Poromagia

Äänestys

Mitäs pelaillaan

Draft
Standard
Sealed
2HG sealed
Highlander
Mental???
Joku muu..

Kirjoittaja Aihe: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12-13.7 imoittautuminen..  (Luettu 10405 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa king4aday

Virallinen ilmoittautuminen alkaa nyt.. Draft voitti äänestyksen, joten legacyn lisäksi pelaillaan SSS-draft.. Tapahtuma pyritään aloittamaan 12.7 klo 17.30 Riihilahdessa Nokialla..

Ilmoittautumiset mulle privana 4.7 mennessä.. Uutta tietoa sen verran, että mökkiä ei olekaan varattu, joten varatkaa mukaan jotain minkä päällä nukkua (telttapatja yms..) Päärakennus on sen verran suuri, että siellä voi majottaa tällä hetkellä ilmoittautuneet 15 hlö.. Sunnuntaina ei ole kiirettä luovuttaa paikkaa, joten paikalla voidaan hengailla pidempään.. Vielä mahtuu mukaan.. Hinta on 15€..

Itse olen ennen NANOa prelessä TTY:llä, joten mikäli joku on prelestä tulossa Nokialle niin autokyyti järjestyy nopeimmille..
« Viimeksi muokattu: 04.07.08 - klo 15:25 kirjoittanut king4aday »
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.

Poissa VuRkka

Re: NANO 2.0 Nokia All Night Open - Alustava ilmoittautuminen..
« Vastaus #1 : 11.06.08 - klo 17:53 »
Käskettiin tulla vaikuttamaan, mutten pääse ees paikalle. Mukavan nopeesti tätä kyllä hoiditte. :/
"Poets dream the verses of otherworldly stories.
Artificers dream the blueprints of otherplanar artifacts."

Poissa Akspee

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - Alustava ilmoittautuminen..
« Vastaus #2 : 11.06.08 - klo 20:58 »
En vieläkään ihan täysin ymmärrä miksi ei ilmainen ja muutenkin lähes vastaava vaihtoehto kelvannut, Draftille meni ääni.
« Viimeksi muokattu: 11.06.08 - klo 21:00 kirjoittanut Akspee »
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa Koumo

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - Alustava ilmoittautuminen..
« Vastaus #3 : 11.06.08 - klo 21:10 »
Pöh, älkääs nyt valittako. Pispalasta tulee 0-3 jannua, riippuen vähän tilanteesta. Itte olen esimerkiksi tuolloin armeijassa. Ilmottelen vähän lähempänä tarkemmin.

Poissa mahonen

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - Alustava ilmoittautuminen..
« Vastaus #4 : 11.06.08 - klo 21:15 »
Katoin, että tuo Joku muu tarkoittaa lekaa ja pistin siihen. Mutta lekan lisäksi Drafti on se mikä kiinnostaa. En tosin tiedä pääsemmekö paikalle jos VuRkka ei ole silloin tulossa.

Poissa Akspee

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - Alustava ilmoittautuminen..
« Vastaus #5 : 11.06.08 - klo 21:44 »
Katoin, että tuo Joku muu tarkoittaa lekaa ja pistin siihen. Mutta lekan lisäksi Drafti on se mikä kiinnostaa. En tosin tiedä pääsemmekö paikalle jos VuRkka ei ole silloin tulossa.

Kysyn jos VuRkka vois tulkata teille bussiaikatauluja ;)
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa mahonen

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - Alustava ilmoittautuminen..
« Vastaus #6 : 11.06.08 - klo 21:45 »
Yläne-Nokia busseja ei taida oikein kulkea. :( Ja jos täältä lähtee ekaks Turkuun ja sieltä Nokialle niin tulee kalliiks ja menee aikaa vähän liikaa, tai no... Katotaa sitä sitte.

Poissa cloudias

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - Alustava ilmoittautuminen..
« Vastaus #7 : 11.06.08 - klo 21:48 »
Olen varmasti täysin sokea kun en huomaa tai vain laiska kun en jaksa etsiä, mutta milloinkas tälläinen tapahtuma ylipäätänsä on?  Jos se sopivaan aikaan on niin voisihan sitä harkita tulevansa tapaamaan tuttuja sieläpäin ja samalla päästä läiskyttämään taikakorteilla. Mihinkään en ääntäni ole laittanut kun en tiedä edes mihin aikaan ko. tapahtuma on, mutta limitedin kannalle itse taivun jos kyseistä häppeningiä järjestetään..

Edit. Jaa 25-27 sm kisatkin ja gp barcelona jos en väärinmuista.. että ainakaan tuolloin ei kyllä ole pystymässä saapumaan jos ko. happeningi silloin on.
« Viimeksi muokattu: 11.06.08 - klo 21:51 kirjoittanut cloudias »

Poissa king4aday

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - Alustava ilmoittautuminen..
« Vastaus #8 : 12.06.08 - klo 00:20 »
En vieläkään ihan täysin ymmärrä miksi ei ilmainen ja muutenkin lähes vastaava vaihtoehto kelvannut, Draftille meni ääni.
Jos tarkoitat pääsymaksuja, niin en omasta pussista viittis vuokria maksella, vaikka mukava jätkä oonkin..:)

Itte olen esimerkiksi tuolloin armeijassa. Ilmottelen vähän lähempänä tarkemmin.
Aamuja vaan..:)

Edit. Jaa 25-27 sm kisatkin ja gp barcelona jos en väärinmuista.. että ainakaan tuolloin ei kyllä ole pystymässä saapumaan jos ko. happeningi silloin on.
Tällä hetkellä tapahtuma näyttäis osuvan juurikin tuolle tai sitä edeltävälle viikonlopulle.. Tarkempaa infoa huomenna..
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.

Poissa Farseer

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - Alustava ilmoittautuminen..
« Vastaus #9 : 12.06.08 - klo 01:10 »
Voisi melkein harkita jos ei SM-viikonlopulle osu, porukat muuttamassa Tampereelle ja sielläkin pitänee joskus pistäytyä (tosin ilmeisesti heinäkuun puolivälissä, ennen tätä oon jo pistäytymässä). Ihan mukavaa sinänsä että jotain tapahtumia järkätään, mutta tuo ajankohta joko sijoittaa sen prelikkaviikonlopulle tai SM-kisojen päälle.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Akspee

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - Alustava ilmoittautuminen..
« Vastaus #10 : 12.06.08 - klo 06:35 »
Hämmentävää miten paljon tapahtuma herättää kiinnostusta kauempanakin asustavissa :P

Viimeksi oli kyllä migreeniä lukuun ottamatta aivan helvetin hauskaa, ainoa et lekaa voitais pelata aikaisemmin kun viimeks meni vähän uniseks tuo toiminta.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa king4aday

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12.7 imoittautuminen..
« Vastaus #11 : 12.06.08 - klo 13:57 »
Lisää tietoa..
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.

Poissa Vilhis

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12.7 imoittautuminen..
« Vastaus #12 : 12.06.08 - klo 14:01 »
Edit: Päivämäärä lisätty.. 12.7 Valitettavasti tapahtuma tulee ensimmäisen pre-releasen kanssa päällekkäin.. Toivottavasti intoa riittää tulla paikalle..

Valitettavasti menee ilosaarirockin kanssa päällekäin. Ei mahda mitään, joku toinen kerta sit.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa Laava

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12.7 imoittautuminen..
« Vastaus #13 : 12.06.08 - klo 15:42 »
Huono ajoitus siinä mielessä, että sekä legacy että prerelease ovat casual-pelaajien mieleen, tulee hyvin pitkälti mieleen omaan jalkaan ampuminen.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Koumo

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12.7 imoittautuminen..
« Vastaus #14 : 12.06.08 - klo 18:27 »
Uff.. Ensimmäinen viikonloppu intissä on tuo. Voineepi olla, että sen joudun kykkimään mettässä, mutta voin koittaa potkia paria muuta pispalalaista janttua tuonnepäin.

 - Hannu

Poissa Akspee

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12.7 imoittautuminen..
« Vastaus #15 : 12.06.08 - klo 19:06 »
Huono ajoitus siinä mielessä, että sekä legacy että prerelease ovat casual-pelaajien mieleen, tulee hyvin pitkälti mieleen omaan jalkaan ampuminen.

Jep, en tiedä millä nopalla noita pvm:iä heittävät, jossain vaiheessa lakkasivat kysymystä minun mielipidettä.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa mahonen

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12.7 imoittautuminen..
« Vastaus #16 : 12.06.08 - klo 21:37 »
Huono ajoitus siinä mielessä, että sekä legacy että prerelease ovat casual-pelaajien mieleen, tulee hyvin pitkälti mieleen omaan jalkaan ampuminen.

Jep, en tiedä millä nopalla noita pvm:iä heittävät, jossain vaiheessa lakkasivat kysymystä minun mielipidettä.

Miks ihmeessä koitat koko ajan puolustella itseäsi ja selitellä, ettet ole osallisena touhuun? Ei kaikkia voi tyydyttää ja sillä selvä. Parempi se on, että saadaan järjestettyä edes tuolloin!

Poissa VuRkka

Re: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12.7 imoittautuminen..
« Vastaus #17 : 12.06.08 - klo 22:06 »
12. päivä on vähän hiinä ja hiinä pääsisinkö paikalle, äänestelen sitte kun varmistuu.
"Poets dream the verses of otherworldly stories.
Artificers dream the blueprints of otherplanar artifacts."

