Kortit ja pakat > Yksittäiset kortit

January 18, 2016 Banned And Restricted Announcement

<< < (4/5) > >>

Gagis:

--- Lainaus käyttäjältä: hallava - 16.01.16 - klo 16:08 ---Ihan sivuhuomiona, joku jeba redditissä ennusti bännit jokunen päivä sitten oikein ja lisäksi ennusti että syksyllä tulee "Eternal Masters"-setti jossa Wasteland, Stoneforge Mystic ja Force of Will reprintataan. Väitti leakiksi.

--- Lainaus päättyy ---
Melko villiä. Haluaisin uskoa, mutta en uskalla uskoa.

Prenger:
En oliskaan halunnu pelata sinistä combo deckiä formaatissa. Saatana.

Helinä:

--- Lainaus käyttäjältä: Prenger - 16.01.16 - klo 16:47 ---En oliskaan halunnu pelata sinistä combo deckiä formaatissa. Saatana.

--- Lainaus päättyy ---

Voit edelleen pelata sinistä combo deckkiä formaatissa, mutta eri korteilla ^^ :)

Vartijainen:
Tuntuu hölmöltä, että itse Amulettia ei bännätty jos Bloom/Titan/Amulet -pakasta haluttiin eroon. Vaikka Summer Bloom olikin voimakas kortti, niin olen hölmistynyt, että sitä toista ongelmapalasta ei laitettu banaaniin. Splinter Tiwinin bänni tuli kyllä puun takaa.

Salevanen:

--- Lainaus käyttäjältä: Vartijainen - 16.01.16 - klo 20:46 ---Tuntuu hölmöltä, että itse Amulettia ei bännätty jos Bloom/Titan/Amulet -pakasta haluttiin eroon. Vaikka Summer Bloom olikin voimakas kortti, niin olen hölmistynyt, että sitä toista ongelmapalasta ei laitettu banaaniin. Splinter Twinin bänni tuli kyllä puun takaa.

--- Lainaus päättyy ---

Jos en täysin väärin oo kässännyt, WotC yleensä ei tyksi bänniä sitä kombon kivijalkaa vaan jonkun sitä komboa olennaisesti jouduttavan osan. Käytännössä tämä tarkoittaa, että sekä Bloomia että Twiniä olisi tulevaisuudessa halutessaan edelleen mahdollista pelata, joskin paljon heikompana versiona. Tälläisissä tapauksissa olettaisin, että Summer Bloomin tilalle hyppää Azusa, Lost but Seeking ja Splinter Twinin korvaa Kiki-Jiki, Mirror Breaker.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta