Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Moksiturnaus] Kuinka Simo pani mua patongilla  (Luettu 1614 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ilpo

[Moksiturnaus] Kuinka Simo pani mua patongilla
« : 09.03.09 - klo 17:48 »
D6:
- 7/10
- Chicken place
- akustinen kitara
- Teemu


D20:
+ Ihonen ja sen asunto yöpymispaikkana
+ Timonen, kiitti turnauksesta
+ Se toinen Juha, mukava tuttavuus ja Toni kemistä
+ Mask
+ Minä ja mun skillit
+ kaikki tutut including Markus, Marky
+ Simo, nice work
+ Terska, onneks et tullu mukaan nekru



Tarinoita seiskakympistä, Titanista: Nostin sen 150 kertaa alotuskäteen, nostin sen about saman verran heti ennen Tinkerin päällystämistä ja otin siitä vielä kivasti päähän Confidantilla. Paska paanu, jos ei oo simomainen nostotaito.

Käytiin turnauksen välissä jossain vitun chicken mestassa. Aivan paska mesta. Ranskikset oli luokkaa plääh, kebab menetteli säälittävästi ja annoskoko oli laimea. Nälkä lähti, mutta eipä tartte käydä enää. Olin käyny aiemminki samassa paikassa oululaisten kanssa, mutta enhän mä muistanu, että se oli ihan avuton läävä. Mäkkäri ois ollu parempi, mutta kebab oli kuitenki lähellä kebabia.

En tykkää akustisesta kitarasta. Se on vaikea kapistus.

Teemu jäi tekeen töitä. Paska jätkä. Kova jätkä ois pelannu.

Turnaus alko lupaavasti. Tuttuja ukkoja runsaasti. Eka kiekan vastusta en tuntenu ku nimeltä jonku verran. Voitin alotuksen (heitin oikeaa noppaa) helposti ja eka käsi oli rautaa koko rahalla. Peltiä ja jarrua tuli niin maan perkeleesti ja vastustaja oli kumossa ennen ku tiesin, mitä se edes pelaa. Workshopin ja Brassin näin. Sidetin herkkua runsaasti, käsi oli vahva. Vastus kuitenki osas myös kuoria alotuskäteen herkkua ja ekalla vuorolla mä tuijotin valopalloa ja tiimalasia. Sitten tuli Wasteland enkä jaksanu ajatella. Luovutin enkä jaksanut odottaa, että nostan yhden kahdesta workshopista. Kolmospelissä tapahtu juttuja. Alotin aika landlightillä kädellä, jossa oli kolme artinakinpoistoa ja Needle sekä Bazaar. Vastus pelaa wastelandin ja Cruciblen. Mulla ainoana manasourcena City of Brass. Pelaan ancient Grudgen sijasta Needlen täpättyyn wastelandiin, koska cruciblen tuhoaminen tuntui tyhmältä idealta Needle kourassa ja mun ainoa manasource ois silti posahtanu. No kaverilla on Crop rotation, että terveppä sinne. En nostele maita kaivuusta huolimatta. Saan kuitenki ison peltiheikin tiskiin, joka ruttaa 12 turpaan, mutta vastustaja nosti kriittisesti oikeaan aikaan Hereticin. Hävisin. Vastustaja sidetti vähän päin persettä, kun otti Chalicet ulos ja jätti Spheret sisään. Mutta sepäs onkin omakehitteisissä dekeissä hienous, vastukset pelaa päin seiniä, kun valmiita läpipeluuohjeita ei ole netissä. Vastus muuten yritti lukea maskin.

Kakkoskiekalla kolatatti. Yritti lukea maskin. Pelasi intuition Tendrilsiä, resolvasi peleissä pari manakiveä. Unohdin kysyä, oliko dekissä Future Sight. Hupipelissä sain paremman käsityksen vastuksen pakasta ja pelitaidoista. Chaliceen meni aika monta paanua. Meinasin kuolla ekassa pelissä omiin confidantteihin. Titanille terkut.

Kolmoskiekalla Goblinit, joita pääsin scouttaamaan, kun se pelasi kakkoskiekalla mun vieressä. Easy company tiedossa. Ekassa pelissä avaan nutseilla ja pistän pihvin ja time walkin plakkariin. Tokalla vuorolla 12 ineen ja 2/1 tiskiin. Vastus ei jaksa. Kakkospelissä teen itteeni brasseilla pitkästi päälle 10 lämää ja confidant plus pari peikkoa ajaa mut suohon. Ei näkyny pihviä. Kolmospelissä pihvi löytyy.

Neloskiekalla ekakiekan vastustajan veli, jolle oon myyny paanuja. Tunnen miehen nimeltä. Kiva saada nimille kasvot. Tezzeret meni kumoon ekassa pelissä, kun jarrua riitti ja pihvi ajaa. Kakkospelissä vastus mulligoi alas ja häviää siihen.

Vitoskiekan tasuri Maakun kanssa ja viimeselle kiekalle pakkovoitto. Kattelin pisteitä siihen malliin, että saattais olla venäläinen erikoistappelija vastassa. No ei aikaakaan kun peloton Spetsnaz tulee naama pelokkaassa virneessä. Olin kuitenki hupipeleissä harjannu tokan Tezzeretin helposti. Matchup on mun mielestä paras mahdollinen: tiukka ja interaktiivinen. Heitetään vaihteeksi oikeaa noppaa (olin heitelly välikiekat deekutosia ja eihän siitä ny mitään tuu). Noppaluku 20 antaa positiivista latausta matsiin, eikä Simokaan ihan paskahousu ole luvulla 12. Oulussahan on herrasmiesvintagesääntö, että alle 10 heittänyt luovuttaa heti pelin. Joudun mulligoimaan kerran, kiitos titanin, eikä kuutonenkaan kovin hääppönen ole. Simon kädestä löyty anskut ja loorukset ja veijokin tietää, mitä siitä seuraa. Kakkospelissä tarmoplän puhuu, mutta Pelti karjuu. Kolmospeli olikin mallia kiittivaan, saiskos lisää. Simo alottaa land mox avain sun. Pelaan jarrun, simo Forcaa ja yks paanu jää kouraan. Juha pitää suojia smemmenmäisen typerästi väärin päin. Siitä seuraa puristaessa heijastus, joka paljastaa kortin reunojen värin. Valkoreunainen kortti erottuu heti dualiksi. Noh, Simohan näyttää, miten peliä kuuluu pelata ja kuorasee pakan päältä Vaultin. Käsi tiskiin, toinen ojoon ja dekki jojoon. Simo vei ja mun herkkukoura näytti just aika pelikelposelta sopivasti. No, ei haitannu, nimittäin naisväki soittelee heti samalla minuutilla, että oisko tarjolla parempaa tekemistä ku kortin pelaaminen. No oishan sitä. Ei oikeen tehny mieli missään vaiheessa ihan mahottomasti pelata, ku oli ihan muut jutut mielessä.

Kivaa oli, vaikka pelasin vaan kaks matsia vintaasia plus vähän hupipelejä. Onneks ei tarvinnu vastasuorittaa, vaikka olinkin varautunu tällä kertaa. Eikä tullu oathejakaan vastaan, eli ihan jees. Oli myös kivaa, kun ei tarttenu katella terskan naamaa.

Juha teki reilun teon ja kirjotti mun puolesta dekkilistan: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=58993.msg216103#msg216103

Kiitokset järjestelyille niin turnauksen ku majotuksen suhteen. Oli makiaa. Dekki oli aamukasaukseksi taas älyttömän magee ja hyvä. Harmi ku samaa pakkaa ei saa pelata kahdesti.

Kävin kattomassa Friday 13:sta. Oli aika peruskauraa. Jason on kova jätkä. Katoin myös virallisesti maailman paskimman elokuvan. House of Blood. Voi vitun vittu. http://www.imdb.com/title/tt0460742/

Unohan varmaan puolet suolasta nyt. Ei mahda. Lisäilen jos tulee mieleen. Sillä aikaa koitan saada Simon forcaaman parrun ulos.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.