Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Chatti vai jotain muuta?  (Luettu 1826 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sammakko

Chatti vai jotain muuta?
« : 18.02.07 - klo 17:13 »
Olisko mahdollisesti aika muuttaa tuo Muuta keskustelua jonkinlaisiksi Chatti alueiksi? Mahdollisesti sellaseks josta ei jää minkäänlaista merkintää mihinkään vaikka siellä kuinka alottelee uusia aiheita ja vastailee niihin,kun joillekkin on näköjäs tullut yllättävä tarve kasvattaa virtuaali pippeliä. (..Siis halu laittaa tilastoja paremman näkösiks.)
On hieman turhauttavaa merkata alueita luetuiksi ja/tai tarkistaa uusimpia viestejä kun ne on niinkin sopivia ku parikymmentä viimeks avattua aihetta ja niiden vastaukset. Ymmärrän kyllä et joillekkin on oikeasti tarpeen tietää tyyliin: "poimiiko kukaan koiran jätökset koiraa lenkkeilyttäessä?"
Olen itse sortunut kyllä kans niihin vastailemaan enkä nyt väitä etteikö siellä oikeastikkin mielenkiintosia tapauksia ole,mut viime aikanen aihe ryöppy alkaa mielestäni olemaan jo liikaa. Tietenkin kaiken sen työn joutuu modet tekemään ja jos tästä harmistunut olen ainoastaan minä,ni varmaan parempi jättää asia sikseen.

Poissa DaiJou

Vs: Chatti vai jotain muuta?
« Vastaus #1 : 18.02.07 - klo 21:45 »
On hyvä että foorumilla on keskustelua ja viestejä tulee muillekkin osastoille kuin Vaihto-osioon. Kun muualle ei kirjoiteta paljoa viestejä, niin kerääntyyhän tuonne Muut osioon väkisin paljon viestejä. Mitään haittaa en tuossa näe, mutta olisi hyvä jos näkisi sisään kirjauduttuani muidenkin osioiden nimen edessä punaisen ruudun, ei pelkästään vaihto-osion ja Muun keskustelun.