Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Naya kehittelyssä  (Luettu 3316 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sonrange

Naya kehittelyssä
« : 23.09.09 - klo 23:03 »
Elikkä tuollaista Nayaa olin suunnitellut rakentaa, heittäkää toki lisäehdotuksia miten voisi parantaa;
PÄIVITYS ehdotuksien pohjalta;
Läänit
6x Mountain
6x Plains
6x Forest
2x Terramorphic Expanse
2x Sunpetal Grove
2x Rootbound Crag
Creaturet:
4x Wild Nacatl
4x Qasali Ambusher
4x Woolly Thoctar
4x Bloodbraid Elf
4x Qasali Pridemage
4x Jund Hackblade
Spellit
2x Behemoth Sledge
3x Naya Charm
4x Lightning Bolt
3x Path to Exile

Elikkä päivitetty hiukan. Tuollaista ehdotuksien pohjalta ajattelin.
m10 dualit pitää vielä hankkia, sekä 1 Sledge.


________________________________________________________________________________
Landit;
2x Jungle Shrine
3x Terramorphic Expanse
6x Forest
6x Plains
7x Mountain
Olennot;
4x Qasali Ambusher
4x Bloodbraid Elf
4x Qasali Pridemage
4x Jund Hackblade
4x Woolly Thoctar
4x Wild Nacatl
Spellit
3x Path to Exile
4x Lightning Bolt
1x Behemoth Sledge
2x Naya Charm
1x Wildfield Borderpost
1x Firewild Borderpost


SIDE
4x Vithian Renegades (Paikallista artifact-pakkaa vastaan)
3x Celestial Purge (Poistoa)
2x Chaotic Backslash (artifact-pakkaa vastaan)[Vaihtuu Zendikarin julkaisun aikaan pois]
4x Captured Sunlight (Lifeä lisää aggroja vastaan)
2x Naya Charm (Jos lisää tarvitaan puolutusta/kortin nostoa haudalta)
__________________________________________________________________

Elikkä tuollaista olen ajatellut. Mites teidän mielestä voisi kehitellä, kohtuullisella hinnalla?
Pelaan aika pienellä budjetilla.
« Viimeksi muokattu: 26.09.09 - klo 12:31 kirjoittanut Sonrange »

Poissa Chaosworm

Vs: Naya kehittelyssä
« Vastaus #1 : 24.09.09 - klo 08:21 »
Onko manat toimineet hyvin? Minä ottaisin pois yhden Mountainin ja lisäisin Path to Exilen. En myöskään tue Borderposteja tai Charmeja, koska Charm ei tee mitään älykästä vastustajan miesten täppimisen lisäksi ja Borderpost, vaikka fiksaakin manaa kivasti, maksaa sinulle yhden vuoron ja vielä sen tärkeimmän eli ensimmäisen. Vapautuneeseen neljään slottiin veisin toisen Sledgen ja kolme Boggart Ram-Gangia (toiminee tosin kunnolla vain, jos muutat manabasea filtteriländi/m10dual-suuntaan, jolloin altistut kivuliaalle Anathemancerille) tai Colossal Mightia; myös Garruk tai Elspeth voisi toimia. En tiedä metagamesta siellä päin, enkä tämänhetkisestä Standardista juuri muutenkaan, mutta voisin kuvitella, että Firespout olisi aika nesessaari keijuja vastaan (tai Volcanic Fallout, jos counterit pelottaa ja ei häiritse omien olentojen kuolema) sidellä.
aka. Awaclus

Poissa jatoen

Vs: Naya kehittelyssä
« Vastaus #2 : 24.09.09 - klo 12:45 »
Onko manat toimineet hyvin? Minä ottaisin pois yhden Mountainin ja lisäisin Path to Exilen. En myöskään tue Borderposteja tai Charmeja, koska Charm ei tee mitään älykästä vastustajan miesten täppimisen lisäksi ja Borderpost, vaikka fiksaakin manaa kivasti, maksaa sinulle yhden vuoron ja vielä sen tärkeimmän eli ensimmäisen. Vapautuneeseen neljään slottiin veisin toisen Sledgen ja kolme Boggart Ram-Gangia (toiminee tosin kunnolla vain, jos muutat manabasea filtteriländi/m10dual-suuntaan, jolloin altistut kivuliaalle Anathemancerille) tai Colossal Mightia; myös Garruk tai Elspeth voisi toimia. En tiedä metagamesta siellä päin, enkä tämänhetkisestä Standardista juuri muutenkaan, mutta voisin kuvitella, että Firespout olisi aika nesessaari keijuja vastaan (tai Volcanic Fallout, jos counterit pelottaa ja ei häiritse omien olentojen kuolema) sidellä.

Itse en enään rupeasi hankkimaan filtteriländejä, Firespouteja taikka Boggart Ram-Gangejä, koska ne pyörähtävät pois.
Muuten melko samalla linjalla Chaoswormin kanssa olen.
Kannattaa myös vilkuilla nuita zendikarin kortteja.

Poissa Sonrange

Vs: Naya kehittelyssä
« Vastaus #3 : 24.09.09 - klo 21:39 »
Nuo m10 Dual-landit kyllä voisivat olla lisänä, mutta niiden ollessa rareja
ja todella haluttuja, hinta on vähän niin ja näin, kun Jungle Shrine ja
Borderpostit on ihan toimivaksi havaittuja. 2 Jungle Shrineä Borderpostien tilalle?
Mutta tulevaisuudessa vaihtuvat m10 dualeiksi.

Naya Charm taas on kiva lisä, sillä kortin tuonti haudasta&täppäys on pelastaneet
monia pelejä voittoon asti. Ei ole nimittäin kivaa törmätä joka hyökkäyksellä toksuun, joita
paikallinen solttu-pakka tuo peliin erittäin paljon.

Path to Exileä mietin monta pitäisin pakassa pitkään,
ja päädyin kolmeen noiden Naya Charmien takia, sillä
aina voi Charmilla tuoda Pathin haudasta takaisin.
Voihan sen 4:n Pathin vaikka sidelle heittää.

Planeswalkereista meinasin kyllä Garrukin sisällyttää jossain välissö,
mutta sillä kyllä on hintaa aika paljon budjettipelaajalle.
Jos halvalla jostain sattuu löytämään, niin kyllä pakkaan menee.