Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.  (Luettu 20470 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa buuble

Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« : 26.05.13 - klo 12:29 »
Nyt kun poromagialta tuntuu olevan uusimpien blockien kortit vähissä, tulee eteen tilaaminen ulkomailta. Minkälaisia toimitusaikoja olette saaneet ja onko suositella tiettyjä kauppiaita MCM:stä?

Poissa Gagis

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #1 : 26.05.13 - klo 12:34 »
Saksalaisten toimitusajat on niin hurjia, että kortit on kwskimäärin perillä jo eilen. MCM:n merkinnät hyvistä ja nopeista myyjistä ovat useimmiten luotettavia.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Oferon

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #2 : 26.05.13 - klo 13:19 »
Saksalaisten toimitusajat on niin hurjia, että kortit on keskimäärin perillä jo eilen. MCM:n merkinnät hyvistä ja nopeista myyjistä ovat useimmiten luotettavia.
Hyvistä myyjistä olevat merkinnät perustuvat palautteeseen. Suurin osa antaa ilmeisesti 5 tähteä jos kortti on oikea ja arviot kunnosta sinnepäin. Nopeus taas perustuu käsittääkseni siihen, milloin myyjä ilmoittaa MCM:ssä lähettäneensä tilauksen. Olen muutamaan tilaukseen saanut lähetysvahvistuksen 2min tilauksen tekemisen jälkeen ja kortit ovat ilmestyneet 2vko päästä.
Pääsääntöisesti ilman ongelmia pääsee kun tilaa korttinsa Alppien pohjoispuolelta.

Poissa Enterorrhexis

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #3 : 26.05.13 - klo 14:10 »
Sanotaanko myös näin, että varokaa Espanjan kansalaisia. Pari hyväksi havaittua, muuten mätää porukkaa. Myös hyvän arvostelun omaavat. Jotain kummaa siinä on, että etenkin paikalliset arvostelevat oman maansa myyjiä positiivisemmin ja löysemmin kuin muita.

Korkeimmalle arvostellut professional sellerit ovat oikeasti hyvää kansaa. Mitä näitä nyt on joihin itse luotan.. Karmacrow (iso paha pomo siis), Tradeware, Bb-tradingcards, rivikäyttäjistä Nyamane.. Siinä on ainakin joitakin joiden asiakkaaksi on aina ilo palata.
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #4 : 26.05.13 - klo 14:41 »
Vika ei välttämättä ole aina itse myyjissä, vaan Espanjan postilaitoksessa.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Co

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #5 : 26.05.13 - klo 14:50 »
Ei ole juuri huonoja kokemuksia.

Olen pitänyt muutamat seikat mielessä:
-En osta espanjalaisilta enkä italialaisilta.
-Katson palautteen tarkkaan ennen ostoa ja yleensä vaadin 99% good+verygood.

Toisinaan näistä lipsun, jos on riittävän halpa hinta. Niissä tapauksissa saattaa sitten kestää postitus vähän pitempään tai sitten korttien kunto on päin seiniä (uusissa korteissa tuskin tätä ongelmaa).

Kerran myyjällä kesti 2 viikkoa lähettää kortit ja toisessa huonossa kokemuksessa tuli NM:n sijaan played. Molemmat näistä oli harkittuja riskejä ja kortit liikkuivat halvalla.
"Fight? I cannot. I do not care if I live or die, so long as I can rest."

Poissa Enterorrhexis

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #6 : 26.05.13 - klo 15:09 »
Vika ei välttämättä ole aina itse myyjissä, vaan Espanjan postilaitoksessa.
Meikäläinen ei lähestyny aihetta nopeuden näkökulmasta :)

Kuten myös Co on havainnoinissaan samoilla linjoilla. Allekirjoitan nuo hyvät nyrkkisäännöt että osuu myös itsellä yleensä olemaan noi kriitereinä tiettyjä poikkeuksia lukuunottamatta.
« Viimeksi muokattu: 26.05.13 - klo 15:12 kirjoittanut Enterorrhexis »
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa buuble

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #7 : 26.05.13 - klo 15:36 »
Tuohon karmacrow käyttäjään voi siis luottaa ja lähetykset saapunee nopeastikkin? Kumpaa maksutapaa ootte suosineet paypal vaiko bank transfer, ymmärtääkseni suoraa pankkikortti maksutapaa ei ole.

