Kauppapaikka > Korttien arvot

Legacy deckit myyntiin?

(1/3) > >>

hidden:
Nyt kun SCG ei enää järjestä legacy turnauksia, niin miten mahtaa käydä korttien arvoille? Jatkavatko keräilijät korttien hamstraamista vai täyttyykö kauppapaikat halvoista dualeista?

Itse olen korttini hankkinut pelaamista varten, mutta kun ei ole aikoihin tullut pelattua, niin olen vaan hillonnut korttejani deck boxeissa, kun niillä nyt jotain arvoa on ollut. Nyt alkaa mietityttää, että pitäisikö hankkiutua nopeasti eroon, kun niistä vielä voisi jotain saada takaisinkin.

zoukka:
Jenkkien korttikaupat ovat ainakin valmistautumassa jonkinlaiseen tilapäiseen(?) hintaromahdukseen. On todella mielenkiintoista nähdä miten suuren osan legacy peliformaattina muodostaa korttien hinnoista. Jos aikomuksena ei ole istua korttien päällä vielä vuosikymmeniä, niin nyt on varmasti hyvä aika myydä.

Itse kuulun ostajiin, kunhan alkaa näyttää siltä, että ollaan hintakuopan pohjalla.

hidden:
Eipä nämä omat kortit onneksi taloutta kaada, mutta olen pitkään voinut ajatella, että siellä deck boxeissa olisi pari tonnia helposti muutettavissa rahaksi jos tulee sellainen tarve.

Tosin dualit säilyvät käyttiksinä myös vintagessa ja legacyä varmaan pelaillaan pienissä turnauksissa vielä pitkään, niin ei tässä varmaan ihan mitään dramaattista tapahdu. Voisi tehdä kyllä formaatille hyvääkin jos markkinoille tulisi käyttiksiä halvemmalla, kunhan keräilijät eivät ehdi hoardaamaan kaikkea ja keplotella taas hintoja taivaisiin.

Alpha Investmentsin housuissa en haluaisi nyt olla. Taisi tuo Rudy puhua jostain 3-5 miljoonan taalan tappioista, mutta se nyt puhuu kyllä aika paljon sontaakin välillä.

kivi:
Hot take: dualien kysyntä ei ole enää vuosiin tullut Legacystä vaan EDH:sta ja Highlanderista. Siten Legacyn vieminen saunan taakse Vintagen tapaan ei vaikuta läheskään niin paljon niiden hintaan kuin muihin todella kalliisiin lappuihin joita pelataan setteinä lekadekeissä. Varsinkin katselisin huolestuneena ei-reserved listalla olevia kortteja joilla ei ole paljon kysyntää edellä mainituissa formaateissa.

Reserved listillä olevat kortit on paremmin suojassa romahduksilta, mutta eivät toki immuuneja. Reserved listalla oleva ryönä jota ei pelata on jo kupla-ajoista romahtanut takaisin unohduksiin.

zeeAbe:
https://www.reddit.com/r/magicTCG/comments/dt4elv/scg_adding_pioneer_to_2020_tour_schedule_and/f6uksb7/

” I'll go on record:

Do NOT sell off your Legacy cards because of this announcement. I think our shift of Legacy from Tour to Con support will NOT greatly (if at all) impact long-term prices on Legacy cards.”

Terkkuja SCGn kenraalifakiirilta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta