Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli buusterista?  (Luettu 85601 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Just Eri

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #210 : 28.08.13 - klo 17:26 »
13 vuoden tauon jälkeen tuli ostettua Deck Builder's Toolkit ja muutama M14 boosteri. Tarkoituksena olisi Sliver pakkaa rakennella ja toisesta boosterista tulikin foil Mutavault :) Onneksi tuli Dragon Shieldit ostettua samalla reissulla.

Poissa Willi4m

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #211 : 30.08.13 - klo 10:36 »
5 pussia Gatecrashia perjantain ratoksi. Saaliina Gideon, Breeding Pool, Blind Obedience, Mystic Genesis, Gruul Ragebeast, pari kiiltävää foilia, ja fantsun osta 5 boosteria-promona Sheoldred, Whispering One. Alemmissa rarityissä ei mitään mainitsemisen arvoista. Nyt on 19 GTC-pussia avattuna dräftien ulkopuolella eikä vieläkään ole tullut yhtään Reckoneria tai Medicciä vastaan  :(

Poissa Arska

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #212 : 14.09.13 - klo 17:50 »
2 M14-boosteria palkinnoksi FNM:stä. Lähinnä toivoin nuorta pyroa. Ensimmäisestä rarena Path of Bravery. Toista rarea pihistin ylhäältä aloittaen... hetkinen, Kalonian Hydra.  ??? Sitten toivoin, että olisi vaikka jokin common foil vielä bonuksena, esim. Elvish Mystic... no ei, vaan foil Kalonian Hydra. :o Saa ostaa.  ;)

Poissa ethereal1

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #213 : 18.09.13 - klo 18:23 »
yhdestä RTR boosterista tuli tänään Temple Garden ja Jarad, the Lich Lord foili  :)

Poissa Ksanen

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #214 : 04.10.13 - klo 18:24 »

Poissa aivaperus

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #215 : 05.10.13 - klo 16:21 »

Poissa kneru

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #216 : 06.10.13 - klo 21:08 »
Avasin ensimäiset kaksi Theros pussiani ja sain Bow of Nylea sekä Thassa God of the Sea. Hymy tuli kun en pitkään aikaan ole ostanut kortteja. :)

Poissa Kertsu

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #217 : 07.10.13 - klo 13:44 »
Mä oon avannu elämäni aikana monia satoja buustereita, enkä ole koskaan saanut foil mythiccejä :'(

Poissa Elmotuz

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #218 : 13.11.13 - klo 01:55 »
Jacehan sieltä pamahti.

Poissa Lightstorm

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #219 : 01.03.14 - klo 18:30 »
18 boosteria ja sain Lifebane Zombien. Loput olikin sytykettä :P

Kieltämättä tuli olo, että box mappaako eräs suomalainen jälleenmyyjä, mutta tuskinpa.

Edit: Oli kuitenkin hyvät rochesterdraftit!
« Viimeksi muokattu: 01.03.14 - klo 19:50 kirjoittanut Lightstorm »

Poissa KudzuSmoker

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #220 : 01.03.14 - klo 19:45 »
18 boosteria ja sain Lifebane Zombien. Loput olikin sytykettä :P

Kieltämättä tuli olo, että box mappaako eräs suomalainen jälleenmyyjä, mutta tuskinpa.

VPD? Ainakin itselle tullut sama fiilis kyseisestä liikkeestä
"Jos et sä Xenagos Foilii tajuu, se meinaa et sulla ei oo tyylitajuu"  -Cheek

Poissa Etheraven

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #221 : 01.03.14 - klo 23:55 »
Ostin kolme boosteria Born of the godsia. (tarkoitus oli draftata mutta sain ne niin myöhään ettei ollut muita pelaajia enää), > Brimaz ja jotain.

Poissa CrazyJ

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #222 : 02.03.14 - klo 03:19 »
Ostin vpd:ltä New Phyrexian aikaan 15 buusteria, tuli 9 mytikkiä...Miekkaa, Elesh Norn, Obliteraattori, Urabrask ym. Taitavat harrastaa box mappaamista..

Poissa Lightstorm

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #223 : 02.03.14 - klo 18:20 »
Menee vähän offtopiciksi, mutta box mappaus on tainnut olla yleistä (vai mahdollista?) vasta Innistradista eteenpäin.

Mutta en oikein usko, että yksikään suomalainen yritys tekisi moista. Kiinni jääminen tarkoittaisi aikamoista menetystä asiakkaissa ainakin niiden kohdalla jotka harrastavat Mtg:tä aktiivisemmin.

Poissa luma

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #224 : 02.03.14 - klo 19:16 »
Lisäksi firma varmaan avaisi itse ne mäppäämänsä mythicit sen sijaan että lähettää asiakkaalle...

Poissa Tarmo

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #225 : 02.03.14 - klo 21:43 »
Ajattelin, että olin tähän saakka ostanut Born of the Godsin tuotteista vaan yhden (erittäin huonon) Fat Packin, niin pitäisi kokeilla uudestaan.
Kuusi buusteria kaupasta mukaan ja...

1. buusteri: Kiora, the Crashing Wave
2. buusteri: Hunter's Prowess...

Ajattelin, että olisi pitänyt tyytyä yhteen buusteriin...mutta jatkoin silti.

3. buusteri: Temple of Plenty
4. buusteri: Temple of Malice
5. buusteri: Phenax, God of Deception

Noniin, kaksi mythic-korttia! Jehuu!

6. buusteri: Brimas, King of Oreskos.

Sweet, look at all that paper! :D

Poissa CrazyJ

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #226 : 02.03.14 - klo 22:53 »
Innistradin buusterista oli/on mahdollista saada 3 rare korttia kerralla...Itse sain Bloodline Keeperin(kääntyvä), Past in Flamesin(foil myth),heartless summoningin(normi rare)!!! Varmaan kuitenkin aika epätodennäköistä, hetki tuli kyllä ihmeteltyä miten se on mahdollista..

Poissa chillygel

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #227 : 06.03.14 - klo 01:07 »
pidin melkein kuukauden tai parin tauon etten ostanut ainuttakaan buusteria. Nyt ajattelin ostaa kolme 2 BotG ja yhden theroksen
BotGeista Kiora ja Feeniks-lintu, Theroksesta Chained to the Rocks. Kiveenhakkuu meni kaverille heti vaihtoon, mutta nuo kaksi jäivät odottamaan vaihtoja eteenpäin. Tuli tos ityytyväinen olo. :)

Poissa rukif

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #228 : 06.03.14 - klo 01:37 »
Paikallinen boosteridiileri oli saanut käsiinsä pienen määrän innistradin boostereita. Vanhat hyvät kokemukset (4 snappista, 2 geistiä noin 20 boosterista) houkuttelivat kräkkäämään pari boosteria auki. No kukas muukaan sieltä kurkistaa kun rakas ystävämme 3 manan Lilli. Laittoi kyllä hymyn huulille :)

Poissa Flame X

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #229 : 08.03.14 - klo 04:14 »
Dräftäämään mennessä hieman vittuuntuneena menin ostamaan pari pussia hermojen löysäämiseksi (theros ja bng) noh theroksesta tuli sitten foili thassa :) ei vituttanu enää

Poissa AlmsBeast

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #230 : 11.06.14 - klo 12:08 »
Ihan jees saldo Conspiracyn boxsista. 1xDack Fayden, 1xStifle 1xMisdirection 1x Pernicious Deed 1xReflecting Pool . Ja yhteensa 3x swords to plowshares :sseja joista yksi foil :)
"Jos et sä Kiki-Jikii tajuu, se meinaa et sulla ei oo tyylitajuu"

Poissa Jaakko88

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #231 : 11.06.14 - klo 16:44 »
Conspiracy boxista:
3 x Exploration, joista yksi foili
2 x Stiffle
2 x Council's of Judgement
1 x Missdirection
1 x Edric spymaster
5 x Käyttis mythickiä sieltä halvimmasta päästä (Parit echantmentit, artifacti, lohari ja hydra)
+Monta Brainstormia ja play-setti Swords to Plowshareseja

Hommasin kaksi Alliances boosteria a la 12 € ja molemmista lävähti Force of Will. Tällä viikolla mun näköjään kannattaa avata boostoja, kun on tuuri kerrankin kohillaan.

