Poromagia

Kirjoittaja Aihe: minics4: 1kk porttikielto  (Luettu 5731 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miinin

minics4: 1kk porttikielto
« : 29.09.11 - klo 21:13 »
Käyttäjä minics4 on toistuvasti osoittanut piittaamattomuutta säännöistä, toiminut asiattomasti ylläpitoa kohtaan ja lähettänyt asiattomia yksityisviestejä. Häntä on huomautettu toiminnasta useasti ilman vaikutusta. Rangaistukseksi minics4 on asetettu 1kk porttikieltoon.

Jos sinulla on kauppoja kesken hänen kanssaan, yhteystiedot löytyvät hänen profiilistaan.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: minics4: 1kk porttikielto
« Vastaus #1 : 29.09.11 - klo 21:17 »
Jos sinulla on kauppoja kesken hänen kanssaan, yhteystiedot löytyvät hänen profiilistaan.

Parin aiemman tapauksen yhteydessä olen ihmetellyt tätä. Yleensä en näe tuossa profiilinäkymässä mitään yhteystietoja. Johtuuko se joistakin asetuksista vai onko yleisestikin niin, että ylläpito antaa tässä liian toiveikkaita vihjeitä käyttäjille?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: minics4: 1kk porttikielto
« Vastaus #2 : 29.09.11 - klo 21:28 »
En minäkään siellä mitään yhteystietoja näe.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Enterorrhexis

Vs: minics4: 1kk porttikielto
« Vastaus #3 : 29.09.11 - klo 21:37 »
Olihan jo aikakin, että tälle ajoittaiselle ajattelemattomalle foorumiperseilylle saatiin jonkinlainen ratkaisu. Toivottavasti ottaa opikseen tästä.. Miksihän ei jotenkin yllättänyt, että tuolta löytyy myös asiaton käytös ylläpitoa kohtaan syiden ja seurausten listalta. Olenkin jo aiemmin pohtinut tätä, että missä kohtaa tulee raja vastaan. Kyllä sentään jonkinlainen käytösetiketti täytyy löytyä ihan inttternetissäkin. Jotenkin vaan ei riitä ymmärrys edes siihen miksi joillakin nuorilla vaan ei ole sitä kykyä toimia kuten suotavaa olis.

Kiitos, foorumi tuntuu taas astetta turvallisemmalta paikalta elää, kun paikallinen inkvisitio jauhaa.
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa miinin

Vs: minics4: 1kk porttikielto
« Vastaus #4 : 29.09.11 - klo 21:42 »
Parin aiemman tapauksen yhteydessä olen ihmetellyt tätä. Yleensä en näe tuossa profiilinäkymässä mitään yhteystietoja.

Muita yhteystietoja emme saa eteenpäin välittää - tietojen näkymättömyys voi johtua siitä, että käyttäjä on tiedot rajannut niin, etteivät ne muille käyttäjille näy. Jos yhteystietoja ei näy ja sinulla on vaihto kesken, niin voit pyytää ylläpitoa välittämään käyttäjälle sähköpostiviestin.

minics

Vs: minics4: 1kk porttikielto
« Vastaus #5 : 29.10.11 - klo 21:24 »
Hei, olen minics4. Tein uuden käyttäjän, koska en voi aloittaa keskustelua/kirjoittaa mihinkään enkä edes käydä toisten profiilissa. MIKSI?

Poissa miinin

Vs: minics4: 1kk porttikielto
« Vastaus #6 : 29.10.11 - klo 21:41 »
Hei, olen minics4. Tein uuden käyttäjän, koska en voi aloittaa keskustelua/kirjoittaa mihinkään enkä edes käydä toisten profiilissa. MIKSI?

Koska olit porttikiellossa.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: minics4: 1kk porttikielto
« Vastaus #7 : 29.10.11 - klo 21:54 »
Jos tämä uusin on oikea tapaus eikä jonkun sivullisen hassuttelua, niin on taidettu pistää uudet foorumipohjat. Ylläpidon olisi varmaan hyvä antaa julkinenkin lausunto ja selittää nuoremmille, miksi ei näin. Epäilemättä yksityisenä kommunikaationa tähän on joka tapauksessa reagoitu.

