Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kajaanissa mtg pelaajia?  (Luettu 1833 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa arpinaama92

Kajaanissa mtg pelaajia?
« : 27.11.14 - klo 22:44 »
Moi! Olen juuri muuttanut itse kajaaniin ja etsiskelen peliporukkaa. Itse pelaan commanderia lähinnä, koska varsinkin edellisessä peliporukassa jäi muissa formaateissa jalkoihin ni ei ne niin kiinnosta mutta ken tietää et innostuu uuden peliporukan myötä! Ottakaa rohkeasti yhteyttä, koska itellä menee tässä vklp touhutessa.

Poissa Mitorah

Vs: Kajaanissa mtg pelaajia?
« Vastaus #1 : 28.11.14 - klo 09:45 »
Morjens,

meitä on muutamoita pelaajia Kajaanissa ja pelejä on yleensä AMK:lla keskiviikkoisin kello 16 jälkeen tai sitten sovitusti jossain muualla.
Jos irkkaus on tuttua, niin meidät löytää #kat_mtg@Quakenet.

Leinonen

Poissa BlacklotusK9

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Summoning Sick
  • Keittiön pöytäni kimaltaa taikaa
Vs: Kajaanissa mtg pelaajia?
« Vastaus #2 : 20.03.15 - klo 09:04 »
Hei,

Vieläks tääl Kajaanis pelaillaan? Kuin vakavissaan pelit? Tuleeko kympiltä turpaan jos ite tykkää pelailla mutta lähinnä näitä keittiöpelejä :D
Minä ja mun kaveri ollaan nyt aikalailla jääty pelaileen kahestaan, niin ois kiva saada uusia pelikavereita.
« Viimeksi muokattu: 20.03.15 - klo 14:20 kirjoittanut BlacklotusK9 »
Kyökkitaikuri jo vuodesta 2010

Poissa Larty

Vs: Kajaanissa mtg pelaajia?
« Vastaus #3 : 20.03.15 - klo 17:42 »
Terve,

Asun nyt Oulussa, mutta olen viime kesät viettänyt Kajaanissa kesätöissä. Jos tänä kesänä tulee vietettyä aikaa Kajaanissa, niin haluan kyllä käydä tässä porukassa. Kajaanissa ei oikein pääse pelaamaan Mätäckiä niin meinaa kesäisin tulla vieroitusoireita. Palaan asiaan myöhemmin.

Edit: Oho, tää aihe olikin aika vanha. En ihan heti huomannut. No jos on Kajaanissa peliporukka niin haluan silti käydä siinä
« Viimeksi muokattu: 20.03.15 - klo 17:50 kirjoittanut Larty »

Poissa GrizzL

Vs: Kajaanissa mtg pelaajia?
« Vastaus #4 : 14.07.15 - klo 17:13 »
Yritin etsiä täältä jo olemassa olevaa aihetta Kainuun prikaatin peleistä, kun muistelen että olisi ollut, mutten löytänyt. Joten, laitanpas sitten tänne, että onkos Kainuun prikaatissa tällä hetkellä ketään määtsikin pelaajaa? EDH:ta ite jyystän, muihin formaatteihin ei valitettavasti ole kortteja eikä siten pakkojakaan. Mahtavaa jos löytyis, niin pääsis pelailemaan joskus intin vähäsellä vapaa-ajalla :D