Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Korttinumerot  (Luettu 3524 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa one fool

Korttinumerot
« : 23.04.06 - klo 18:51 »
Silmäillessäni muutamia korttejani minua alkoi yhtäkkiä mietityttämään milläköhän perusteella kortit on numeroitu joten päätinpä postata tänne jos vastaus vaikka löytyisi.

Poissa Exalter

Korttinumerot
« Vastaus #1 : 23.04.06 - klo 19:38 »
Ensin värin mukaan ja sitten aakkosjärjestyksessä.

W, U, B, R, G, Artifactit, Landit.

Poissa pyhimys

Korttinumerot
« Vastaus #2 : 23.04.06 - klo 21:29 »
Onko jossain joku sivusto, jossa kaikkien sarjojen kortit on numeroitu?

Poissa miinin

Korttinumerot
« Vastaus #3 : 23.04.06 - klo 21:33 »
Lainaus käyttäjältä: "pyhimys"
Onko jossain joku sivusto, jossa kaikkien sarjojen kortit on numeroitu?


http://gatherer.wizards.com/
Tuolta löytyy, en tosin tiedä tarkoititko aivan noin, vai ihan sarjoittain numerojärjestyksessä...

Poissa duracel

Korttinumerot
« Vastaus #4 : 23.04.06 - klo 22:02 »
Gathererista ei kyllä tosiaan noita numeroita saa kuin katsomalla jokaisen kortin erikseen. Useimmista seteistä sellaiset listat löytyy kuitenkin Wizardsin Magic Product -sivulta.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa DragonSlayer

Korttinumerot
« Vastaus #5 : 23.04.06 - klo 22:02 »
Lainaus käyttäjältä: "pyhimys"
Onko jossain joku sivusto, jossa kaikkien sarjojen kortit on numeroitu?


Pääsempä kerrankin pätemään. (9)

Täältä:
http://magiccards.info/

Poissa duracel

Korttinumerot
« Vastaus #6 : 23.04.06 - klo 22:06 »
Pääsenpä minäkin. Tuolla sivulla ei ole uusimman Oraclen mukana tulleita päivityksiä korttien teksteihin. Epäluotettava sivu on sellainen.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa DragonSlayer

Korttinumerot
« Vastaus #7 : 23.04.06 - klo 22:26 »
Oli sitte pakko päästä sanomaan jotain. Meikä vastaa asiaan kun kerran kysytään (kerrankin) ja heti tullaan kuittailee. Tuolta sivulta saat tarkistettua kortit paljon nopeammin kuin gathereristä (ja näkee jopa dci js ja muut foilit sekä suurimman osan kuvista joilla kortti on julkaistu..). Jos sitten haluaa perehtyä korttiin tarkemmin käypi kattomasta gathereristä tarkemmat oraakkelit...

Edit: Ehkä suhtaudun turhan jyrkästi kritiikkiin.. =)

Poissa duracel

Korttinumerot
« Vastaus #8 : 24.04.06 - klo 10:33 »
No siihen settinnumeroiden katsomiseen tuo saattaa toimia. Halusin vain huomauttaa, että sivulla on väärää tietoa, joten kannattaa katsoa korttien tekstejä oikeista lähteistä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!