Poromagia
SMF Vaihtopalautejärjestelmä - Detailed Feedback
Detailed Comment Vaihto Ziilotin kanssa alkoi huhtikuussa. Suunnittelimme vaihtoa ja se oli vÀhÀllÀ kariutua, koska Ziilot ei enÀÀ tarvinnut eniten haluamiaan Furnace of Ratheja. Tarjosin hÀnelle Priest of Titania -settiÀ, joka yhdessÀ kavereiltani saamani avun kanssa nÀyttivÀt pelastavan vaihdon, vaikka pieni arvokeskustelu sitÀ hieman haittasikin. Valitettavasti minulla oli samaan aikaan menossa liian monta vaihtoa ja siksi minun piti siirtÀÀ joitain vaihtoa taka-alalle odottamaan, mukaan lukien vaihdon Ziilotin kanssa. Lupasin kuitenkin ottaa uudelleen yhteyttÀ selvittyÀni edellisistÀ vaihdoista ja pidin lupaukseni ottamalla Ziilotiin uudelleen yhteyttÀ elokuussa.
Yhteydenottoni jÀlkeen jatkoimme vaihdon selvittelyÀ, joka kuitenkin pysÀhtyi pitkÀhköön taukoon, koska odotin erÀÀn kaverini listaa Ziilotin listalla olevista kiinnostavista korteista. TÀmÀ listaus auttoi vaihtoa yhuomattavasti ja pÀÀsimme jatkamaan. Ziilot ilmaisi myös kiinnostuksensa kaverini legendaslivereitÀ kohtaan, mutta saatuani hinnat kaveriltani Ziilot valitettavasti ilmoitti, ettÀ hÀn oli pienessÀ rahapulassa ja siksi slivereiden osto piti unohtaa.
Sain lopulta tehtyÀ Ziilotille vaihtoehdotuksen, jota sitten yhdessÀ hiottiin sopivampaan muotoon, jonka jÀlkeen suoritimme vaihdon loppuun. Ziilot ei saanut haluamiaan Priest of Titania -settiÀ, japanilaista Sliver Overlordia ja Sliver Queenia, mutta siitÀ huolimatta hÀn oli tyytyvÀinen aikaansaamaamme vaihtoon, kuten olin myös minÀkin.
Ziilot kÀyttÀytyi vaihdon aikana ystÀvÀllisesti ja asiallisesti. HÀnen kanssaan oli oikein mukavaa tehdÀ vaihtoa ja hÀnen kÀrsivÀllisyydelleen tÀytyy kyllÀ nostaa hattua, koska hÀn jaksoi odottaa vastauksiani pitkiÀkin aikoja sen kummemmin suuttumatta. Lopullinen vaihdon kesto olikin sitten kuusi kuukautta, mutta lainatakseni Ziilotia, niin "ei se mitÀÀn". :)
Comment by: Dark Knight
Return to Trader Ratings
Powered by SMF Trader System