Poissa Akspee

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12.7 imoittautuminen..
« Vastaus #18 : 12.06.08 - klo 22:28 »
Huono ajoitus siinä mielessä, että sekä legacy että prerelease ovat casual-pelaajien mieleen, tulee hyvin pitkälti mieleen omaan jalkaan ampuminen.

Jep, en tiedä millä nopalla noita pvm:iä heittävät, jossain vaiheessa lakkasivat kysymystä minun mielipidettä.

Miks ihmeessä koitat koko ajan puolustella itseäsi ja selitellä, ettet ole osallisena touhuun? Ei kaikkia voi tyydyttää ja sillä selvä. Parempi se on, että saadaan järjestettyä edes tuolloin!

Osaisitko olla selittämättä asiasta josta tiedät yhtä paljon kuin sika tähtitieteestä.

Alkuperäinen idea oli minun jota lähdettiin porukalla kehittämään. Pitkän hiljaiselon jälkeen näyttää siltä että mun mielipiteet on tämän asian suhteen yhdentekeviä.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12.7 imoittautuminen..
« Vastaus #19 : 12.06.08 - klo 22:31 »
Veikkaan, että tämä riita on pelkkää julkisuuden tavoittelua! Yritätte vaan saada pelaajia sinne tapahtumaan todistamaan teidän catfightia!  ;D
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Akspee

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12.7 imoittautuminen..
« Vastaus #20 : 12.06.08 - klo 22:32 »
Veikkaan, että tämä riita on pelkkää julkisuuden tavoittelua! Yritätte vaan saada pelaajia sinne tapahtumaan todistamaan teidän catfightia!  ;D

Totuus on tullut julki! :)

/edit

No ei, ärsyttää vain kun joku lähtee kommentoimaan jotakin tietämättä mitään taustoista.

[Editoitu: 12.6.2008 Nokialla noin 22.32 noin minuutti alkuperäisen postauksen jälkeen.]
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa mahonen

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12.7 imoittautuminen..
« Vastaus #21 : 12.06.08 - klo 22:37 »
Lainaus
No ei, ärsyttää vain kun joku lähtee kommentoimaan jotakin tietämättä mitään taustoista.

Hmm pointtini oli se, että on hyvä että turnaus on saatu järkätty on se sitten miten huonona päivänä tahansa.

Poissa Akspee

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12.7 imoittautuminen..
« Vastaus #22 : 12.06.08 - klo 22:40 »
Lainaus
No ei, ärsyttää vain kun joku lähtee kommentoimaan jotakin tietämättä mitään taustoista.

Hmm pointtini oli se, että on hyvä että turnaus on saatu järkätty on se sitten miten huonona päivänä tahansa.

Tottakai se on hyvä asia, sillä oletuksella että sinne tosiaan tulee ihmisiä.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa king4aday

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12.7 imoittautuminen..
« Vastaus #23 : 12.06.08 - klo 22:45 »
Jep, en tiedä millä nopalla noita pvm:iä heittävät, jossain vaiheessa lakkasivat kysymystä minun mielipidettä.

Toisaalta jos olen ainoa joka TEKEE asialle jotain, eikä vaan puhu ja pyörittele ajatusta omassa päässä, niin en valittais asiasta.. Kesä on ravintola-alantyöntekijälle kovaa aikaa ja yksi vapaa viikonloppukin tekee ongelmia, joten otin vapauden valita päivän itselle sopivaksi.. Äläkä sano, etten yrittänyt soitella..

Koska kyseessä on yön yli pelit homma onnistuu myös prelen jälkeen... Prele loppuu arvatenkin joskus klo 16-17, josta Pelipaikalle ajelee n. 30min.. Jos haluaa viettää magic painotteisen päivän, niin tämähän on loistava homma...
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.

Poissa Akspee

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12.7 imoittautuminen..
« Vastaus #24 : 12.06.08 - klo 22:49 »
Jep, en tiedä millä nopalla noita pvm:iä heittävät, jossain vaiheessa lakkasivat kysymystä minun mielipidettä.

Toisaalta jos olen ainoa joka TEKEE asialle jotain, eikä vaan puhu ja pyörittele ajatusta omassa päässä, niin en valittais asiasta.. Kesä on ravintola-alantyöntekijälle kovaa aikaa ja yksi vapaa viikonloppukin tekee ongelmia, joten otin vapauden valita päivän itselle sopivaksi.. Äläkä sano, etten yrittänyt soitella..

Koska kyseessä on yön yli pelit homma onnistuu myös prelen jälkeen... Prele loppuu arvatenkin joskus klo 16-17, josta Pelipaikalle ajelee n. 30min.. Jos haluaa viettää magic painotteisen päivän, niin tämähän on loistava homma...

Niin, itsehän selvitin kuukausia sitten päivämäärät jotka sopivat potentiaalisille tulijoille ja ilmoitin että pystyn varaamaan ilmaiset ja hyvät tilat, kuten sovittiin.
Mutta aivan sama, turha sitä tässä on setviä sen enempiä.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa king4aday

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12.7 imoittautuminen..
« Vastaus #25 : 12.06.08 - klo 22:54 »
Jep, en tiedä millä nopalla noita pvm:iä heittävät, jossain vaiheessa lakkasivat kysymystä minun mielipidettä.

Toisaalta jos olen ainoa joka TEKEE asialle jotain, eikä vaan puhu ja pyörittele ajatusta omassa päässä, niin en valittais asiasta.. Kesä on ravintola-alantyöntekijälle kovaa aikaa ja yksi vapaa viikonloppukin tekee ongelmia, joten otin vapauden valita päivän itselle sopivaksi.. Äläkä sano, etten yrittänyt soitella..

Koska kyseessä on yön yli pelit homma onnistuu myös prelen jälkeen... Prele loppuu arvatenkin joskus klo 16-17, josta Pelipaikalle ajelee n. 30min.. Jos haluaa viettää magic painotteisen päivän, niin tämähän on loistava homma...

Niin, itsehän selvitin kuukausia sitten päivämäärät jotka sopivat potentiaalisille tulijoille ja ilmoitin että pystyn varaamaan ilmaiset ja hyvät tilat, kuten sovittiin.
Mutta aivan sama, turha sitä tässä on setviä sen enempiä.

Aivan ei enempiä.. Kuitenkin 22 äänestäjää/ilmottautujaa on jo kehissä joten eiköhän siellä pelit saada.. Voiskohan joku prelen judge laittaa jotain tietoa, koska prele mahd. loppuis.. Yks judge ois tervetullut meidänkin peleihin...
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.

Poissa Nuorukain

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12.7 imoittautuminen..
« Vastaus #26 : 12.06.08 - klo 23:00 »
noni, äänestin jo, mut en tod ole tulossa dräftäämään! ;)

Poissa king4aday

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12.7 imoittautuminen..
« Vastaus #27 : 12.06.08 - klo 23:03 »
noni, äänestin jo, mut en tod ole tulossa dräftäämään! ;)
No tuutko muuten...? Leka siellä on pääasia..
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12.7 imoittautuminen..
« Vastaus #28 : 12.06.08 - klo 23:03 »
Jep, en tiedä millä nopalla noita pvm:iä heittävät, jossain vaiheessa lakkasivat kysymystä minun mielipidettä.

Toisaalta jos olen ainoa joka TEKEE asialle jotain, eikä vaan puhu ja pyörittele ajatusta omassa päässä, niin en valittais asiasta.. Kesä on ravintola-alantyöntekijälle kovaa aikaa ja yksi vapaa viikonloppukin tekee ongelmia, joten otin vapauden valita päivän itselle sopivaksi.. Äläkä sano, etten yrittänyt soitella..

Koska kyseessä on yön yli pelit homma onnistuu myös prelen jälkeen... Prele loppuu arvatenkin joskus klo 16-17, josta Pelipaikalle ajelee n. 30min.. Jos haluaa viettää magic painotteisen päivän, niin tämähän on loistava homma...

Niin, itsehän selvitin kuukausia sitten päivämäärät jotka sopivat potentiaalisille tulijoille ja ilmoitin että pystyn varaamaan ilmaiset ja hyvät tilat, kuten sovittiin.
Mutta aivan sama, turha sitä tässä on setviä sen enempiä.

Aivan ei enempiä.. Kuitenkin 22 äänestäjää/ilmottautujaa on jo kehissä joten eiköhän siellä pelit saada.. Voiskohan joku prelen judge laittaa jotain tietoa, koska prele mahd. loppuis.. Yks judge ois tervetullut meidänkin peleihin...

Minkä prelen? Niitä on nimittäin useampia (no joo, varmaan Tamperetta tarkoitatte).

Tarjoatteko judgelle kenties jotain vaivanpalkkaa?
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa king4aday

Vs: NANO 2.0 Nokia All Night Open - 12.7 imoittautuminen..
« Vastaus #29 : 12.06.08 - klo 23:09 »
Lainaus käyttäjältä jkk

Tarjoatteko judgelle kenties jotain vaivanpalkkaa?

Tietenkin.. Mutta kohtuu rajoissa.. Tampereelta varmaan ois tuloillaan joku judgeksi kelpaava..?
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.