EDITAATIO: Minua valistettiin, että porttikielto meni umpeen justiinsa tänään. Turhaan höpötin. [Lisätty hiukan alkuperäisen jälkeen.]
« Viimeksi muokattu: 29.10.11 - klo 22:01 kirjoittanut Thaurwylth »

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: minics4: 1kk porttikielto
« Vastaus #8 : 29.10.11 - klo 22:22 »
Ehdottaisin että porttikiellossa oleva henkilö saa nähdä sivun missä hänen porttikielto on esillä ja perusteltu jotta kyseiselle henkilölle tulee selväksi miksi hän on porttikiellossa.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Ilkka_s

Vs: minics4: 1kk porttikielto
« Vastaus #9 : 29.10.11 - klo 22:25 »
Ehdottaisin että porttikiellossa oleva henkilö saa nähdä sivun missä hänen porttikielto on esillä ja perusteltu jotta kyseiselle henkilölle tulee selväksi miksi hän on porttikiellossa.

Asiasta en tiedä, mutta veikkaisin että ylläpito kyllä laittaa asianomaiselle viestiä ja selittää porttikielon pituuden ja sen syyt.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: minics4: 1kk porttikielto
« Vastaus #10 : 29.10.11 - klo 22:31 »
Ehdottaisin että porttikiellossa oleva henkilö saa nähdä sivun missä hänen porttikielto on esillä ja perusteltu jotta kyseiselle henkilölle tulee selväksi miksi hän on porttikiellossa.

Asiasta en tiedä, mutta veikkaisin että ylläpito kyllä laittaa asianomaiselle viestiä ja selittää porttikielon pituuden ja sen syyt.
Valovuosia sitten kun olin porttikiellossa, kun avasin partiksen niin tuli vain ilmoitus että olen porttikiellossa. Jouduin käyttämään proxya jotta olisin voinnut katsoa miksi olin porttikiellossa ja kuinka kauan. Tässä infoamisessa olisi miun mielestä parantamisen varaa.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: minics4: 1kk porttikielto
« Vastaus #11 : 29.10.11 - klo 22:55 »
Protokolla menee (korjaa Miinin jos meni väärin) että bänniin menee tunnus, käytetyt IP-osoitteet ja postia asiasta lähtee tunnariin kytkettyyn mailiosoitteeseen. Jos maili ei ole käytössä/sitä ei lueta niin se on voi-voi.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa miinin

Vs: minics4: 1kk porttikielto
« Vastaus #12 : 30.10.11 - klo 10:46 »
Valovuosia sitten kun olin porttikiellossa, kun avasin partiksen niin tuli vain ilmoitus että olen porttikiellossa. Jouduin käyttämään proxya jotta olisin voinnut katsoa miksi olin porttikiellossa ja kuinka kauan. Tässä infoamisessa olisi miun mielestä parantamisen varaa.

Kun yrität porttikiellossa ollessasi käyttää foorumia, näkyy sivuilla ilmoitus, jossa kerrotaan ettet voi käyttää foorumia, porttikiellon antajan selitys porttikiellolle ja päättymisajankohta minuutin tarkuudella. Sähköpostia porttikiellosta ei lähde. En mene takuuseen siitä, muuttuuko tilanne, jos porttikiellossa estetään myös IP-osoite, sillä sen testaaminen blokkaisi omankin tunnukseni sisäänpääsyn - jos joku on vapaaehtoinen tätä testaamaan, niin laita YV!

Edit: Tilanne ei muutu mihinkään, vaikka olisi IP-osoitekin estettynä. Eli porttikiellossa ollessasi aina foorumille tullessasi näet miksi olet porttikiellossa sekä milloin se päättyy.
« Viimeksi muokattu: 30.10.11 - klo 21:53 kirjoittanut miinin »

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: minics4: 1kk porttikielto
« Vastaus #13 : 31.10.11 - klo 10:56 »
Okei, tämä on siis hieman parantunut ammoisista ajoista. Mailien lähettely on ollut ilmeisesti manuaali toimenpide koska muistan että joskus niitä on ainakin lähetetty.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa miinin

Vs: minics4: 1kk porttikielto
« Vastaus #14 : 31.10.11 - klo 14:40 »
Okei, tämä on siis hieman parantunut ammoisista ajoista. Mailien lähettely on ollut ilmeisesti manuaali toimenpide koska muistan että joskus niitä on ainakin lähetetty.

Silloin kun phpBB oli käytössä, niin myös maileja läheteltiin, SMF:n aikaan ei ole moista tehty (tai itse en ole ainakaan, eikä myöskään softa automaattisesti).