Poromagia

Kirjoittaja Aihe: LD (tai niinkuin minä tykkään sitä kutsua: Violent Control)  (Luettu 2383 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HN IPPO

Elikkä tässä olisi listaa T2 LD:stä, pakka sisältää testi mielessä 4 Rolling Terrainia, jotka ovat ainakin tähän mennessä toimineet hyvin testipeleissä.
Ajatuksena olisi saada manat Violent Ultimatumiin, ja Lavaball Trappiin (toimii samalla board sweeperinä), Tämän jälkeen pelata Broodmate Dragon, ja ajella.
Myös noilla 2/2 ja 2/1:llä saatu sopivasti ajeltua vastustaja kuoliaaksi.

// Deck file for Magic Workstation (http://www.magicworkstation.com)

// Lands
    3 [ZEN] Forest (7)
    3 [ZEN] Verdant Catacombs
    3 [M10] Dragonskull Summit
    3 [M10] Rootbound Crag
    4 [ZEN] Mountain (1)
    3 [ZEN] Swamp (6)
    4 [ALA] Savage Lands

// Creatures
    3 [ALA] Broodmate Dragon
    2 [M10] Acidic Slime
    3 [ZEN] Goblin Ruinblaster
    4 [M10] Birds of Paradise

// Spells
    3 [ZEN] Lavaball Trap
    4 [ALA] Violent Ultimatum
    3 [M10] Rampant Growth
    3 [ZEN] Harrow
    4 [M10] Lightning Bolt
    4 [ARB] Terminate
    4 [WWK] Roiling Terrain

// Sideboard
SB: 2 [ZEN] Mold Shambler
SB: 2 [ARB] Lavalanche
SB: 3 [ZEN] Malakir Bloodwitch
SB: 4 [ZEN] Burst Lightning
SB: 4 [M10] Pyroclasm

Korttivalintojen selitykset:

Broodmate Dragon: Pakan voittokeino, ja hyvä sellainen. Kuvitellaan: Vastustajallla 1 Plains, kädessä Path to Exile, itselläsi Broodmate Dragon kädessä, pelaat, vastustaja saa päthättyä yhden creaturen, mutta sinulle jää silti 4/4 lenturi kentälle.

Acidic Slime: Tarvitseeko edes selittää? Toimii uhrina (toisin sanoen blokkijana), ja tuhoaa samalla läänin (tai tarpeen tullen muuta)

Goblin Ruinblaster: -||-, lähes puolet nykyisistä t2 dekeistä (ainakin mitä vastaan itse olen pelannut) pelaa non basic läänejä, saat tuhottua niistä yhden ja ajeltua samalla.

Birds of Paradise: Mana fixausta, mahdollistaa t4 Violent Ultimatumin tai Lavaball Trapin.

Lavaball Trap: Board Sweeper, Landituho

Violent Ultimatum: Tuhoaa kolme lääniä/muuta permanenttia, läänituholla kusee helposti vastustajan pelin, tarvitessa voi ampua blokkerit tieltä.

Rampant Growth: Mana fixausta, t4 violent ultimatum.

Harrow: mana fixausta, -||-

Lightning Bolt: Instant Speed tappo.

Terminate: Instant speed tappo.

Rolling Terrain: Tuhoaa läänin, ja ampuu samalla vastustajaa päähän.




Sideboardista:

Suunnittelin sen kaverin kanssa hoitelemaan itseä ehkä ärsyttävimmät match-upit. Se saattaa olla vielä hutera, joten neuvoja tarvitaan sen suhteen.

Malakir Bloodwitch: Mikä voisi olla ärsyttävämpi kuin Baneslayer Angel/ White Weenie? Saat lifeä, ja "kuolemattoman"(DoJ tietenkin..) blokkerin valkoista vastaan.

Lavalanche: Sopii pommiksi, mutta päätin laittaa sidelle, sweeppaa vastustajan pöydän ja ampuu häntä itseään.

Mold Shambler: Nämä voi sidettää tarvittaessa planeswalkereita vastaan, voi myös tuhota läänin. Sopii teemaan, mutta pidän sidellä koska Acidic Slime on halvempi pelata.

Burst Lightning: Sidetetään vamppyyreitä/WW:tä tai RDW:tä vastaan, instant speed tappo on aina hyvästä. (2 dmg to Ball Lightning, anyone?)

Pyroclasm: Halvempi board sweeper. Aggroa vastaan.


Kommentteja korttivalinnoista otetaan vastaan ja jos on jotain parempia ehdotuksia, niin laittakaa tulemaan! Tällä hetkellä testattu 5 eri pelissä, jokaisen olen voittanut.
Kiitos ja kumarrus, ~~Jesse
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60141.0.html

Jos teillä ei ole parempaa tekemistä kuin olla minun isoveljenä niin suosittelen sitten vaikka pelaamaan Duel Mastersia.

Poissa Profet

  • lappeen Ranta
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The best ideas often come from my mind.
    • H/W
No hiukan kyllä mietin... njää, homma näyttäis kaatuvan siihen, kun manfixereitä ei päästetä pöytään/ne ei pysy siellä (oonko oikeassa?). Toisaalta, kun tuo pyörähtää ni toinen vaan uikuttaa.  ;) Siinä voii tulla opponentilla äitiä ikävä. Oletko miettiny omien Ruinblasterien vähennystä mainissä tai kokonaan poistoa ja siirtää ne sidelle? Tilalle esim. Garruk? Kuullostaakos tuo miltään?

Poissa Lege

Kyllä taitaa ruinblaster olla yksi tiimin tähtipelaajista. Jos LD:tä lähdetään vähentämään niin pakan tehokkuus pienenee oleellisesti. Garruk ei oikein toimi aggron ulkopuolella, itse suosittelisin ennemminkin Liliana Vessiä jolla fetsataan pakasta lisää LD:tä ja ammutaan vihollisen maat nolliin. Lisäksi bonuksena saa discard-efektin joka toimii vallan mukavasti controllissa.

Pienenä muutoksena vaihtaisin Pyroclasmit ja/tai Lavalanchet sideltä Earthquakeen. Quake ampuu tarvittaessa viholliselta muutamat viimeiset pisteet elämää pois ja toimii sweepperinä eikä ole niin kallis tai riippuvainen manasekoituksesta kuin Lavalanche. Plussana se pitää vielä BoPit hengissä ;)