Kauppapaikka > Vaihto- ja kauppaongelmat

Ongelmia poromagian kredutuskampanjan ja asiakaspalvelun kanssa

<< < (5/5)

Hiski:

--- Lainaus käyttäjältä: Folero - 21.06.18 - klo 23:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hiski - 21.06.18 - klo 17:03 ---Me kaikki tämän foorumin käyttäjät tiedämme varmasti myös erittäin hyvin, että kuinka paljon hyvää Poromagia on tehnyt koko Suomen magic- ja muulle harrastusskenelle. Vaikka elämmekin #metoo-kampanjoiden ja muun Internet-raivon luvattua aikakautta, niin voisimme kaikki silti hetkeksi pysähtyä miettimään ennenkuin alamme dumaamaan meille kaikille tärkeän harrastuksen merkittävintä suomalaista toimijaa.

--- Lainaus päättyy ---
Jos ongelma ei ratkea asiakaspalvelun kautta ja haluaa edelleen ratkoa ongelmansa, onko parempaa optiota kun mainita ongelmasta somessa? Tällä saa helposti kaupan huomion ja tässä tapauksessa ongelma ratkottiin useammalle henkilölle helposti. On myös mielestäni hyvä asia, että yritysten tuottamista negatiivisista(ja positiivisista) kokemuksista jää jälki internettiin, jotta tulevat asiakkaat voivat punnita missä he haluavat asioida. Toki Rasse olisi voinut olla antamatta negatiivista palautetta muille käyttäjille(vaikka saikin samaa kohtelua itse), mutta mielestäni partikselle postaus oli häneltä ihan hyvä ja hyväksyttävä teko.

Poromagia on erinomainen kauppa, mutta itselläkin on ollut asiakaspalvelun kanssa joskus ongelmia. Fakta on, että aktiiviselle turnauspelaajalle sillä ei ole juurikaan väliä. Jos haluaa pelata turnauksia on pakko asioida poromagian kanssa. Ainoa asia mitä voi tehdä on valittaa ja toivoa, että asia joskus korjaantuu.

Roope

--- Lainaus päättyy ---

Tajusinpas vasta nyt, että tähän oli jätetty vastaus vielä. En ota kantaa tällä viestillä enää alkuperäiseen ongelmaan, vaan vastaan vain viimeisimpään viestiin.

Kaikki tietänevät, että myönteinen julkikuva on nykypäivän yrityksille kaikki kaikessa. Kaikki liiketoiminta nojaa viime kädessä oman pr:n kuntoon. Kaikki myös tietänevät kuinka helppo ja vaivaton tapa on jonkun (tässä tapauksessä yrityksen) dumaaminen netissä, jos jokin on jäänyt kaivelemaan hampaan koloon. Minusta ainakin on moraalisesti epäilyttävää käyttää "mä soitan tästä lehteen"-argumenttia välittömästi ilman pitempiä lisäselvittelyjä tai neuvotteluja, kun oma lusikka lentää hitusenkin kuraan. Tällaisen toiminnan edessä yrityksen kannatta vain taipua asiakkaan tahtoon, koska sen kannalta kriittiseksi kärjistynyt ja omaa mainetta varjostava tekijä kannattaa vain lahjoa hiljaiseksi ennen kuin tapahtuu lisävahinkoa. Suomessa varsinkaan harvemmin tullaan julkisesti ylistämään jonkin organisaation palveluiden erinomaisuutta ja ylivoimaisuutta.

En myöskään antanut negatiivista palautetta, vaan esitin oman näkökantani (toivottavasti ketään loukkaamatta). Minullakin on ollut joitakin kysymyksiä Poromagialle liittyen muun muassa asiakaspalveluun, mutta aina olen kaikki ongelmani saanut aina hoidettua sähkösesti organisaation edustajien kanssa ilman julkista hulabaloota.

laakkeer:
Itse en paheksu julkista palautteenantoa (asiallista, asiatonta tahi huonosti jäsenneltyä). Niin kuin tässäkin tapauksessa, yrityksellä on aina mahdollisuus onnistuneeseen responssiin. Oli palaute alun perin minkälainen hyvänsä, vaikka hypoteesina suora tarkoituksenhakuinen ja valheellinen mustamaalaaminen, niin lopputulos voi olla yrityksen kannalta aina positiivinen. Olettaen että hoitavat asiansa hyvin ja kunnioitettavasti niin kuin Porot.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta