Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Shivan Reef (foil)  (Luettu 4168 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Altair

Shivan Reef (foil)
« : 08.10.07 - klo 00:16 »
Mikä mahtaisi olla tämän arvo, entäpä ei foilina?

Poissa Spiritmonger

Vs: Shivan Reef (foil)
« Vastaus #1 : 08.10.07 - klo 11:33 »
Äkkiseltään heittäisin jotain ~4€ normille ja ~8€ hololle, toki tuo hinta nykii suuntaan ja toiseen riippuen siitäkin minkä edikan lappu kyseessä.

Poissa Altair

Vs: Shivan Reef (foil)
« Vastaus #2 : 08.10.07 - klo 15:53 »
Jepjep, korttihan on tästä 10th:sta mikä vissiinkiin laskee hintaa?

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Shivan Reef (foil)
« Vastaus #3 : 08.10.07 - klo 16:12 »
Jepjep, korttihan on tästä 10th:sta mikä vissiinkiin laskee hintaa?
Mustareunainen, mukavan tyylikäs ulkoasu, muut rumia valkonaamoja vielä rumempaa IA:ta, joka on musta, lukuunottamatta, joten minä ainakin arvostan sitä enemmän kuin vanhaa, todennäköisesti melko moni muukin.

Poissa hall0n

Vs: Shivan Reef (foil)
« Vastaus #4 : 08.10.07 - klo 16:35 »
Mustareunainen, mukavan tyylikäs ulkoasu, muut rumia valkonaamoja vielä rumempaa IA:ta, joka on musta, lukuunottamatta, joten minä ainakin arvostan sitä enemmän kuin vanhaa, todennäköisesti melko moni muukin.

O_o oot aika taitava jos sulla on IA:n reeffi. Itse sanoisin että kyllä tuon arvo jotain kynpin on, kun on siinä ihan kohtuu hyvät värit kyseessä eikä ole ilmestynyt kuin kolmessa setissä (tosin kaikissa oli jo foilit käytössä).

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Shivan Reef (foil)
« Vastaus #5 : 08.10.07 - klo 16:46 »
Mustareunainen, mukavan tyylikäs ulkoasu, muut rumia valkonaamoja vielä rumempaa IA:ta, joka on musta, lukuunottamatta, joten minä ainakin arvostan sitä enemmän kuin vanhaa, todennäköisesti melko moni muukin.

O_o oot aika taitava jos sulla on IA:n reeffi. Itse sanoisin että kyllä tuon arvo jotain kynpin on, kun on siinä ihan kohtuu hyvät värit kyseessä eikä ole ilmestynyt kuin kolmessa setissä (tosin kaikissa oli jo foilit käytössä).
:-[

Ei lainkaan pahitteeksi meikäläiselle tarkistaa ensin, ennen kuin jauhetaan läpiä pään.

Poissa Omnicun

Vs: Shivan Reef (foil)
« Vastaus #6 : 08.10.07 - klo 17:10 »
Mustareunainen, mukavan tyylikäs ulkoasu, muut rumia valkonaamoja vielä rumempaa IA:ta, joka on musta, lukuunottamatta, joten minä ainakin arvostan sitä enemmän kuin vanhaa, todennäköisesti melko moni muukin.

O_o oot aika taitava jos sulla on IA:n reeffi. Itse sanoisin että kyllä tuon arvo jotain kynpin on, kun on siinä ihan kohtuu hyvät värit kyseessä eikä ole ilmestynyt kuin kolmessa setissä (tosin kaikissa oli jo foilit käytössä).
Uuden framen foilit tosin mielletään usein arvokkaammiksi "kokokiiltonsa" ansiosta.

Poissa JunioRcmf

Vs: Shivan Reef (foil)
« Vastaus #7 : 08.10.07 - klo 18:31 »
Kympin version arvoa laskee se, että sitä saa samasta setistä jo ihan normina bb versiona eikä tarvitse metsästää foilia vain, jotta saisi setin bb version.
Uuden framen versioista väittäisin 9th:n olevan arvokkain, mutta uskallan kuitenkin väittää Apon version olevan silti arvokkain, koska alkuperäisyys kiehtoo useita ja niitä on vähiten liikkeellä. Se on sitten makuasia haluaako 9th:n versioita arvostaa itse enemmän uuden foilaus-tavan takia.

Poissa mahonen

Vs: Shivan Reef (foil)
« Vastaus #8 : 08.10.07 - klo 18:34 »
Lainaus
Uuden framen versioista väittäisin 9th:n olevan arvokkain

Motli on sitä mieltä, että APO on arvokkain, 10 edition toisiksi arvokkain ja tuolla ysillä on vähiten.

EDIT: Ja tässähän viittaan vain Motlin arvoluokitukseen, enkä koita muuttaa kenenkään random hepun mielipiteitä foilien arvoista.
« Viimeksi muokattu: 08.10.07 - klo 18:47 kirjoittanut mahonen »

Poissa JunioRcmf

Vs: Shivan Reef (foil)
« Vastaus #9 : 08.10.07 - klo 18:43 »
Lainaus
Uuden framen versioista väittäisin 9th:n olevan arvokkain
Motli on sitä mieltä, että APO on arvokkain, 10 edition toisiksi arvokkain ja tuolla ysillä on vähiten.
Motli on sitä mieltä, minä olen toista mieltä, kysymyksiä? Syynkin miksi olen tätä mieltä olen tuossa yläpuolella antanut ja siinä pysyn.

Poissa Koumo

Vs: Shivan Reef (foil)
« Vastaus #10 : 08.10.07 - klo 19:00 »
Tällä hetkellä tuo kympin foili on arvokkaampi jenkkilässä, koska siellä keräilijähirmut haluavat nopeasti koota kympin foilisetin kasaan. Suomessa tuskin kukaan kuitenkan  kerää foilisettejä (korjatkaa muuten ihmeessä, jos olen väärässä). En myöskään usko, että kympin foilin hintaan vaikuttaa se, että sitä saa BB:nä normaalina. Kuitenkin noita myydään niin vähän Suomessa, että 10th foil = 9th foil tai ainakin hyvin lähellä. Niin joo ja APOn foili on Suomessakin varmaan kalliimpi edellämainituista syistä.

 - Hannu

Poissa ilpo

Vs: Shivan Reef (foil)
« Vastaus #11 : 08.10.07 - klo 22:28 »
Apo > basic shit.

Vanha layout rokkaa ja vanhan layoutin foilit on kunkkuja. Kiiltävää pyrstötähteä ei voi voittaa.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa shazzle

Vs: Shivan Reef (foil)
« Vastaus #12 : 08.10.07 - klo 23:29 »
originaali on parasta, foilattunakin