Muu MTG > MTG yleensä

Mehustelu-ketju

(1/91) > >>

mahonen:
Nyt syntyi jokaisen mehumiehen oma ketju. Tänne saa laittaa kuvia omista mehuistaan ja harvinaisuuksistaan. Kuvia, tekstiä, pätemistä ja kaikkea mahdollista tänne! Mieluiten kuitenkin niitä kuvia. Itsekkin koitan laittaaa tänne jotain kuvia niin pian kuin mahdollista. Eli tänne ne teidän holo-Garrukit ja fbb Steamflogger Bossit! Ilpo ja kumppanit esittelemään omia eternal herkkuja! + Kertokaa mielipiteenne ketjusta. Jos on yhtä turha, kuin "minkä väriset sukat sulla on tänään"-ketju niin pistäkää ihmeessä roskikseen.

Farseer:
Kaksi avattua holo-Gleemaxia... hetken houkutteli hankkia yksi jokaista kansiota koristamaan mutta luovuin ajatuksesta kun totesin ettei ainakaan tässä maassa ole niitä varmasti avattu tarpeeksi moiseen hommaan...  ;D

Eetu:
Ei kai siitä haittaakaan ole...

DaiJou:
Peliliikkeillä mehustelu on aivan eri asia kuin mehuilla mehustelu. Täähän on selkeesti Pimping Thread.

[Ninja] Pilkunhinkkaamiseltani unohdin asiani. Suurinta mehuarvoa pidän vanhoissa korteissa, sitten tulee aasialainen foili. Mutta ihan teknisistä en foileja hanki, sillä minulla on paha tapa sekoittaa omaa pakkaa vähän riflettelemällä ja/tai omalaatuisella side-sufflella. Tämä tapa taittaa kortteja, ja muutamissa foileilla joilla näin olen tehnyt tuo taitos näkyy rumasti. Tapoja on vaikea muuttaa. Siksi yritän saada tavallisia aasialaisia kortteja hankittua, mikäli mahdollista.

vodel:
Perusfoilit ovat tylsiä. Laittakaa mielummin kuvia artistien (oikeiden sellaisten, ei tee-se-itse taiteilijoiden  :)) muokkaamista ym. korteista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta