiskiin. Eihän tästä valituksesta muuten ole mitään hyötyä kellekään.

~jari


Oikeassa olet.

En siltikään ala ketään nöyryyttämään tässä julkisesti. Ihan vaikka periaatteesta ja kirjoitukseni pointti oli jossain ihan muualla. Noh.. käyttäjäpalaute/refssit jos saadaan joskus aikaan, niin sillähän tämä kai ratkeaa. Onhan sellaisen systeemin väsääminen ilmaiselle sivustolle tietysti aika epäkiitollista puuhaa.
Comeback (?)