Poromagia

Kirjoittaja Aihe: GP Stockholm 2016  (Luettu 13580 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dashenroz

GP Stockholm 2016
« : 06.06.16 - klo 18:21 »
Mites täältä on lähdössä sakkia Tukholmaan? Täältä olisi yksi hilpeä herrasmies lähdössä Helsingistä, ja jos joku on matkaseuraa vailla, viestiä saa laittaa. Joku hotellihuoneen jakaminen tms. voi mahdollisesti kiinnostaa.

-Juho

Poissa Ripatee

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #1 : 06.06.16 - klo 21:48 »
Allekirjoittanutkin voisi olla kiinnostunut lähtemään ensimmäiselle GP:lle. Auto on käytössä, eli mikäli Kuopiosta on porukkaa lähdössä niin voisi kimppakyytiäkin katsella ainakin Helsinkiin. Onkos porukka menossa lentäen vai laivalla?

Poissa Alexander Lightning

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #2 : 07.06.16 - klo 16:19 »
Juu, täältä ainakin löytys yks kiinnostunu kans. En myöskään omaa aiempaa GP kokemusta, mut oon valmis lähtee kokeilee onneani. YVtä vaan, pidän myös tätä lankaa silmällä.

-Antti

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #3 : 27.06.16 - klo 12:58 »
Järjestäjän mukaan paikkoja on jäljellä 200, eli kannattaa ennakkoilmoittautua.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Tomppa

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #4 : 30.06.16 - klo 00:42 »
Varasin juuri kahden hengen huoneen kahdeksi yöksi perjantaista sunnuntaille Event siten vierestä Best Westernistä (kadun toisella puolella messuhallista, kävelymatkaa noin minuutti), koska varaus maksoi kahdelle hengelle saman verran kuin yhdellekin ja huoneessa pitäisi kuvauksen mukaan olla kaksi erillistä sänkyä (ainakin kun sen käy lunastamassa puolilta päivin perjantaina).

Tarjolla olisikin nyt puolikas huone + aamiaiset karvan alle 150 eurolla (puolet 2790 SEKstä). Kiinnostuneet voivat laittaa YV:tä.

Lentelen Arlandaan Norweigianilla perjantai-aamulla 9.05 pelailemaan pari side-eventtiä jo perjantaina ja palailen Helsinkiin GP:n jälkeen sunnuntaina 20.15 lennolla illalla.  Lentolippuja sai vielä reilun 120 euron hinnalla, mutta Finski olisi laskuttanut aikataulullisesti vastaavista jo reilun 200 euroa.

Hiukan houkutti risteillä Tukholmaan, mutta ei minullakaan ole ihan rajattomasti lomapäiviä poltettavaksi. :)

Tomppa
Myynnit MCM:ssä nickillä DefaultUser

--
Tomppa

Poissa Argon

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #5 : 30.06.16 - klo 06:56 »
Alle 50 paikkaa jäljellä joten nyt tai ei koskaan ilmoittautumaan tuohon main eventtiin!

Poissa Rhianne

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #6 : 30.06.16 - klo 11:03 »

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #7 : 30.06.16 - klo 11:58 »
Sisäpiirin tietoni kertoo, että lisäpaikkoja saattaa olla tulossa.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa JopeSane

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #8 : 30.06.16 - klo 22:33 »
Sisäpiirin tietoni kertoo, että lisäpaikkoja saattaa olla tulossa.

Jos tiedät jotain ni kerro ihmeessä, porukasta yks jäi ilman lippua

Poissa Kauppiasfoppa

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #9 : 01.07.16 - klo 11:43 »
Tuleeko tosta jotain "lippua" sähköpostiin, vai? Itse maksoin tuon jo kesäkuun alussa ja orderissa näkyy DCI numeroni? Riittääkö se osallisumiseen?
Basaarin Djinni

Poissa hymykuoppaorava

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #10 : 01.07.16 - klo 12:52 »
Tuleeko tosta jotain "lippua" sähköpostiin, vai? Itse maksoin tuon jo kesäkuun alussa ja orderissa näkyy DCI numeroni? Riittääkö se osallisumiseen?
Ei tule menet vaan lauantaina siihen pelaaja kokoontumiseen

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #11 : 01.07.16 - klo 18:36 »
Sisäpiirin tietoni kertoo, että lisäpaikkoja saattaa olla tulossa.

Jos tiedät jotain ni kerro ihmeessä, porukasta yks jäi ilman lippua

Organisatiossa on tutkittu mahdollisuutta lisäpaikkoihin, kerron heti kun saan lisätietoa ylemmiltä tahoilta.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #12 : 03.07.16 - klo 10:52 »
Jotain lisäpaikkoja on tulossa myyntiin ensi viikolla kuulemma.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #13 : 04.07.16 - klo 11:59 »
Lisäpaikat ovat tulossa myyntiin keskiviikkona - katsokaa tarkemmat tiedot Tournamentcenterin sivulta.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Rhianne

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #14 : 04.07.16 - klo 12:20 »
Osaako joku enemmän matkusteleva kertoa tuleeko ongelmia, jos ostaa 23h-risteilyn turku-tukholma-turku, mutta hyppääkin laivasta pois Tukholmassa? Tarkoitus olisi matkustaa laivalla, ja halvin hytti risteilyyn mitä löysin on 40 euroa, kun taas reittimatka turku-tukholma 150 euroa, samalla laivalla...

Poissa Fal

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #15 : 04.07.16 - klo 12:55 »
Osaako joku enemmän matkusteleva kertoa tuleeko ongelmia, jos ostaa 23h-risteilyn turku-tukholma-turku, mutta hyppääkin laivasta pois Tukholmassa? Tarkoitus olisi matkustaa laivalla, ja halvin hytti risteilyyn mitä löysin on 40 euroa, kun taas reittimatka turku-tukholma 150 euroa, samalla laivalla...

Mikä pulju tarjoaa noin halvalla edes risteilyä? Ainakin siljalla lähtee 65eurosta jopa 23h risteily torstaille. Haluaisin huomauttaa tässä välissä että oli aika paljon halvempaa vielä viime torstaina kun itse matkat hankin, eli kannattais olla ns. ajoissa.

Itse kysymykseen. En usko et kukaan suuremmin jaksaa välittää jos jäät tukholmassa pois laivasta, mutta huomioihan että tarviit sit toisen kaksisuuntaisen risteilyn tukholma -> turku paluumatkaa varten (ei tuu hirveesti halvemmaksi). Sen sijaan jos ei kiinnosta esim. perjantain side eventit, niin kannattaa harkita päivälaivoja joihin ei oo pakko ostaa ees hyttiä. Just nyt katsellessa olis noin 17e/suunta pe sinne, ma takas.

Myös: E-hytti on käytännössä nukkumakelvoton paikka. Kerran olen koettanut ko. hytissä nukkua, ja unta sain noin puoli viisi kun yökerhon musiikki vihdoin päättyi.

Poissa Rhianne

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #16 : 04.07.16 - klo 13:12 »
Osaako joku enemmän matkusteleva kertoa tuleeko ongelmia, jos ostaa 23h-risteilyn turku-tukholma-turku, mutta hyppääkin laivasta pois Tukholmassa? Tarkoitus olisi matkustaa laivalla, ja halvin hytti risteilyyn mitä löysin on 40 euroa, kun taas reittimatka turku-tukholma 150 euroa, samalla laivalla...

Mikä pulju tarjoaa noin halvalla edes risteilyä? Ainakin siljalla lähtee 65eurosta jopa 23h risteily torstaille. Haluaisin huomauttaa tässä välissä että oli aika paljon halvempaa vielä viime torstaina kun itse matkat hankin, eli kannattais olla ns. ajoissa.

Itse kysymykseen. En usko et kukaan suuremmin jaksaa välittää jos jäät tukholmassa pois laivasta, mutta huomioihan että tarviit sit toisen kaksisuuntaisen risteilyn tukholma -> turku paluumatkaa varten (ei tuu hirveesti halvemmaksi). Sen sijaan jos ei kiinnosta esim. perjantain side eventit, niin kannattaa harkita päivälaivoja joihin ei oo pakko ostaa ees hyttiä. Just nyt katsellessa olis noin 17e/suunta pe sinne, ma takas.

Myös: E-hytti on käytännössä nukkumakelvoton paikka. Kerran olen koettanut ko. hytissä nukkua, ja unta sain noin puoli viisi kun yökerhon musiikki vihdoin päättyi.

Matkatoimistoilta saa monesti vielä halvemmalla jostain syystä, esim http://www.matkapojat.fi/ löytyy tuo 40 euron hinta. A-hyttikin vain 64 euroa neljälle. Ruotsista Suomeen nuo hinnat ovat muutenkin paljon halvempia kuin toisinpäin, joten paluumatkan osto erikseen ei ole ongelma. EDIT: 44 euroa A-hytissä https://www.ikaalistenmatkatoimisto.fi.
« Viimeksi muokattu: 04.07.16 - klo 13:23 kirjoittanut Rhianne »

Poissa ling

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #17 : 04.07.16 - klo 13:26 »
Itse päätin lentää helsinki->tukholma-helsinki 50e per suunta ja tunnin matka-aika.

Jos ottaa huomioon, että risteilyllä tulee rahaa kummiskin palamaan ruokaan jne niin tulee huomattavasti halvemmaksi.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #18 : 07.07.16 - klo 08:24 »
Toivottavasti kaikki saivat nyt lippunsa, sillä nyt pääturnaus on ilmeisesti ihan aikuisten oikeesti sold out (sivuturnauksia voi toki tulla pelaamaan silti, niille on varattu jonnin verran tilaa).
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Nekron

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #19 : 07.07.16 - klo 09:27 »
Itse päätin lentää helsinki->tukholma-helsinki 50e per suunta ja tunnin matka-aika.

Jos ottaa huomioon, että risteilyllä tulee rahaa kummiskin palamaan ruokaan jne niin tulee huomattavasti halvemmaksi.

Mistäs tämä matka löytyi?`Ottaisin itse samanlaisen mieluusti :)
Voisitko vastata painamalla "lainaus nappia" Kitos :)

Samaan sekavaan ketjuun postaaminen Nekronin ja kumppanien kanssa on tosin tunnetusti pelivirhe.

Poissa Dashenroz

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #20 : 07.07.16 - klo 10:00 »
Itse päätin lentää helsinki->tukholma-helsinki 50e per suunta ja tunnin matka-aika.

Jos ottaa huomioon, että risteilyllä tulee rahaa kummiskin palamaan ruokaan jne niin tulee huomattavasti halvemmaksi.

Mistäs tämä matka löytyi?`Ottaisin itse samanlaisen mieluusti :)

Norwegianilla oli tuohon hintaan silloin kun omani ostin, mutta ei taida olla enää.

Poissa Rhianne

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #21 : 16.07.16 - klo 17:44 »
Mikäli jostain syystä joku yksinäinen matkaaja on vielä ilman majoitusta, niin olisi vapaana yksi paikka kolmen hengen huoneessa pe-ma 126 euroa, hotelli 2km siteltä. YVllä lisätietoja yms.

Poissa Lunic

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #22 : 28.07.16 - klo 16:39 »
Lentääkö kukaan huomenna Finnairin 14:15 lennolla Arlandaan?  8)

Poissa JopeSane

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #23 : 28.07.16 - klo 19:48 »
Ei ketään oo viking linen Gracella menossa tukholmaan

Poissa Rhianne

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #24 : 28.07.16 - klo 19:53 »
Baltic Princessillä ollaan menossa. Jos täällä löytyy riittävästi halukkaita pelaajia niin mulla ois productia yhteen draftiin.

Poissa Argon

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #25 : 30.07.16 - klo 22:30 »
Jos en ihan väärin tuloksia tulkinnut niin kolmekymmentä suomalaista pääsi kakkospäivälle pelaamaan, minä muiden joukossa. Onnea kaikille!

Poissa Tomppa

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #26 : 01.08.16 - klo 00:22 »
Kuisma suolasijalla 9:säs, Pietilän Ville hävisi oman win-and-ininsä mutta riitti 21:een sijaan. Karo puolestaan oli sijalla 24. Nopealla silmäilyllä ainakin 5 suomalaista 250$ rahoilla.

Hävisin itse oman top 16 matsini Johnsonin Antonille, joka jäi suolaisesti sijalle 18 (ja tipuin 49. sijalle,) Max oli 62. Eetu oli ensimmäinen suomalainen top 64 ulkopuolella, sijalla 68, vajaan 0,01% tiebrekaerin erolla viimeiseen rahoille päässeeseen pelaajaan.

Kaikkiaan paikalla oli yli sata suomalaista, mikä kertonee harrastuksen suosiosta tai Ropeconin huonosta ajankohdasta tänä vuonna. Itselläni oli ainakin hiivatin hauska prele-eventti, dräftäsin tosiaan sunnuntaina ensimmäisen kerran settiä. Onneksi tosin olin ehtinyt pelaamaan yhden 3x Shadows dräftin alkukesästä (11 hengen podissa). Onneksi perjantaina sain harjattua pahimmat ruosteet pois hylkeilemällä trialeita ja kiitän myös Villeä ja koko muuta lössiä dräftitreenistä lauantai-illalla ruuan äärellä. 

Magicin pelaajat ovat loistavaa porukkaa, vastustajista ei ole pahaa sanottavaa ollenkaan ja turnauksen organisointi oli loistavaa. Rundit alkoivat hämmästäyttävän hyvin ajallaan ja tuomareita oli tarpeeksi, ainakin omasta näkökulmastani. 'Vanhojen partojen,' riippumatta knasallisuudesta, kanssa oli myös aivan mahtava jauhaa asiaa maan ja taivaan väliltä. Koitan kirjoitella jotakin raportin tynkääkin tänne, joskaan en lupaa milloin.
Myynnit MCM:ssä nickillä DefaultUser

--
Tomppa

Poissa ElfRiderX

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #27 : 02.08.16 - klo 17:40 »
Juu omalta osalta main eventti meni heikosti mutta sunnuntaina sitte Legacyn star eventti  6-0 ja loppujen lopuks mukaan lähti prize wallilta foil Jace, the mind Sculptor wwk:sta. Hieman porukka jonossa oli kateellesia tixu pinkasta joka oli melkosen paksu ja näyttivät omaa pinoaan että heillä v-lopun saldo oli  välillä 100-500 tixua

Poissa smo

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #28 : 02.08.16 - klo 19:45 »
Itselläni turnaus meni melko katastrofaalisesti niin pääeventin kuin trialienkin osalta, mutta kaikki sivutauhka ja vapaajan pelailu oli ultimaattisen hauskaa. 2h-minimaster oluella maustettuna on nyt virallisesti suosikkiformaattini. Turnaus oli ainakin omaan makuuni erinomaisesti organisoitu. Miinuksena VIP-tilat muistutti työpaikkani lastauslaituria pienellä liioittelulla.

Poissa Argon

Vs: GP Stockholm 2016
« Vastaus #29 : 03.08.16 - klo 13:58 »
Itselle kokemus oli vallan erinomainen, varsinkin ekaksi GP-reissuksi. Main eventtikin meni hienosti, oma sijoitus siis 74. En jäänyt kovin kauas rahapalkinnoistakaan. Muutamia ongelmia lukuun ottamatta (varsinkin yhdessä side eventissä johon osallistuin) kaikki oli järjestetty hyvin.