Muuta > Hearthstone

Areenan pick order -lista

<< < (2/4) > >>

Anssi:
Mun mielestä toi aseita hajoittava Ooze ei ole erityisen hyvä, tyyliin sama kun noi muutkin 3/2 joilla joku marginaalinen ability. Amani Berserker sitä vastoin on mun mielestä selvästi paras 2-droppi, tietty erityisen sairas maagissa jossa voit hero powerilla tehdä siitä 5/2. Tykkään myös Loot Hoarderista enemmän kuin oikeastaan mistään 3/2 - 2n manan miehestä koska se on parempi kierroksella 2 ja parempi kierroksilla 4+. Tyyliin ainoa hetki jolloin noi 3/2 on parempia on kun sen pääsee vaihtamaan 3. droppiin. Itsellä myös toi Ironforge Rifleman ollut ihan ok, ainakin parempi kuin noi "Pelattava" sarakkeen bottom 5. Ancient Brewmasterista tykkään myös.

Young Priestess on mun mielestä ehdottomasti pelattava, toki huono välillä mut sitä ei oo pakko pelata kierroksella 1.

Nat Pagle on mun mielestä unplayable, tuli kokeiltua äskettäin.

Padishar:
2/3-tyyppien (sekä kahden manan sellaiset poislukien Amani Berserker Magella että varsinkin Tauren Warrior, jota ei saa kakkosvuorolla ilman kolikkoa edes pelattua) huono puoli on se, että vihun kolmedropit hörppää ne ~ilmaseks. Toki jos itse pelaa akselia rogue/druid/mage niin ne kolmedropit voi finishata parilla manalla sitten. Mutta kyllä itse katsoisin, että standardiskenaariossa haluaa aina kakkosvuoron 3/2:n, ja ton Oozern upside on sen verran voimakas, että pidän sitä parhaana common-moisena. Noilla 3/2-vehkeillä saa painetta tiskiin, varsinkin jos vihu hero poweroi kakkosvuoron, ja kolme poweria on late gamessakin jotain. Loot Hoarderista en tykkää niin kauheasti, koska sillä ei varsinaista painetta voi luoda, vaan se on pelkkä valuemies. Ja turhan usein vihu saa sen pois pienellä vaivalla menettämättä korttia, jolloin valuet jää saamatta.

KukistajA:
Ihan hyvä lista. Itelläki vähän preferenssieroja, allekirjotan anssin kommentit loot hoarderista ja amani berserkeristä.

Rareista tuo pintin kokonen summoneri on välillä aivan sairas, jos alotuskäsi sattuu olee mulliganin jälkeen tyyliin summoner, yeti, mercenary. Sillä on kuitenki kaks persettä, eli ei kuole ns. ihan mihin vaan, ja se kuitenki treidaa 3/2-äijien kanssa mikäli sen ability sattuu olemaan irrelevantti. Twilight drake on imo yks parhaita neutraaleja rareja lähes dekkiin ku dekkiin, abomination on myös aika korkeella omalla pikkilistalla. Injured blademaster taas on aika keskinkertanen jos ei oo synergiaa herolta tai muilta minioneilta. Sea giantin premium statusta en ymmärrä, slämpikkaan minkä vaan noista hyvistä epiceistä sen yli any day.

--- Lainaus käyttäjältä: Padishar - 05.06.14 - klo 21:51 ---Loot Hoarderista en tykkää niin kauheasti, koska sillä ei varsinaista painetta voi luoda, vaan se on pelkkä valuemies. Ja turhan usein vihu saa sen pois pienellä vaivalla menettämättä korttia, jolloin valuet jää saamatta.

--- Lainaus päättyy ---

Jos pienellä vaivalla = hero power, niin vihu joutuu skippaamaan kakkosdropin pelaamisen sen takia, ja sä et ite menetä mitään. Se on myös myöhemmillä vuoroilla tosi hyvä luomaan lisäpainetta boardiin jos pelaat sweeperuhan alla. Jos et haluu committaa boardia enempää kun pelaat sweepperin ympäri, niin ton voi huoletta slämmää tiskiin menettämättä kuponkia ja luomalla vähän lisäpainetta sen sweepin pelaamiseen.

Padishar:
Itselläni on ollut pitkään periaatteena, että ukoilla tärkeimmät featuret on aina mana cost, attack ja health. Sea Giant on useimmiten 6-8 manan 8/8, ja välillä sen saa halvemmallakin pelattua. Ja 8/8 on vaan iso, ja se on aina 8/8. BGH, Faceless sekä Blood Knight ovat parempia unelmaskenaarioissaan, mutta niitä ei aina tapahdu. BGH:ta pitää pantata kauaa eikä sille aina ilmesty targettia. Blood Knight on melkein aina pelkkä kolmekolme, ja Facelessistakin saa harvemmin 8/8:n veroisen vehkeen, ja sitäkin joutuu usein panttaamaan, ellei tyydy kopsaamaan jotain Shieldmastaa tai Yetiä, jotka on ~okei viidelle manalle.

Nuo kahden manan 2/2:t on sinänsä jees, että ne treidaa 3/2:een ihan hyvin, mutta sitten kun välilä tuleekin se 2/3 kaverilta, niin se on nahkeeta jättää niitä käteen jumiin. Injured Blademaster on harvinainen 3 manan 4/3, jolla on merkitystä varsinkin mage/rogue/druidilla, koska sitten saa kivuttomasti treidattua vihun neljädroppiin (paitsi Water Elementaliin). Siks pidän siitä tosi paljon.

Koko mun minion-filosofia perustuu oikeastaan siihen, että mana costiinsa nähden isot minionit on konsistentisti aina hyviä, ja kikkailuvehkeet sitten välillä alisuorittavat. Sillä lailla olen ainakin itse päässyt konsistentisti hyviin areenatuloksiin, että pelaan pihviä pihvin perään ja jos vihun minionit eivät ole yhtä isoja, niin board control ja täten voitto siirtyy itselle. Tietty muutaman hyvän spellin avulla.

ramela:

--- Lainaus käyttäjältä: KukistajA - 05.06.14 - klo 21:52 ---Jos pienellä vaivalla = hero power, niin vihu joutuu skippaamaan kakkosdropin pelaamisen sen takia, ja sä et ite menetä mitään. Se on myös myöhemmillä vuoroilla tosi hyvä luomaan lisäpainetta boardiin jos pelaat sweeperuhan alla. Jos et haluu committaa boardia enempää kun pelaat sweepperin ympäri, niin ton voi huoletta slämmää tiskiin menettämättä kuponkia ja luomalla vähän lisäpainetta sen sweepin pelaamiseen.

--- Lainaus päättyy ---

Skippasit sinäkin kierroksen kun pelasit sen Loot Hoarderin jonka vihu poisti hero powerilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta