Kyllä ne Lavamancerit oikeesti on niiden fetchien arvosia tässä deckissä, se T1 Lavamancer vaan voittaa pelejä joissain matseissa (Kuten combo Elffit, DnT, Merfolk jos sitä enää näkee ja kyllä se vielä overkillaa Goblinit vaikka gobbot on muutenkin helppo matchup. Ja kyllä se helpottaa elämää Maverickkia vastaan) Ja kyllä se niitä stifle deckkejä vastaan myös tekee asioita kuten tappaa ne delverit, pienentää Tarmoa ja pahimmassa tapauksessa chumppaa Tarmon. Lavamancer on parempi kuin Guide vuoroista 3 eteenpäin, jolloin luulisi että vihulla on blockkeri Guidea varten. Tässä vaiheessa Lavamancer ampuu vielä damagea päähän.
Ei kannata kuvitella että Stifle olisi ilman fetchejä kuollut kortti. Sillä voi kriittisen Vortex triggerin counteroida taikka sillä voi counteroida Rift Boltin (huom, jos Stiflen pelaa vain oikein. Olen itseasiassa pelannut kerran vastustajaa vastaan joka pelasi Stiflen väärin ja Rift Bolt tuli vain vuoron myöhemmin
). Ja aivan kuten JuGe sanoi, jos Delverin pelaaja jättää Stiflemanat pulttia vastaan auki, on se varmaan jo valmiiksi tehnyt jotain väärin. Delverin pelaaja jos antaa pultille aina vaan enemmän ja enemmän aikaa, se on vaan pultille parempi. Se matsi on kuitenkin racettamista. Oikeesti ne Stiflet ei oo niin pahoja kuin mitä sie annat ymmärtää. Lavamancerin abilityn stiflaaminen tuntuu vähintäänkin yhtä hyvältä Lavamancerin pelaajana kuin Magma Jetin FoWitus: Kertoo, että vastustaja ihan oikeasti on epätoivoinen.
Ja mitä Eidoloniin tulee... Jos sitä haluaa pelata mainissa, niin mielestäni 3 on sopiva määrä. Jos sitä haluaa pelata playsettiä, niin sen viimesen kopion voi laittaa sidelle. Jos sitä taasen pelaa vaan sidellä, niin se 4 on parempi kuin 3. Ja Eidolonin yli ei oikeastaan kannata pelata muuta stormihatea. Miksi? Koska:
1. Pyrostatic Pillar: Noh, luulisi olevan itsestäänselvää miksi Eidolon on vain suoraan parempi (molempiin osuu enchantment hate, mutta combo pelaa yleensä Chain of Vaporia, Abrupt Decaytä ja M15:n julkasun jälkeen Void Snarea, jotka kaikki osuu sekä Pillariin että Eidoloniin). Koska samat antihatet osuu molempiin relevanteissa matseissa, niin vertailun voittaa se joka yksin tekee damagea vaikka vastus ei pelaakkaan mitään eli Eidolon.
2. Mindbreak Trap: Tämä on parempi vain, jos metassasi on Belcherin pelaaja. Ja hyvällä tuurilla Belcherin pelaaja outplayaa Trapin (joko miljoona manaa + 2 voittokeinoa tai se todennäköisempi "Mox, Mox sun. Land Grant, Guide, Belcher sun. Activate ftw). Muita comboja vastaan tää ei oikeesti melkeimpä tee mitään (Silence, duress, therapy, thoughtseize, Pact of Negation, Force of will, onhan noita joilla estetään Mindbreak Trap helposti)