Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mietiskelyä Final Fantasy TCG  (Luettu 2370 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Spiritfox

Mietiskelyä Final Fantasy TCG
« : 27.02.17 - klo 09:49 »
Onko kellään kokemusta tai edes kiinostusta kyseistä peliä kohtaan?
Itse sain ostettua näin jälkikäteen kaksi aloituspakkaa, jotta pääsin kokeileen ja suht helppo, mutta taktinen, mtg / yugioh sekoitus?
Muutenkin FF fani itse nii osuu kyl hyvin.
Tuntuu vaan, että aloituserä kauppoihin oli kauhean pieni? Loppuunmyyty melkee kaikki, mutta silti hyvin vähän löytyy Suomessa siittä tietoa/pelaajia.
Uutta korttipeliä itse odotellut kun mtg eläny elämänsä omalla kohdalla ja yugioh ei tarpeeksi innosta.
Korttien laatu on kyllä hyvä, mutta silti aika huokee hinta ollut FF boostereilla / boxilla.
Opus2 tulossa jo lisäkortteineen niin itsellä toivo että  opus1 lisääntyisi kaupassa ja koko peli saisi lisää pelaajakantaa :)

Poissa Possu81

Vs: Mietiskelyä Final Fantasy TCG
« Vastaus #1 : 27.02.17 - klo 13:29 »
Itse koitin peliä ja minulle jäi sellainen vaikutelma pelistä, että se on kuitenkin liian lähellä kaikkia aiemmin pelattuja pelejä, kuten magic the gatheringia. Ei oikein mitään omaperäistä peliteknisesti. En ole mikään FF fani joten sinänsä teema ei tuonut itselle lisäarvoa. Foilit olivat kyllä upeita sarjassa ja boostereista tuli helpommin harvinaisia kortteja kuin mtg:ssa.
Enemmän pidin Naruto tcg:sta johon aikanaan kilahdin, mutta peli on jo kuollut ja kuopattu eikä se iso juttu muualla ollutkaan kuin USA:ssa. Pidän selvänä, että tuo FF tcg ohimenevä korttipeli kuten niin monet muutkin ja sitten palaa vaan magicciin.

Poissa Spiritfox

Vs: Mietiskelyä Final Fantasy TCG
« Vastaus #2 : 27.02.17 - klo 14:12 »
Joo helposti voi kyllä tulla semmonen fiilis FF tcg:stä. Itelle toimii se, että mana screw on melkein mahdoton tapahtua siinä mihin itsellä meni hermo suurimmaksi osaksi mtg:n kohalla :D
Myös erikoinen ratkaisu, että legendaryt vai mitähä kortteja ne ny oli, mutta että sen special abilityn voi activoida pitää saman niminen kortti heittää kädestä discardiin.
Pelasin myös itse naruto tcg:tä ja harmi ettei tullu koskaan isoksi, oli ihan viihdyttävä peli kyllä.