Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa  (Luettu 6501 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa luma

Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa
« : 08.09.11 - klo 17:41 »
Nimimerkki Chaosworm on asetettu porttikieltoon neljäksi kuukaudeksi jatkuvasta joka paikassa pätemisestä ja näsäviisastelusta, joka ei loppunut edes ylläpidon huomautettua asiasta monesti. Porttikiellon pituuteen vaikuttivat lisäksi aikaisemmin samasta aiheesta annetut rangaistukset.

Poissa Bluudbroid

Vs: Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa
« Vastaus #1 : 08.09.11 - klo 18:17 »
Minun mielestäni Chaosworm on käyttäytynyt esimerkillisesti, te olette vain BUTTHURT kun hävisitte hänelle väittelyissä.

Poissa Nyller

Vs: Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa
« Vastaus #2 : 08.09.11 - klo 18:43 »
Minun mielestäni Chaosworm on käyttäytynyt esimerkillisesti, te olette vain BUTTHURT kun hävisitte hänelle väittelyissä.

Älä huoli, esivallalla on tapana käyttäytyä kaikkialla samalla tavalla. Chaoswormilla on selvästi mielipiteitä ja luonnetta, hän ei siis ole mikään rivimies. Se on hyvä se.
Partiksella -kaunis on maailma
Partiksella -rohkeus on voimaa
Partiksella -loistavaa tunnelmaa
Partiksella -hetki on aikaa

Poissa instiqma

Vs: Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa
« Vastaus #3 : 08.09.11 - klo 19:26 »
Päivänselvät ja idioottimaiset (is there any other kind) trollaukset jatku huomautuksista huolimatta.

Hyvänä esimerkkinä:
Varsinkin kun bannilistan tarkoituksena oli etteivät vuoron 3 tapot olisi mahdollisia.
Chancellor of the Forge + Blazing Shoal + Swamp + Tainted Strike + Simian Spirit Guide + Bull Rush.

Bull Rush on selvästi ylivoimaisen kova kortti, kun mahdollistaa ekan vuoron tapon. Täytyy bännätä Modernista.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa
« Vastaus #4 : 08.09.11 - klo 20:12 »
Minun mielestäni Chaosworm on käyttäytynyt esimerkillisesti, te olette vain BUTTHURT kun hävisitte hänelle väittelyissä.

Lomapassi voidaan tarvittaessa leimata.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Bluudbroid

Vs: Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa
« Vastaus #5 : 08.09.11 - klo 20:38 »
Minun mielestäni Chaosworm on käyttäytynyt esimerkillisesti, te olette vain BUTTHURT kun hävisitte hänelle väittelyissä.

Lomapassi voidaan tarvittaessa leimata.

En tiedä mitä tarkoitat tuolla, mutta pysyn argumentissani. Toki kärjistin hiukan huumorin vuoksi.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa
« Vastaus #6 : 08.09.11 - klo 20:44 »
Onneksi olemme (ennakkotiedoista poiketen) huumorintajuisia. Siltikään en lähtisi linjalle että vittuillaan ylläpidolle vain siksi että on niin viileää olla kapinallinen. Kaaosmatoa oli varoitettu useita kertoja päättömästä troolailusta ja näsäviisastelusta joka ei edistä keskustelua lainkaan ja lopulta se nalli sitten napsahti.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Bluudbroid

Vs: Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa
« Vastaus #7 : 08.09.11 - klo 21:21 »
Onneksi olemme (ennakkotiedoista poiketen) huumorintajuisia. Siltikään en lähtisi linjalle että vittuillaan ylläpidolle vain siksi että on niin viileää olla kapinallinen. Kaaosmatoa oli varoitettu useita kertoja päättömästä troolailusta ja näsäviisastelusta joka ei edistä keskustelua lainkaan ja lopulta se nalli sitten napsahti.
Kapinallisesta en tiedä, mutta oikeudenmukainen pyrin olemaan. Ylläpito tai ei, ketään ei tule syrjiä eriävien mielipiteiden takia, kunhan ne ovat sääntöjen mukaan esitettyjä. En tiedä koko Chaoswormin taustaa, eikä se minua kiinnostakaan, mutta riittämättömin perustein olette mielestäni hänet tuominneet näinkin kovaan rangaistukseen.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa
« Vastaus #8 : 08.09.11 - klo 21:23 »
Kannattaa huomata ettei kyseessä ollut ensimmäinen eikä toinen kerta kun kyseinen herra on bännissä. Ensimmäisestä kerrasta aina varoitetaan, toisesta tulee pieni jäähy. Siitä eteenpäin jäähyjen pituudet kasvavat kerta toisensa jälkeen.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Polari

Vs: Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa
« Vastaus #9 : 08.09.11 - klo 22:25 »
En tiedä koko Chaoswormin taustaa, eikä se minua kiinnostakaan, mutta riittämättömin perustein olette mielestäni hänet tuominneet näinkin kovaan rangaistukseen.

Näkeekö kukaan muu ongelmaa tässä virkkeessä?
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa
« Vastaus #10 : 08.09.11 - klo 22:34 »
En tiedä koko Chaoswormin taustaa, eikä se minua kiinnostakaan, mutta riittämättömin perustein olette mielestäni hänet tuominneet näinkin kovaan rangaistukseen.

Näkeekö kukaan muu ongelmaa tässä virkkeessä?
Hieman. Kirjoitin nimittäin itsekin itse asiassa todella pitkän puolustuspuheen, mutta päästessäni viimein loppuvaiheessa kohtaan "miksi teen tämän" etsin huvikseni Chaoswormin viestit, joissa on sana "on" (koska en keksinyt yleispätevämpääkään hakutermiä), ja en löytänyt oikeastaan mitään ainakaan muiden kannalta hyödyllistä vastapainoksi hänen sarkasmilleen, joka ei sinänsä ole pahasta, mutta ei toisaalta tunnu rakentaneen keskustelua mahdollisen loukkaamisen sijaan. Siksi jätin sen lopulta postaamatta.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa Dark Knight

Vs: Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa
« Vastaus #11 : 08.09.11 - klo 23:00 »
En tiedä koko Chaoswormin taustaa, eikä se minua kiinnostakaan, mutta riittämättömin perustein olette mielestäni hänet tuominneet näinkin kovaan rangaistukseen.

Näkeekö kukaan muu ongelmaa tässä virkkeessä?
Minä näen. Nimenomaan Chaoswormin taustan PITÄÄ kiinnostaa, jotta ymmärtää, miksi hän sai porttikiellon, taas kerran. Ihan hyvä, että ylläpito puuttuu tällaiseen käyttäytymiseen. Vielä karman aikoihin oli pakko ihmetellä, kuinka kauan kaaosmato sai pölöttää rauhassa nenäkkäitä kommenttejaan ilman ylläpidon puuttumista. Kauan se kestikin. Sinänsä harmi, että tässä kävi näin, koska päästyään takaisin porttikiellosta kaaosmadon kommenttien taso muuttui muutamiksi kuukausiksi todella asiallisiksi ja jonkin aikaa näytti siltä, kuin kaveri olisi oppinut. Mutta ei. Sääli sinänsä.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Bluudbroid

Vs: Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa
« Vastaus #12 : 09.09.11 - klo 07:38 »
En tiedä koko Chaoswormin taustaa, eikä se minua kiinnostakaan, mutta riittämättömin perustein olette mielestäni hänet tuominneet näinkin kovaan rangaistukseen.

Näkeekö kukaan muu ongelmaa tässä virkkeessä?
Kiinnitä huomio sanalle "koko". Itse katsoin vain 10 sivua viimeisimpiä viestejä, kun viestejä on 37 sivua. Tämän lisäksi on paljon piilotettua tietoa mitä ei ole edes saatavilla tavallisille käyttäjille esim. poistettuja viestejä. Sen kyllä tiedän, että Chaosworm on saanut ennenkin banaania.

Poissa Juzam Djinn

Vs: Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa
« Vastaus #13 : 09.09.11 - klo 08:27 »
Minun mielestäni Chaosworm on käyttäytynyt esimerkillisesti, te olette vain BUTTHURT kun hävisitte hänelle väittelyissä.

Sun mielestä kaikilla pitäisi siis olla oikeus postata turhanpäiväistä schaissea jonka ainut tarkoitus on käytännössä vain ärsyttää muita käyttäjiä? Ei kaaosmadon jokainen posti varmaan täytä näitä kriteereitä, mutta sen verran moni kuitenkin, että ylläpito on katsonut parhaakseen puuttua asiaan.

Omalaatuinen ja mielenkiintoinen persoona voi olla jollain sellaisella tavalla, mikä ei aiheuta muiden käyttäjien sappikivien kolisemista.
« Viimeksi muokattu: 09.09.11 - klo 08:29 kirjoittanut Juzam Djinn »

Poissa Ilkka_s

Vs: Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa
« Vastaus #14 : 09.09.11 - klo 09:09 »
ja mun mielestä se isoin ongelma ei ole viestien taso, vaan se, että ylläpidon huomautuksista huolimatta kyseinen henkilö jatkoi samalla linjalla...

Poissa Nastaboi

Vs: Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa
« Vastaus #15 : 09.09.11 - klo 09:22 »
Käyttäjän Bluudbroid ei kenties kannattaisi pitää omia viestejään vertailukohteena asiallista foorumikäytösta arvioidessaan.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Bluudbroid

Vs: Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa
« Vastaus #16 : 09.09.11 - klo 09:52 »
Sun mielestä kaikilla pitäisi siis olla oikeus postata turhanpäiväistä schaissea jonka ainut tarkoitus on käytännössä vain ärsyttää muita käyttäjiä?
En ole sanonut näin, enkä edes ole tätä mieltä. 

Lainaus käyttäjältä: Nastaboi
Käyttäjän Bluudbroid ei kenties kannattaisi pitää omia viestejään vertailukohteena asiallista foorumikäytösta arvioidessaan.
Käytän ihan foorumin sääntöjä arvioidessani foorumikäytöstä. Väitteesi on objektiivisesti perusteeton.

Poissa Rancid-

Vs: Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa
« Vastaus #17 : 09.09.11 - klo 09:54 »
Jännästi alkaa taas kolme prinsessaa soida päässä.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa miinin

Vs: Chaosworm 4 kuukautta porttikiellossa
« Vastaus #18 : 13.09.11 - klo 13:54 »
Ihan vaan tällanen by-the-way nyt tähän väliin: (Mulla ei oo mitään ketään vastaan mutta muistinpa vaan ton threadin ja ajattelin että otan asian esille koska olen kusipää)

Tässä threadissa Miinin sanoo että Chaosworm on sellasen lankun päällä että ku siitä putoaa niin ylös ei enää pääse, silti jätkä sai "vain" 4kk bänniä?

Näköjään vielä yksi mahdollisuus hänelle suotiin. Laitetaanpa nyt muistiin, että seuraava todellakin on viimeinen.