Poissa kneru

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #232 : 25.06.14 - klo 16:23 »
Olen nyt yhteensä kymmenen Born of the Gods pussia avannut ja sieltä on tullut neljä Astral Cornucopiaa. Mitä siitä nyt olisi mieltä? Kai se meinaa, etteivät ainakaan muilla ole tiellä.

Poissa FailSafe

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #233 : 25.06.14 - klo 19:22 »
Olen nyt yhteensä kymmenen Born of the Gods pussia avannut ja sieltä on tullut neljä Astral Cornucopiaa. Mitä siitä nyt olisi mieltä? Kai se meinaa, etteivät ainakaan muilla ole tiellä.

Kuulostaa yhtä hienolta vedolta kuin kaverin nyppäämät kaksi heroes' podiumia sealedissa.

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #234 : 26.03.16 - klo 15:24 »
Foil Polluted Delta Khansin pussista. Jotain todella hyvää mahdollista avata setistä ja se käy fetchin muodossa.
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston

Poissa psyno

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #235 : 30.03.16 - klo 14:31 »
Foil Polluted Delta Khansin pussista. Jotain todella hyvää mahdollista avata setistä ja se käy fetchin muodossa.
Taisit saada parhaan kortin, mitä sieltä voi nousta.

Poissa Tunkki

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #236 : 01.04.16 - klo 19:10 »
Mulla tuli Oath of the Gatewatchin boosterista Cascade Bluffs foilina. Mitenkähän tämä lienee muuten ylipäätään mahdollista, kun tuo on julkaistu Zendikar Expeditionissa sekä Eventidessä?

Niin ja morjensta vaan kaikille, ensimmäinen viesti tälle foorumille.


ninjaedit. Mulle tuli siis tuo Zendikar versio.
« Viimeksi muokattu: 01.04.16 - klo 19:17 kirjoittanut Tunkki »

Poissa luma

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #237 : 01.04.16 - klo 19:23 »
Mulla tuli Oath of the Gatewatchin boosterista Cascade Bluffs foilina. Mitenkähän tämä lienee muuten ylipäätään mahdollista, kun tuo on julkaistu Zendikar Expeditionissa sekä Eventidessä?

Niin ja morjensta vaan kaikille, ensimmäinen viesti tälle foorumille.


ninjaedit. Mulle tuli siis tuo Zendikar versio.

Zendikar Expeditions -kortteja on sekä Battle For Zendikarin että Oath of the Gatewatchin boostereissa. Battle For Zendikarissa löytyy fetchejä, shokkidualeita ja battledualeita. Oath of the Gatewatchissa löytyy filtteriländejä sekä kymmenen yksittäistä erikoisländiä.

Poissa Ksanen

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #238 : 01.04.16 - klo 19:34 »
Mulla tuli Oath of the Gatewatchin boosterista Cascade Bluffs foilina. Mitenkähän tämä lienee muuten ylipäätään mahdollista, kun tuo on julkaistu Zendikar Expeditionissa sekä Eventidessä?

Niin ja morjensta vaan kaikille, ensimmäinen viesti tälle foorumille.


ninjaedit. Mulle tuli siis tuo Zendikar versio.

Oletko varma, että sait kyseisen kortin juuri tuon setin buusterista? Sen ei pitäisi olla mahdollista millään tapaa, ellei sitten kyseessä ole harvinainen sekaannus Wizardsin suunnalta.

Poissa Rhianne

Vs: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #239 : 01.04.16 - klo 19:41 »
Mulla tuli Oath of the Gatewatchin boosterista Cascade Bluffs foilina. Mitenkähän tämä lienee muuten ylipäätään mahdollista, kun tuo on julkaistu Zendikar Expeditionissa sekä Eventidessä?

Niin ja morjensta vaan kaikille, ensimmäinen viesti tälle foorumille.


ninjaedit. Mulle tuli siis tuo Zendikar versio.

Oletko varma, että sait kyseisen kortin juuri tuon setin buusterista? Sen ei pitäisi olla mahdollista millään tapaa, ellei sitten kyseessä ole harvinainen sekaannus Wizardsin suunnalta.

Kyllä on, sillä nimenomaa tuo kuuluu OGW:stä tuleviin expeditioneihin, kts. http://magic.wizards.com/en/content/oath-gatewatch-cards.