Muu MTG > Aloittelija-alue

Mitä tuli buusterista?

<< < (2/52) > >>

instiqma:

--- Lainaus käyttäjältä: GrandLux - 14.09.10 - klo 22:50 ---Lievästi on- ja offtopiccina,
Parasta buusterin availua on yhden, tai useamman kaverin kanssa se 'venäläisen ruletin' tyylinen pikkukisa.
Tällekkin on olemassa joku virallisempi nimi, ja varmasti tusinoittain lempinimiä eri piireissä.

Ideana on se että porukka avaa buusterit, ja sekoittaa omansa niitä katsomatta. ( tämä siksi että rare vaihtaa paikkaa. )
Sen jälkeen jokainen kääntää omasta pinostaan yhden kortin kerrallaan, ja korkein manacost vie koko kierroksen kortit.

Se mikä tästä tekee mielekästä on se rajattoman suolauksen määrä, kun kylmän viileästi pyöräyttää
omasta pinosta vanilija kommoni Elephant Beast Wurmin, casting cost 3GGGG, kaverin kääntäessä pussistaan
FOIL entombia... Voi niitä ilon ja surun kyyneliä, :D voittajan on helppo hymyillä ja muistuttaa tapahtuneesta toistekkin.

Tässäpä muutama errata innokkaille :

-Info/token kortti heitetään ohi ja pikataan seuraava.
-Tasuri kierroksen kortit menevät seuraavan kierroksen pottiin
-Värillinen mana on vahvempi kuin väritön, eli esim 1RR on isompi kuin 2R


--- Lainaus päättyy ---

Lajin nimi on Taitis tai lontoolaisittan Skillz, josta on pidetty useita SM-kisojakin (tosin tänä vuonna taisi jäädä väliin?).

Porolassa pelasin jännää varianttia, jossa ennen jokaista kortin kääntöä suoritettiin scry 1. Tuli sellainen olo, että tässähän voi oikeasti vaikuttaa asioihin ja outplayata toisen. Tässä myös arvotettiin kortit niin, että common = 1p, unc = 2p, raret ja foilit = 0p. Eniten pisteitä kerännyt voittaa.

Polari:

--- Lainaus käyttäjältä: Chaosworm - 14.09.10 - klo 21:40 ---Hmm, saattaa olla että sille on ihan syynsäkin miksei sille ole omaa aihetta. Minua ei kiinnosta sitten tippaakaan, jos joku nostaa boosterista jotain random bulkkia, eikä myöskään hirveästi kiinnosta kertoa muille jos itse satun nostamaan boosterista random bulkkia; satunnaisille hyville nostoille jo muutenkin hyödyllinen ilahdutusketju taas on omiaan.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä muista paitsi viimeisestä kommentista. Ilahdusketjua vielä jaksaa katsella, ja minä ainakin arvostaisin jos ne "jee, avasin foiliraren" ja vaikka samalla myös "ostin kortteja ja ne tulivat perille" -postaukset työnnettäisiin sen sijaan tänne.

Thaurwylth:

--- Lainaus käyttäjältä: Polari - 14.09.10 - klo 23:56 ---minä ainakin arvostaisin jos ne "jee, avasin foiliraren" ja vaikka samalla myös "ostin kortteja ja ne tulivat perille" -postaukset työnnettäisiin sen sijaan tänne.

--- Lainaus päättyy ---

Hmmm. Foorumille pitäisi ilmeisesti kehitellä oma /dev/null. (Ja tulipa muuten mieleen, mistä sen voisi rakennella.)

jkk:
Tälläiset threadit kuuluvat kyllä mielestäni enemmänkin Pokemon- ja Yugioh-foorumeille, mutta toisaalta jos nuorempi polvi jaksaa puhua aiheesta, niin minä jaksan kyllä jättää threadin lukematta.

KukistajA:

--- Lainaus käyttäjältä: GrandLux - 14.09.10 - klo 22:50 ---
-Värillinen mana on vahvempi kuin väritön, eli esim 1RR on isompi kuin 2R


--- Lainaus päättyy ---

Originaali taitiksessa ei pidä paikkaansa, CMC ratkaisee. On topiccina, Tomppa avas mulle Baneslayerin!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta