Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Coldsnap-prerelease - Tampere  (Luettu 2688 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa duracel

Coldsnap-prerelease - Tampere
« : 26.06.06 - klo 23:24 »
Coldsnap-prerelease järjestetään Tampereella lauantaina 8.7. TTY:n Zip-ravintolassa kello 10 alkaen. Turnaus on sealedia viidellä Coldsnap-boosterilla. Kuuden swiss-kierroksen kahdeksan parasta pelaavat vielä single-elimination booster draftin. Osallistumismaksu on 20 euroa. Turnaukseen voi ilmoittautua ennakkoon; katso ohjeet täältä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Coldsnap-prerelease - Tampere
« Vastaus #1 : 04.07.06 - klo 13:05 »
Härskisti uppaan tämän topicin ilmoittaakseni, että Tampereen Coldsnap-prellussa kahdeksan parhaan joukkoon päässeet pääsevät draftaamaan Ice Age-Alliances-Coldsnap -draftiin. Harvinaista produktia siis tarjolla! Muistakaa ilmoittautua.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Coldsnap-prerelease - Tampere
« Vastaus #2 : 04.07.06 - klo 23:28 »
Tällä hetkellä ilmoittautuneita on maksimimäärä. Vielä voi ilmoittautua jonoon ja saada paikan, jos joku peruu tulonsa.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!