Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Dark Ascension  (Luettu 52835 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hall0n

Re: Dark Ascension
« Vastaus #150 : 23.01.12 - klo 23:41 »
Past In Flamesia pelataan Legacyssa, mutta sen hinta on vain 3,5 euroa. En tiedä arvostetaanko standard lappuja legacy lappusia enemmän. Paska setti eli hinnat ovat korkeaalla, mutta kuinka korkeaalla niin sen aika näyttää. Kuitenkin Sorin ei ole Jace 2.0 vaikka Dark Ascencion on vähsen Worldwake 2.0 joten uskon että Sorinin hinta ei nouse mahdottoman korkealle. Jos nousee niin menen itkemään sänkyyn dualien kanssa pahaa standardia pois maailmastani.

Past in Flames on aika huono vertailukohde, lappua pelataan vain muutamassa Legacyn kombodekissä eikä niissäkään montaa kappaletta. Standardissa ei pelata ollenkaan, toisin kuin Sorinin luulisi löytävän kodin jostain. Ja vaikkei löytäisikään niin tuo myyttisyys ja planeswalkkerius takaa sille kovan hinnan ainakin aluksi.

Itse olen samoilla linjoilla kiven kanssa, 35-40€ ei tunnu edes mitenkään mahdottomalta. Toki hinta siitä tippuu, mutta kuinka paljon, sitä on paha sanoa.

Viestiä kirjoittaessa luma oli nopeampi, postaan silti kostoksi.

Poissa Genesis

Re: Dark Ascension
« Vastaus #151 : 23.01.12 - klo 23:42 »
Veikkaan 30 euroa, koska kyseessä on vain standardi/highlander/casual lappu.

Aika kehno perustelu et lappu on "vain standard lappu", sehän riittää yksinään jo nostamaan sen hinnan sinne 40€. Jos se on käyttis muissa formaateissa myös niin ei se varmasti ainakaan tippumaan päin heti ole. Jos b-w tokeneista tulee vielä oikea deckki niin taitaa jäädä tuon hankkimisen pussista nousemisen tasolle (en osta ikinä boostereita) :/
Past In Flamesia pelataan Legacyssa, mutta sen hinta on vain 3,5 euroa. En tiedä arvostetaanko standard lappuja legacy lappusia enemmän. Paska setti eli hinnat ovat korkeaalla, mutta kuinka korkeaalla niin sen aika näyttää. Kuitenkin Sorin ei ole Jace 2.0 vaikka Dark Ascencion on vähsen Worldwake 2.0 joten uskon että Sorinin hinta ei nouse mahdottoman korkealle. Jos nousee niin menen itkemään sänkyyn dualien kanssa pahaa standardia pois maailmastani.

En nyt meinannut sitä että jos lappu on standardissa laillinen niin se on automaattisesti kallis. Ja kerro missä standard deckissä pelataan past in flamesia? Niimpä. Tarkoitin sitä et jos lappu on käyttis tai jopa hyvä standardissa niin sen hinta tuppaa olemaan kallis. Sit ku tippuu typestä niin hinta sit voi tippua mukana ks. primeval titan. Aiheeseen liittyen, niinkuin monet sanoneet jo niin edh tykkää tästä setistä, pitänee laittaa tilaukseen Ghave, Guru of Spores kun sen verran maukkaita pahveja sai seurakseen se.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Re: Dark Ascension
« Vastaus #152 : 23.01.12 - klo 23:52 »
Myönnän että Past In Flames oli huono vertaus. Tarkoitin lähinnä että onko lappu A mythic halvempi kuin lappu B mythic jos A:ta pelataan ainoastaan Legacyssa kohtuullisesti (Power level Dismember.) ja lappu B on powertasoltaan Sorinin tasoinen.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Orion

Re: Dark Ascension
« Vastaus #153 : 24.01.12 - klo 12:58 »
Olen vähän pettynyt tuohon demonimiekkaan. Ideana loistava, mutta toteutus ei ihan vastaa fluffia. Jos minä vangitsisin maailman mahtavimman demonin miekkaan, antaisi se miekka jotain muutakin kuin vain +1/+0. Olisiko vaikka deathtouch liikaa pyydetty?