Poissa Oferon

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #8 : 26.05.13 - klo 16:13 »
Tuohon karmacrow käyttäjään voi siis luottaa ja lähetykset saapunee nopeastikkin? Kumpaa maksutapaa ootte suosineet paypal vaiko bank transfer, ymmärtääkseni suoraa pankkikortti maksutapaa ei ole.
karmacrow on varmasti luotettava. Kallis, mutta valikoima on mcmn suurimpia. Trifonas1970 on halvahko ja luotettava kolmen ostokertan perusteella. Bank transferia olen itse käyttänyt aina.

Poissa Enterorrhexis

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #9 : 26.05.13 - klo 16:28 »
Tuohon karmacrow käyttäjään voi siis luottaa ja lähetykset saapunee nopeastikkin? Kumpaa maksutapaa ootte suosineet paypal vaiko bank transfer, ymmärtääkseni suoraa pankkikortti maksutapaa ei ole.
Karmacrow-nimimerkin takaa löytyy itse MCM:n ylläpito. Onhan tuon nimimerkin/firman "entisenä" osoitteen nimenä lähettäessä ollut itse Sammelkartenmarkt Ltd. & Co KG, joka on nähtävästi nykyisin Karmacrow Ltd. & Co KG:ksi muuttunut ihan käytännön syistä.. mutta sama näyttää olevan osoite :) Hinnat ovat tosissaan kalliita mutta valikoimaansa ylläpitävät kiitettävällä tehokkuudella ja ostavat silloin tällöin halpoja lappuja pois, jos olen erehtynyt itse sellaisia tarjoamaan.. Mutta toiminnasta ei valittamista jos homma toimii.

marens1234, 7 positiivista ostokertaa
Trifonas1970 voisin suositella itsekin, 5 positiivista ostokertaa.
MTGWARHAMMER, 4 positiivista ostokertaa

Itselläni tuo maksupuoli vähän riippuu tilanteesta. Jos korteilla on kiireempi ja myyjä on tunnetusti nopea niin höylään kyllä PayPalia vaikka sen kautta maksaessa nappaavat lisämaksun, koska rahat siirtyvät heti. Tilisiirto on yleensä perillä parin pankkipäivän jälkeen, joten toimii myös kiitettävästi ja luotettavasti kun muistaa laittaa tiedot oikein.
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #10 : 26.05.13 - klo 18:25 »
Vika ei välttämättä ole aina itse myyjissä, vaan Espanjan postilaitoksessa.
Meikäläinen ei lähestyny aihetta nopeuden näkökulmasta :)


En minäkään. Kortit voivat jäädä saapumatta siksi että senor postipoika hukkasi ne, ei siksi että myyjä jätti ne lähettämättä.

Vääränkieliset/huonokuntoiset laput ja muu perseily ovat toki myyjän eikä postin vika.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Juzam Djinn

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #11 : 26.05.13 - klo 19:25 »
Vääränkieliset/huonokuntoiset laput ja muu perseily ovat toki myyjän eikä postin vika.

Tämä on ainakin itselläni ollut se yleisin ongelma espanjalaisten kanssa. Toki hyvinkin menneitä kauppoja on paljon, erityisesti tuon MTGWARHAMMER:n kanssa.

Varsinkin vanhempien (ja kalliimpien) korttien kanssa on aina vähän erimielisyyksiä kunnoista, kannattaa aina pyytää / katsoa skannit. Toisen Good on toisen NM-. Mutta hyviäkin kauppoja on tullut tehtyä, joskus Good kuntoisena pidetty kortti on oikeasti todella hyvässä kunnossa.

Maalaisjärkeä kannattaa käyttää ja tietty tyypin palautteet kertoo aina paljon. Mutta kalliimmissakin korteissa jos lähetys on vakuutettu ja kortista on skannit nähty niin ei tuossa kovin huonoon tilanteeseen voi ostajana joutua.

Poissa Pyltsi

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #12 : 26.05.13 - klo 20:08 »
Itselläni ollut melko hyviä kokemuksia jopa espanjalaisista korttikauppiasta. Tosin olen aina käyttänyt bank transferia, joten myös se pidentää korttien saapumisajankohtaa. Saksalaiset kauppiaat usein erittäin luotettavia. Kannattaa tosiaan katsoa heidän arvostelujaan. Jos on paljon heidän näkökulmastaan ulkomaalaisilta tullut positiivista palautetta, niin se on plussaa.

Poissa meite

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #13 : 27.05.13 - klo 18:53 »
Myös täällä positiivisia kokemuksia Karmacrowista ja MTGWARHAMMER:sta. Lisäksi pitää mainostaa kanadalaista FaceToFaceGames:ia. Ovat suht edullisia ja kortit tulee älyttömällä vauhdilla (Saksasta menee about sama aika), ottaen huomioon että Atlanttikin pitää ylittää. En tiiä että voiko nuo kortit karahtaa tulliin miten helposti, koska ihan tavan kirjeiltä nuo lähetykset ulospäin näyttää.

Olen tilaillut myös yksityisiltä espanjalaisilta ja kreikkalaisilta, eikä ole kertaakaan vielä mitään ongelmia ollut korttien kielessä tai kunnossa. *kopkopkop*

Kerran venähti Espanjasta postitusaika pariin viikkoon, mutta siitäkin lähetyksestä oli seurantakoodi ja näki että vika ei ollut myyjässä, vaan manolon postipyörässä.


Poissa Viikumi

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #14 : 27.05.13 - klo 20:15 »
Olen tilaillut myös yksityisiltä espanjalaisilta ja kreikkalaisilta, eikä ole kertaakaan vielä mitään ongelmia ollut korttien kielessä tai kunnossa. *kopkopkop*


Itsellä ollu espanjalaisten kanssa vähän ongelmia kunnon kanssa ja viimeksi kun tilasin 2 miekkaa espanjalaiselta niin oli seuraavana päivänä laittanut että postitettu, mutta eipä ole vielä näkynyt (tästä siis jo 1œkk). Onneksi oli kirjattu lähetys (vai mikä se nyt onkaan), niin sain tänään rahat takaisin.

EDIT: Tietysti tosiaan poikkeuksia löytyy, mutta en ole välimeren luota niin paljoa tilaillut että osaisin sanoa kumpi tapaus on se poikkeus.
« Viimeksi muokattu: 27.05.13 - klo 20:17 kirjoittanut Viikumi »
Osaaminen on taitolaji.

Poissa pegeteus

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #15 : 30.05.13 - klo 17:44 »
Fjaulnir nimimerkkiseltä myyjältä tuli kyllä varmaan nopeusennätys. Tiistaina klo 10 tilasin kortit, tänään tulivat postissa, postimaksu 1,45e. Belgialainen myyjä. Myyjän hinnat eivät olleet halvimmat mahdolliset, mutta arvostan luotettavuutta ja nopeutta kaupanteossa.

Hymn-to-Tourach on jäänyt myyjistä parhaiten mieleen. Lähetti kivan pienen viestin korttien mukana, itsepiirretyn spirit tokenin(todella sympaattinen kuva) ja erikseen vielä MCM:ssä viestin, jossa kiitteli kaupoista ja toivotti mukavia viikonloppuja.

Poissa Corpseriuz

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #16 : 31.05.13 - klo 11:25 »
NICETOPDECK Yksi ammattimainen Espanjalainen myyjä lisää. mm. Voicet tuli sovitulla ennakkohinnalla perille ja palautteet näyttävät kyseisellä kaverilla olevan muutenkin hyvät.

Poissa Zwine

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #17 : 31.05.13 - klo 11:26 »
NICETOPDECK Yksi ammattimainen Espanjalainen myyjä lisää. mm. Voicet tuli sovitulla ennakkohinnalla perille ja palautteet näyttävät kyseisellä kaverilla olevan muutenkin hyvät.

Komppaan, vain hyviä kokemuksia kyseisestä kauppiaasta. Onnistuin jopa saamaan vähän postikuluja takaisin kun ehdotin kahden tilauksen yhdistämistä.

Poissa Humppaporo

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • You may rest, but rust never sleeps.
Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #18 : 01.06.13 - klo 10:59 »
Ei ole huonojakaan kokemuksia. Saksan posti ilmeisesti toimii myös viikonloppuisin. Kanadasta kestää mutta siellä on hyvä kauppa.

Poissa Anssi

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #19 : 01.06.13 - klo 11:37 »
Onneks Espanjan halvin postimaksu on 1.70 niin ei tule enää usein ostettua sieltä. Itelläkin pari negatiivista kokemusta juurikin korttien kuntoon liittyen. Tosin on Saksastakin jäänyt yksi 20€ lähetys saapumatta, että on niitä ongelmia/mustia lampaita muuallakin.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Vilhis

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #20 : 01.06.13 - klo 11:49 »
Ekan kerran jäi lähetys saamatta, kun Dragons Mazen preordereista 0,4 euron Sire of Insanityt eivät ikinä saapuneet. Myyjä oli saksalainen Tradeware, jolta olen ostanut kortteja kerran aikaisemmin: silloin ei ollut mitään ongelmia.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa Nod

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #21 : 01.06.13 - klo 19:19 »
Ekan kerran jäi lähetys saamatta, kun Dragons Mazen preordereista 0,4 euron Sire of Insanityt eivät ikinä saapuneet. Myyjä oli saksalainen Tradeware, jolta olen ostanut kortteja kerran aikaisemmin: silloin ei ollut mitään ongelmia.

Samalla tavalla kävi minulle, mutta myyjänä aiemmin kehuttu MTGWARHAMMER. Rahat tulivat kyllä samoin tein takaisin, kun sain merkattua viikkojen päästä, että eipä lähetystä koskaan näkynyt.
Puumanaiset pelaavat vihreää.

Poissa Tomppa

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #22 : 12.06.13 - klo 14:50 »
Olen itse ostanut lappuja reilulta kolmelta sadalta myyjältä ja luonnollisesti minulla on joitakin suosikkeja. Karmacrow ei kuulu heihin, mutta vain heidän hinnoittelupolitiikkansa vuoksi. Ostajina he ovat ihan hyviä.

Olen myynyt aika paljon hiukan harvinaisempia kortteja, joissa myyjiä on vain kourallinen. Karmacrowin hinnat tuntuvat muuttuvan aina 10% korkeammaksi, kuin kortin keskihinta minuuteissa uusien artikkelien lisäämisestä tai kaupaksi menemisestä. Siis heillä tuntuisi olevan botti muuttamassa hintoja. Männävuosina todistin parikin kertaa kahden botin nostelevan vuorotellen hintojaan viikon verran, kunnes Starter 99 uncommonit maksoivat kymppejä tai jopa satasia. Onneksi muut botit on korjattu pois järjestelmästä ja Karmacrow päivittää hintojaan harvemmin kuin ennen.

Espanjasta olen löytänyt jonkin verran hyviä myyjiä, kuten myös pari todellista surkimusta, joista yhden käräytin MKM:n väelle, kun refundin ehdoksi laitettiin täydellinen palaute. Neutraalista palautteesta tuli sylin täydeltä viestejä, ettei rahojakaan kannata odottaa... Ei kovin fiksua.

NewMagicShop2010 on eräs suosikeistani, vaikka heillä on hankaluuksia välillä saada isompia paketteja nopeasti maailmalle. He kuitenkin todella välittävät ostajista, pakkaavat erinomaisesti ja kommuinikoivat todella hyvin. Myös suurin osa Lvl3 tai korkeammista judgeista hoitavat postituksensa loistavasti. Kerran sain Jurgen Beartilta laput kotiini jo seuraavan päivän postissa. En vieläkään tajua miten se tapahtui. Italiasta sain kerran pinon judgefoileja käärittynä vessapaperiin ilman sleevejä. Mitäs tilasin paskoja kortteja. Ongelmat ovat kuitenkin olleet minimaalisia.

Muita luotettavia myyjiä viime aikojen ostoista on ainakin Niluge, BWS-Baunertal, Teradrop, Runeclawseller, cernyrytir, Wuaschti, ruicasasnovas, bandidorl, Akral, reumah, drakoo, Olaaf jne. Kortteja on tullut myös ostettua melkein kaikilta isommilta myyjiltä, kunhan hinta on ollut kohdallaan. Voin myös taata Pickle69 ja JamesBondin luotettavuudet myyjinä, vaikkakin olen vaihtanut/ostellut kortteja heiltä Libraritiessien kautta.

Ostan myös usein kortteja uusilta/pieniltä myyjiltä, ongelmia tulee eteen todella harvoin ja nekin yleensä korttien kunnon ja joskus harvoin kielen kanssa ja ne on saatu sovittua lähes aina ongelmitta.

Myyjänä hankalia asiakkaita tulee eteen tosi harvoin. Pystyn laskemaan ongelmatapaukset yhden käden sormilla parista sadasta myynnistä. Yleensä ongelmat ovat minun puoleltani, eli nappaan kansiostani lappuja tarkastamatta ovatko ne saaneet kansiossa iskuja. Tämä tulee eteen varsinkin kun minulla on samaa lappua isompi kasa ja olen listannut niistä vain pienen määrän ja pakkaan mukaan sen yhden kuluneen lapun, joka on kansiossa päällimmäisenä. Onneksi näin on käynyt vain kahdesti, mutta se harmittaa aina.

Toivottavasti tästä on apua,
Myynnit MCM:ssä nickillä DefaultUser

--
Tomppa

Poissa Vilhis

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #23 : 23.07.13 - klo 09:56 »
Kun tästä ketjusta nyt on tullut tällainen yleinen MCM-kaupankäyntiä (myös huonoa sellaista) käsittelevä keskustelu, niin poikkean taas otsikon aiheesta. Tänään saapui espanjalaisen Onlycards nimisen käyttäjän tilaus, jossa yksi neljästä tilaamastani Young Pyromancerista ei puhunut englantia. Lähetin myyjälle asiasta viestiä, mutta luulempa ettei mitään hyvitystä ole luvassa.

Edit: Mutta kuinkas sitten kävikään! Myyjä suostui refundaamaan 1,5 euroa. Varsin asiallista toimintaa :)
« Viimeksi muokattu: 23.07.13 - klo 14:59 kirjoittanut Vilhis »
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa de-layer

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #24 : 25.08.13 - klo 23:03 »
Tämähän nyt ei varsinainen hyvä kokemus ole, mutta MCM-myyjä joka toimii nimimerkillä kodosch ja on rekisteröitynyt pro selleriksi on aiheuttanut lompakolle lovia ja kielipään tarpeetonta harjoittelua, eli englanninkielisien korttien tilalla on tullut saksaa puhuvia lappuja.. ei olisi itkettänyt niin suuresti jos olisin tilannut setillisen Myr Superioreita (Übermyr!), mutta kaikki lappuset eivät näytä tahi kuulosta niin kivalta kuin aikaisemmin mainittu.

Nyt sitten viisauttani tilasin ovelana hitusen alle 25€ tilauksen etten vaan joutuisi liikuttamaan persettäni postiin.. tämä kirje ei tullut ikinä perille, eihän tämä tietysti myyjän vika ole, mutta tunnen pahan karman myyjältä. Sen siitä saa kun innostuu kasailemaan uutta Highlanderia ja ainoastaan yhdellä myyjällä sattui löytymään tarvitsemas kortit nätisti samassa paketissa.

Poissa Lunic

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #25 : 29.08.13 - klo 15:30 »
Itse suosittelisin Outpostgamecenteriä. Kortit saapuu parissa päivässä, erittäin hyvin pakattuina. Miinuksena ehkä hieman keskimääräistä korkeammat hinnat sekä Belgian kalliimmat postit verrattuna Saksaan.

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #26 : 26.09.13 - klo 10:03 »
Minulla ei ole kuin yksi "huono" kokemus MCM:ssä myyvistä tahoista. Jollakulla espanjalaisella taisivat kortit viipyä vähän kauemmin. Mutta minäkin olin uusi ostaja, enkä hoksannut katsoa myyjän palautteita etukäteen, vaan tilasin halvimmalla haluamani kortin. Eli katso myyjän palautteet. Kyllä sieltä erottuvat myyjät, joita kannattaa vältellä.

Poissa pegeteus

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #27 : 11.11.13 - klo 12:53 »
Tuli positiivinen kokemus kun tilasin myyjältä metropoliscenter. Yleensä en luota espanjalaisiin myyjiin, mutta nyt tuli sovitut kortit määrityksen mukaisessa kunnossa. Postikulut 4,30e 50e hintaiselle toimitukselle ja 5.11. kortit saapuivat perille 11.11.
www.magiccardmarket.eu/?mainPage=showSellerChart&idInfoUser=34458

Poissa Infinitium

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #28 : 16.01.14 - klo 12:52 »
Ensimmäinen MCM tilaus käyttäjältä MTGWARHAMMER. 1,5kk kesti, mutta laput oli jopa arvioitu kunnon puolesta alakanttiin. Ehkä sitä uskaltaa tilata joskus uudestaan.

  -Inf- 

Poissa deviant

Vs: Hyviä kokemuksia MCM kauppiaista.
« Vastaus #29 : 16.01.14 - klo 13:26 »
Itse tilasin lähes tonnilla bb dualeja pablolta espanjasta.
Oli mcm ratingit kunnossa ja paljon kauppoja vyön alla.
Kortit olivat niin hyvin pakattuja että niiden kunnolle oli matkan rasituksia suurempi riski kehnot skilssini paketoinnin hakkeroimisen kanssa.
Ajallaan tulivat, kaveri laittoi kysymättä mailiini vahvistuksen milloin oikeasti postitti kortit (pari päivää kesti) ja oli muutenkin mukava mies, mitä nyt sen espantososta ymmärsin.
Kortit oikeita, kunnot hyviä - kaikki hyvin.
Ei tarvinnut ottaa yhteyttä paikallisiin "polvikirurgeihin".

Terveen järjen käyttö ja palautteiden lukeminen ftw.
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa