Kortit ja pakat > Yksittäiset kortit

Peeled foil alterit

<< < (3/3)

Jakke:

--- Lainaus käyttäjältä: hallava - 23.09.14 - klo 20:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jakke - 23.09.14 - klo 15:29 ---Millä pirulla saat kuoritut foilit pysymään paikoillaan sen aikaa kun leikkaat niitä? saati sitten liimaamisen kannalta, perhana kun minulla meinaa mennä hermo ja mattopuukko lentää seinää päin joka kerta kun yritän leikellä foilia... Help plz

--- Lainaus päättyy ---

Käytin 50 centin kolikoita painoina kulmissa, olihan se vähän perseestä mutta pienellä kärsivällisyydellä onnistui. Muistaakseni se kans pysy paremmin suorana jos siin taustalla oli viel vähän valkoista (ei siis suoranaisesti huomattavaa pahvia, olihan se liuotettu ja raaputeltu) sen sijaan että olis suoraan sillä kiiltotaustalla.

En oo mattoveitsellä itse kokeillut, miten on toiminut?

--- Lainaus päättyy ---

Mattopuukko<Askarteluveitsi/jokin skalpellin tapainen kyllä se on niin paljon helpompaa ja tarkempaa sellaisella askartelu veitsellä. täytyypä palata aiheeseen sitten kun on intoa jotenkin niin helvetillistä räpellystä jos sen vetää pelkän foili kalvon pois jolloin foili art menee ryttyyn ja nyrkki pöytään

Hiroto Honda:

--- Lainaus käyttäjältä: Neuroosi - 23.09.14 - klo 13:50 ---Pitääpä kokeilla tämmöistä, kunhan sattuu kohdille kortit jotka passaa yhteen.
Mikäli joku vielä miettii tuota foilin irroitusta niin tuossakin hyvä jippo. Itse tuli testattua muutamaan vanhaan ja muutamaan uuteen korttiin ja pelittää hyvin. Osa foileista varmaan irtoilee ilman tuotakin.

--- Lainaus päättyy ---

Aika jännä. Ite olen irrotuellut nuita ihan vesihanan alla taustahan siinä pilalle menee(siis pahvienn missä mtg logo) mutta jälki on aika hyvää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta