Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Viron MTG-skene?  (Luettu 3387 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa zekedaut

Viron MTG-skene?
« : 31.07.10 - klo 11:13 »
löytyykö virosta (tallinna, pärnu) linjalta mestaa jossa voisi käydä pelaamassa parit magicit sekä ostella irtokortteja? Olen viikon verran virossa niin kerkeisin jopa käväseen ehkä pidemmälläkin jos vain jostain löytyy.

Kiitän.

~toni

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Viron MTG-skene?
« Vastaus #1 : 31.07.10 - klo 12:01 »
Tallinnasta löytyy pelikauppa "Weplay" Solaris-ostoskeskuksesta. Osoite on Estonia pst. 9, nettisivut http://www.weplay.ee. Sitä en tiedä onko heillä irtokortteja myynnissä, mutta ainakin turnauksia tuolla järjestetään.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Tarmo

Vs: Viron MTG-skene?
« Vastaus #2 : 21.03.11 - klo 00:19 »
Hei!

Anteeksi, että kaivaan esiin näin vanhan ketjun, mutta täytyypi lisätä, et Virossa on yksi, jo mainittu, kauppa, WePlay. Hetkellä sijaitsemme vain Solaris-keskuksessa (ihan Tallinnan keskustassa) ja seuraavassa kuukaudessa avamme myös toisen kaupan Rocca-al-Mare kauppakeskuksessa (eläintarhan lähellä). Irtokortteja kaupassa VIELÄ ei ole myynnissä, harkitsemme kyllä Mirrodin Besieged ja sitten pian myös Action-korttien myyntiä/vaihtoa. Mutta kaikilla miespuolisilla myyjillä on omat korttikasat olemassa, joten jos jotakin kiinnostaa, voi aina kysyä. Itse puhun vähän myös suomea, mutta muut jätkät pärjää englannilla :)

Viron skenestä vielä sitä, että pelataan torstaisin Standardia, perjantaisin drafti ja lauantaisin on semmoiset isommat turnaukset (PTQ/GPT/prerelease). EDH/Commander pelaajia on aika monta, mutta esimerkiksi Extended ja Legacy faneja on aika vähän.

Jos jotain on vielä kysyttävää...?

Terveisin,

Tarmo