Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Conflux-prerelease Tampereella (nyt voi ilmoittautua)  (Luettu 1901 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa duracel

Aika: 31.1.2009 kello 10.00~17.
Paikka: Tampereen teknillisen yliopiston sali SE203.
Hinta: 25 euroa, maksuvälineenä kelpaa vain käteinen. Tasarahan varaaminen helpottaa elämää.
Formaatti: Shards of Alara - Conflux -sealed.


Prereleasessa osallistujat saavat kolme Shards of Alara boosteria ja kolme Conflux-boosteria, joista rakennetaan vähintään neljänkymmenen kortin pakka käyttäen vapaasti basic landeja. Landeja saa tarvittaessa lisää turnauspaikalta. Tournament packeja ei enää käytetä.


Turnauksessa pelataan kuusi swiss-kierrosta, joiden jälkeen 4-2 tai paremmalla tuloksella saa boosteripalkintoja. Finaaleja ei pelata.


Turnaukseen täytyy ilmoittautua ennakkoon. Tämän voi tehdä vain ja ainoastaan sähköpostilla osoitteeseen [email protected]. Jos annat osoitteen jollekin kaverillesi, muista kertoa ohjeista ja turnauksen yleisistä asioista!

Kirjoita
1) otsikoksi CON
2) varsinaiseen viestiin oma nimesi. Voit ilmoittaa kaverisi samalla viestillä.

Vastaan jokaiseen ilmoittaumisviestiin vahvistuksella. Jos et saa muutaman päivän sisällä vastausta viestiisi, on luultavasti jotain mennyt pieleen ja on syytä yrittää uudelleen. Laitan myös vastauksen, jos turnaus on jo täynnä etkä mahdu mukaan.


Etusijalla turnaukseen ovat ihmiset, jotka ovat aikaisemmin todella saapuneet turnauksiin, eivätkä pelkästään ilmoittautuneet huvikseen ja vieneet turhaan paikan turnauksesta. Paikkoja on rajallinen määrä, ja haluan saada kaikki hyötykäyttöön. Muistathan siis ilmoittaa minulle ajoissa tuohon samaan sähköpostiosoitteeseen, jos et pääsekään tulemaan paikalle. Turnausta edeltävänä yönä laitettu viesti ei paljoa lämmitä, koska en ehdi tavoittaa ketään tilallesi.


Turnauspaikka on TTY:n kätköissä, ja koulun ovet ovat lukossa. Tule seisoskelemaan harmaan Sähkötalon VTT:n puoleisen seinän sisäänkäynnin eteen, niin sinut päästetään jossain vaiheessa ennen kymmentä sisään, älä ole myöhässä. Oven vieressä lukee "ORC", ja se on samalla sivustalla kuin iso AGAn typpisäiliö. Alla olevan linkin kartassa ovi on merkitty punaisella kolmiolla vasemmalla ylhäällä olevan parkkipaikan kohdalla.

Kampusalueen kartta.

Kysymyksiä saa esittää tässä ketjussa.


~jari
« Viimeksi muokattu: 19.01.09 - klo 22:31 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Conflux-prerelease Tampereella (nyt voi ilmoittautua)
« Vastaus #1 : 26.01.09 - klo 11:18 »
Muutos edelliseen postaukseeni: turnaukseen on neljä paikkaa vapaana. Suosittelen nopeaa toimintaa, jos on vielä ilmoittautuminen tekemättä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Conflux-prerelease Tampereella (nyt voi ilmoittautua)
« Vastaus #2 : 26.01.09 - klo 17:58 »
Ja nyt on nekin paikat menneet nopeampiin suihin. Jonotuslistalle saa edelleen ilmoittautua, mutta vastaan näihin vain, jos paikkoja vapautuu (eli joku ilmoittaa, ettei ole tulossa). Muussa tapauksessa saa tulla turnausaamuna paikalle katselemaan, jos paikkoja irtoaa.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!