Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Tampereen Shadowmoor-turnaukset  (Luettu 2532 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa duracel

Tampereen Shadowmoor-turnaukset
« : 02.04.08 - klo 08:03 »
Heippa!

Shadowmoorin release-turnaus pidetään 3.5. Tampereen teknillisellä yliopistolla salissa SE203. Turnaus alkaa kello 11. Sali on sähkötalossa, jonka ovet ovat lukossa, mutta sisään tullaan päästämään VTT:n puolella olevalle parkkipaikalle vievästä ovesta. Oven vieressä on kyltti, jossa lukee sinisellä "ORC". Ovi on siis samalla rakennuksen sivulla kuin iso AGAn typpisäiliö.

Turnaus on yksittäinen drafti kolmella Shadowmoor-boosterilla. Osallistumismaksu tähän turnaukseen on 10 euroa. Tässäkin turnauksessa on boostereita palkintoina, joita jaetaan yhteensä kaavan "pelaajamäärä x2" mukaan. Kaikki turnauksessa draftaamansa kortit saa pitää, rareja ei jaeta lopussa arpomalla. Jokainen osallistuja saa release-foilin, joka on Vexing Shusher.

Turnaukseen mahtuu rajallinen määrä pelaajia, joten siihen kannattaa ilmoittautua ennakkoon. Ilmoittautuminen tapahtuu sähköpostilla seuraavalla tavalla:

- Kirjoita viestiin oma nimesi.
- Kirjoita viestiin, että haluat draftaamaan.
- Lähetä viesti osoitteeseen [email protected].

Samalla viestillä voi ilmoittaa kaverinkin. Jos tiedätte, ettette pääse paikalle, perukaa ilmoittautumisenne ajoissa, niin paikka saadaan jollekin toiselle pelaajalle!

Kysymyksiä saa esittää täällä tai sähköpostitse.

~jari, TO
« Viimeksi muokattu: 28.04.08 - klo 13:22 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Anime1

Vs: Tampereen Shadowmoor-turnaukset
« Vastaus #1 : 02.04.08 - klo 08:09 »
Release on varmaan rare draft?

Poissa duracel

Re: Tampereen Shadowmoor-turnaukset
« Vastaus #2 : 02.04.08 - klo 09:30 »
Päätetään se jossain vaiheessa, kyselen ensin yleistä mielipidettä. Ei, älkää kertoko sitä tässä ketjussa, puhutaan siitä vaikka FNM:issä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Tampereen Shadowmoor-turnaukset
« Vastaus #3 : 11.04.08 - klo 09:03 »
Update: Molempiin prereleaseihin on vielä reilu kymmenen paikkaa jäljellä. Release-draftiin on myös likimain kymmenen vapaa paikkaa. Hop hop.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Tampereen Shadowmoor-turnaukset
« Vastaus #4 : 14.04.08 - klo 13:18 »
Ensimmäiseen turnaukseen on nyt ilmoittautunut maksimimäärä pelaajia. Turnaukseen voi vielä ilmoittautua jonoon, jos haluaa tulla aamulla katsomaan jääkö paikkoja vapaaksi. Kehotan edelleen ihmisiä perumaan tulonsa AJOISSA, jotta paikat saadaan hyötykäyttöön. Peruuntuvista paikoista ilmoitan jonossa oleville heti kun saan tiedon peruuntumisesta.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Tampereen Shadowmoor-turnaukset
« Vastaus #5 : 20.04.08 - klo 18:40 »
Päivitelläänpä tietoja taas: toiseen prereleaseen ja release-draftiin on molempiin vielä viisi paikkaa vapaana. Täytetäänpä nekin paikat!

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Tampereen Shadowmoor-turnaukset
« Vastaus #6 : 20.04.08 - klo 20:08 »
Ja release-drafti on raretusdrafti. Kaikki pickatut kortit saa pitää. Palkinnot ovat hyvät.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Tampereen Shadowmoor-turnaukset
« Vastaus #7 : 28.04.08 - klo 13:24 »
Mainostetaan edelleen release-draftia. Kympillä saa pelata draftin ja omakseen foili Vexing Shusherin, sekä mahdollisuuden voittaa hintaan nähden erittäin runsaat palkinnot. Alkuperäiseen viestiin lisätty lisäksi hieman ohjetta siitä miten turnauspaikalle pääsee sisään.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!