Kortit ja pakat > Yksittäiset kortit

Peeled foil alterit

<< < (2/3) > >>

hallava:
Uusi yritys! Tällä kertaa foil Azorius Arrester foil plains taustalla. Pitää käydä katsastamassa vaikka porojen foil ländivalikoimaa, vaikka runsaalla leikkelyllä tästä saikin ihan hyvän niin joku kaupunkitausta olis ollu varmaan parempi.

(click to show/hide)

Etheraven:
Itse huomasin että vanhemmista foileista lähtee suoraan koko päällystä paljon helpommin pois ilman leikkelyä tai muuta säätöä.
(Minulla siis kyseessä oli jotain Futuresightin foileja.)

Neuroosi:
Pitääpä kokeilla tämmöistä, kunhan sattuu kohdille kortit jotka passaa yhteen.
Mikäli joku vielä miettii tuota foilin irroitusta niin tuossakin hyvä jippo. Itse tuli testattua muutamaan vanhaan ja muutamaan uuteen korttiin ja pelittää hyvin. Osa foileista varmaan irtoilee ilman tuotakin.

Jakke:
Millä pirulla saat kuoritut foilit pysymään paikoillaan sen aikaa kun leikkaat niitä? saati sitten liimaamisen kannalta, perhana kun minulla meinaa mennä hermo ja mattopuukko lentää seinää päin joka kerta kun yritän leikellä foilia... Help plz

hallava:

--- Lainaus käyttäjältä: Jakke - 23.09.14 - klo 15:29 ---Millä pirulla saat kuoritut foilit pysymään paikoillaan sen aikaa kun leikkaat niitä? saati sitten liimaamisen kannalta, perhana kun minulla meinaa mennä hermo ja mattopuukko lentää seinää päin joka kerta kun yritän leikellä foilia... Help plz

--- Lainaus päättyy ---

Käytin 50 centin kolikoita painoina kulmissa, olihan se vähän perseestä mutta pienellä kärsivällisyydellä onnistui. Muistaakseni se kans pysy paremmin suorana jos siin taustalla oli viel vähän valkoista (ei siis suoranaisesti huomattavaa pahvia, olihan se liuotettu ja raaputeltu) sen sijaan että olis suoraan sillä kiiltotaustalla.

En oo mattoveitsellä itse kokeillut, miten on toiminut?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta