Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Personal tutor  (Luettu 3699 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Banzer

Personal tutor
« : 14.08.06 - klo 23:44 »
Eli paljon olisi arvoa portalin Personal Tutorilla?

Poissa p1kk1s

Vs: Personal tutor
« Vastaus #1 : 15.08.06 - klo 06:27 »
Veikkaisin et joku 3€.

Poissa Polari

Vs: Personal tutor
« Vastaus #2 : 15.08.06 - klo 13:25 »
Tuollaisen kortin arvoa on tietysti hieman hankala arvioida koska sekä kysyntä että tarjonta ovat varsin pieniä, mutta kolme euroa on kyllä alakanttiin. Itse sanoisin 5-6 euroa, ja ilmeisesti monet arvostavat sen korkeammallekin.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa p1kk1s

Vs: Personal tutor
« Vastaus #3 : 15.08.06 - klo 13:33 »
Olen huomannut sen et suomessa hinnat ovat aika samat mitä motl:ssa pyydetään mut dollari vaihtuu vaan euroksi. Sen perusteella arvelinki ton  3 egen kortiksi.

Poissa ilpo

Vs: Personal tutor
« Vastaus #4 : 15.08.06 - klo 15:10 »
En myisi alle kympillä. Noita ei nimittäin löydä helpolla. 3 euroa saisi minut sylkemään silmille.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa p1kk1s

Vs: Personal tutor
« Vastaus #5 : 15.08.06 - klo 16:38 »
Omat hinnoittelut kullakin. Mun hinta-arviot tulevat yleensä sen perusteella mitä olen itse maksanut. Ja kortit suurimmaks osaks ostan motl:sta.

Poissa ilpo

Vs: Personal tutor
« Vastaus #6 : 15.08.06 - klo 17:01 »
Itsehän ostin Ancestral Recallin Motlista 170e...
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa p1kk1s

Vs: Personal tutor
« Vastaus #7 : 15.08.06 - klo 18:36 »
Erona tässä vain se että tutori tipahti mulle viimeviikolla luukusta sisään. Ja muutenkin niitten hinta pyörii nyt 3-4$ ympärillä,joten en olettanut et hinta olisi yli tuplasti suomessa.

Poissa ilpo

Vs: Personal tutor
« Vastaus #8 : 15.08.06 - klo 18:46 »
Suomessa noita onkin niin vähän liikenteessä, että myyjän markkinoilla voi ja kannattaakin pyytää sikahintaa. Monilla ei nimittäin ole mahollisuutta Motliin syystä tai toisesta.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa Polari

Vs: Personal tutor
« Vastaus #9 : 15.08.06 - klo 22:56 »
Jos neljä euroa on alakanttiin, niin kyllä kymmenen euroakin on yli. Esim. Fantasialinna (lue: voittoa tavoitteleva yritys - hinnat keskimäärin hieman yli keskiarvon) kaupittelee tuota kahdeksalla eurolla. Itse myin pari viikkoa sitten yhden huuto.netissä neljän euron lähtöhinnalla, meni viidellä kaupaksi. Noin keskimäärin mitä harvinaisempi kortti, sen enemmän saat maksaa lisähintaa MOTLiin nähden. Tarjonta tippuu Atlantia ylittäessä enemmän kuin kysyntä. Portal on tästä varsin hyvä esimerkki.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Hafol1

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
Vs: Personal tutor
« Vastaus #10 : 14.09.06 - klo 18:16 »
Ensimmäinen viestini täällä, tästä se lähtee.

Juuri tilasin SafeHavenista setin näitä, vastausta odotellessa. En tiedä löytyykö niiltä. 2,50€ kipale.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.

Poissa p1kk1s

Vs: Personal tutor
« Vastaus #11 : 14.09.06 - klo 18:50 »
Ensimmäinen viestini täällä, tästä se lähtee.

Juuri tilasin SafeHavenista setin näitä, vastausta odotellessa. En tiedä löytyykö niiltä. 2,50€ kipale.

ootko varma ettet tarkoita Mystical Tutoria ?

Poissa Hafol1

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
Vs: Personal tutor
« Vastaus #12 : 14.09.06 - klo 18:55 »
Ensimmäinen viestini täällä, tästä se lähtee.

Juuri tilasin SafeHavenista setin näitä, vastausta odotellessa. En tiedä löytyykö niiltä. 2,50€ kipale.

ootko varma ettet tarkoita Mystical Tutoria ?

Juuh. Sitäpä sitä. Tämähän alkoi lupaavasti.  ;D

Kyllä mä Personal Tutoritkin äkkäsin, mutta totesin Mystical Tutorin paremmaksi kortiksi pakkaani.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.

Poissa Anssi

Vs: Personal tutor
« Vastaus #13 : 14.09.06 - klo 19:06 »
Personal Tutorin hinta johtuu siitä, että sitä ei löydy kuin Portalista (ja starterista?), joka/jotka ovat melko harvinaisia sarjoja.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä