Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Gold Medal Challenge Super Grand Prix  (Luettu 3813 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa duracel

Gold Medal Challenge Super Grand Prix
« : 30.04.08 - klo 21:53 »
Olympiahenki, mikä kaunis asia! Turnaukseen osallistuivat Kari Unkarista, Markku Bulgariasta, Joni Ranskasta ja Jari Kuningasmaa Romaniasta. Olympialaisten ensimmäisen päivän lajeina 100 m, pituus ja selkäuinti.

Sadalla metrillä neljänneksi jäätiin ajalla 8.46. Pituushypyssä neljännelle sijalle pääsi tuloksessa 10.33. Uinti on paska laji. Maratonista kerromme seuraavassa lähetyksessämme.

TOISEN PÄIVÄN EDITAATIO: Unkari jatkaa voittokulkua kahdella sadalla metrillä jollain tuloksella. Neljänneksi päästiin tässä lajissa tuloksessa 18.78.

~jari
« Viimeksi muokattu: 30.04.08 - klo 21:56 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Gold Medal Challenge Super Grand Prix
« Vastaus #1 : 30.04.08 - klo 21:56 »
 ??? ;D
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa duracel

Re: Gold Medal Challenge Super Grand Prix
« Vastaus #2 : 30.04.08 - klo 22:03 »
Romanian naisilla ei kuulantyönnössä kasvanut tarpeeksi partaa, joten neljättä sijaa saatiin taasen maistella tuloksella 25.80. Päivän sana on kuulasta.

EDITAATIOIMME LISÄÄ: 400 m kisassa voitto heltisi tällä kertaa tuloksella 39.44. Ranskan juoksija säikähti niin, ettei tajunnut lähteä lainkaan liikkeelle.

~jari
« Viimeksi muokattu: 30.04.08 - klo 22:15 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Gold Medal Challenge Super Grand Prix
« Vastaus #3 : 30.04.08 - klo 22:31 »
Kolmas päivä oli kooman juhlaa. Ainoa merkittävä tapahtuma oli kolmiloikan maailmanennätys 21.86 m. Karsintarajahan tässä lajissa on tunnetusti se, että pitää loikata hiekkalaatikon yli nurmikolle. Hiekalle osuvat hypyt ovat automaattisesti täyttä jörssiä. Tidi didi. Uima-altaisiin hukkuu. Mutta ämpäriin ei.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Polari

Vs: Gold Medal Challenge Super Grand Prix
« Vastaus #4 : 30.04.08 - klo 22:50 »
Näiden kisojen tuloksilla ei ole minkäänlaista merkitystä, kyllähän nyt kaikki näkevät että tapahtuma johon IVY:n edustajia ei ole kutsuttu mukaan on pelkkä vitsi. Esitän uusintaottelujen järjestämistä viikonloppuna 23-25.5.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa duracel

Re: Gold Medal Challenge Super Grand Prix
« Vastaus #5 : 30.04.08 - klo 23:16 »
Siis totta kai, haaste on otettu vastaan!

Neljäs päivä oli ihan pelleilyä, surkeita tuloksia. Painonnostossa tietokone oli kolmas.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Gold Medal Challenge Super Grand Prix
« Vastaus #6 : 30.04.08 - klo 23:37 »
Turnaus on saatu käytyä. Unkari vei voiton kymmenellä kullallaan, toiseksi jäi Bulgaria kolmella kullalla ja kuudella hopealla. Hieno peli. Muistakaa lapset pelata retropelejä, ovat parempi kuin mikään viimeisen viidentoista vuoden aikana ilmestyneet paskat.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Laava

Vs: Gold Medal Challenge Super Grand Prix
« Vastaus #7 : 01.05.08 - klo 12:28 »
Suurta urheilujuhlan tuntua oli ilmassa. Maratoonin mysteerit jäivät yhä avoimiksi, vaikka Ranska saikin siitä hopeaa. Kaikki muut vain kuolivat jonnekin. On se vaan paras peli ikinä!
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Rancid-

Vs: Gold Medal Challenge Super Grand Prix
« Vastaus #8 : 01.05.08 - klo 14:53 »
Cheerleader-joukotkin (ei onneksi isolla J:llä) oli saatu paikalle. Urheilu ei kuitenkaan ole naisten silmille sopivaa katsottavaa, joten huutosakki juotettiin humalaan ja suljettiin sitten ulos Miesten Kisoista (tm). Valmistautuminen matalan paikan leirillä oli tulosten perusteella tainnut viedä kaikkien maiden edustajat hienoiseen ylikuntoon etenkin uintilajeissa.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Polari

Vs: Gold Medal Challenge Super Grand Prix
« Vastaus #9 : 24.05.08 - klo 00:03 »
Uusintakilpailu on käynnissä, osallistujina Markku Bulgarialla, Esko Britannialla, Kari Unkarilla, Jenna Saksalla sekä allekirjoittanut IVY:llä. Tällä hetkellä meneillään on kolmiloikka ja mitalitaulun kärjessä on Unkari, Bulgaria ja IVY jaetulla kakkossijalla. IVY on missannut palkintopallin vasta yhdessä lajissa mutta kullat vaan menevät kilpailijoille. Muuta mainittavaa mm. on *köh*erään*köh* kilpailijan tukehtuminen vodkaan nauraessaan toiselle kilpailijalle.

Lisää seuraa. Kolmiloikan toinen yritys on stäkissä.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Polari

Vs: Gold Medal Challenge Super Grand Prix
« Vastaus #10 : 24.05.08 - klo 00:12 »
Bulgarian kaikki kolme kultamitalia tähän asti on tullut maailmanennätyksillä. Tämän mehustelun tarjosi bulgarialaisen urheilumahdin edustaja steroidien pumppaamisen lomassa.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Polari

Vs: Gold Medal Challenge Super Grand Prix
« Vastaus #11 : 24.05.08 - klo 00:15 »
Ja heti edellisen viestin kirjoittamisen jälkeen HURJA bulgarialaisemme voittaa lajin TEKEMÄTTÄ MAAILMANENNÄTUHDSTHKÖLGKLDSAGJÖHSDHAÖFSADKGJHSADLFATYSTÄ. Oikeinkirjoitus onnistuu. Samalla IVY ottaa jo TOISEN lajinsa ilman mitalia. Tappio. Jatkamme tästä maratonilla, lisää koveragea myöhemmin.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Polari

Vs: Gold Medal Challenge Super Grand Prix
« Vastaus #12 : 24.05.08 - klo 00:21 »
Ja taas missataan palkintopalli SADASOSAN EROLLA ASDFASFDASFSDAFASFASDFASDF. Ainoa kilpailija joka ei kaatanut aitaa oli bulgarian edustaja. Sika. Huijaavat kuitenkin vielä jollin muullakin kuin dopingilla.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Polari

Vs: Gold Medal Challenge Super Grand Prix
« Vastaus #13 : 24.05.08 - klo 00:25 »
Ja salaisuus Bulgarian menestyksen takana paljastuu: MIESHÄN ON SELVINPÄIN! Keihäälläkin lensi juuri 108.jotain metriä, eipä taidettu olla voittamassa.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Polari

Vs: Gold Medal Challenge Super Grand Prix
« Vastaus #14 : 24.05.08 - klo 00:39 »
EI VIELÄKÄÄN VOITTAJAN GAMBINAA! Bulgaria vie jälleen 22 sadasosan erolla, ja SILTI yli sekunnin maailmanennätyksestä. Maratonikin menee perseelleen.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Polari

Vs: Gold Medal Challenge Super Grand Prix
« Vastaus #15 : 24.05.08 - klo 01:16 »
Toiseksi viimeinen päivä. Maraton on FAILattu sekä IVY:n että Bulgarian osalta. Paskat maat siis voittavat. Mitalitaulukossakin hävitään kun kullat puuttuvat.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Polari

Vs: Gold Medal Challenge Super Grand Prix
« Vastaus #16 : 24.05.08 - klo 01:35 »
ESKO VOITTAA UINTIVIESTIN! Ja kokonaiskilpailun johtajat ovat ovat viimeisinä maratonissa. Ja suolaa Eskolle: voittajan gambinat ovat loppu! Ja sitten unohdin mitä piti kirjoittaa tähän perään. On muuten viittä erilaista alkoholijuomaa tässä nenän edessä, päivänillanyön aikana tässä onkin arvottu vihaavatko vai rakastavatko ihmiset minua.

Olemme muuten Markun kanssa viimeiset maratonissa. Lopullista mitalitaulukkoa odotellessa.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Polari

Vs: Gold Medal Challenge Super Grand Prix
« Vastaus #17 : 24.05.08 - klo 01:37 »
1 BUL 10 1 1
2 HUN 4 5 5
3 CIS 2 6 3
4 GBR 4 1 3
5 GER 0 2 1
6 ROM 0 1 2
7 CHN 0 0 3
8 FRA 0 0 0

Paskat kisat. Ensi kerralla vähemmän enemmän vähemmän enemmän vähemmän enemmän alkoholia. Terveisiä äitelle!
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Rancid-

Vs: Gold Medal Challenge Super Grand Prix
« Vastaus #18 : 24.05.08 - klo 03:52 »
Ps. Kanssakilpailijain panettelusta huolimatta tai siitä johtuen Bulgarian edustaja vietti tunnit keskiyöstä aamuneljään jossain hämärän rajamailla sammumista vastaan taistellen ja kotiin ihan jäätävässä känissä kävellen. Illan main event sujui varsin mainiosti, mutta Mario Partyn puuttumaan jäänti (ja sen korvautuminen Kostin Probotector- ja Megaman-harjauksilla) jäi ehkä vähän kaivelemaan hampaankoloon.
« Viimeksi muokattu: 24.05.08 - klo 04:11 kirjoittanut Rancid- »
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.