Poissa Samulai

Re: Dark Ascension
« Vastaus #154 : 24.01.12 - klo 14:28 »
Olen vähän pettynyt tuohon demonimiekkaan. Ideana loistava, mutta toteutus ei ihan vastaa fluffia. Jos minä vangitsisin maailman mahtavimman demonin miekkaan, antaisi se miekka jotain muutakin kuin vain +1/+0. Olisiko vaikka deathtouch liikaa pyydetty?
Idea on että se on täysin tavallinen miekka, mutta jos sen päälle vuotaa verta niin demoni pääsee vapaaksi. Minusta vain hyvä että tämä tavallisuus korostuu, mutta myönnän että tuon niminen miekka saisi kai muutakin tehdä.

Poissa Dark Knight

Re: Dark Ascension
« Vastaus #155 : 24.01.12 - klo 14:42 »
Olen vähän pettynyt tuohon demonimiekkaan. Ideana loistava, mutta toteutus ei ihan vastaa fluffia. Jos minä vangitsisin maailman mahtavimman demonin miekkaan, antaisi se miekka jotain muutakin kuin vain +1/+0. Olisiko vaikka deathtouch liikaa pyydetty?
Idea on että se on täysin tavallinen miekka, mutta jos sen päälle vuotaa verta niin demoni pääsee vapaaksi. Minusta vain hyvä että tämä tavallisuus korostuu, mutta myönnän että tuon niminen miekka saisi kai muutakin tehdä.
Jos haluaa ymmärtää koko taustan miekan ja demonin suhteesta, niin kannattaa lukea tarina Pyhimys Traftista.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa yeou

Re: Dark Ascension
« Vastaus #156 : 29.01.12 - klo 19:34 »
Haluan nähdä Minaldran!

Edit: tarkemmin ja henkilökohtaisesti korttina!

Poissa iMush

Re: Dark Ascension
« Vastaus #157 : 29.01.12 - klo 22:39 »
Haluan nähdä Minaldran!

Edit: tarkemmin ja henkilökohtaisesti korttina!

Tässä lisää

Värien perusteella kuulostaisi vahvasti jälleen vampyyri lordilta, tai no voi punamustasta varmasti muutakin kehitellä, mutta lähipäivinä ne on noita kiiltävänaamoja olleet.
Jään salaa odottelemaan Dwarffien paluuta.


Poissa yeou

Re: Dark Ascension
« Vastaus #158 : 29.01.12 - klo 22:51 »
Värien perusteella kuulostaisi vahvasti jälleen vampyyri lordilta

haluan lohikäärmeitä!!! vaikka sellaisia jotka syövät ihmisiä ja kakkivat zombeja. kunhan ei vampyyreja, hyi!




...mutta kiitos kun huomautit tuolla kortilla että sielläkin on Minaldra runoilemassa
« Viimeksi muokattu: 29.01.12 - klo 22:53 kirjoittanut yeou »

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Re: Dark Ascension
« Vastaus #159 : 01.02.12 - klo 18:17 »
Heh, yllättäviä pakanrakennussuuntia avaa kyllä tämä setti... Muuan toisen Jyväskyläläisen tapaan myös minulla on tulossa Havengul Lich + Heartless Summoning -pakka, ja kokeilussa Increasing Confusion on ollut ihan hyvä kortti. Eniten pelottava skenaario on kaikkien Heartlessien millaaminen tosin - lisäkokeilua tarvitaan. Luulisin, että kuitenkin combon pyörähtäessä Perilous Myrit ja Devil's Playt ovat riittävä voittokeino, ja pikemminkin kaivataan kontrollielementtejä. Tai Grimgrinejä - kaksi sellaista oli kokeiluversiossa, ja itse asiassa ne ovat todella hyviä useampaankin tehtävään.

Mutta itse asia: selvästikin Ascension tuo mukanaan muitakin uusia pakkatyyppejä kuin BW-Tokenit.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa iMush

Re: Dark Ascension
« Vastaus #160 : 01.02.12 - klo 23:53 »
Faithless looting ja Shattered Perception olivat kyllä mukava lisä UR Pikeriin, sillä molemmat kasaavat mukavan kasan taikoja hautausmaan koristukseksi ja samalla tarjoavat uudet kortit suoraan näiden tilalle. Flashbackin kanssa vielä enemmän plussaa, kun koko greivi tuntuukin käytännössä vain kalliimmalta lisä kädeltä.