Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Joensuun Legacy vuoden päättäjäiset 29.11.08 (LA)  (Luettu 10706 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kiltamestari

Vs: Joensuun Legacy vuoden päättäjäiset 29.11.08 (LA)
« Vastaus #30 : 01.12.08 - klo 20:27 »
Dekiksihän minä valitsin identtisen kopion Champsit voittaneesta retrosuikasta, koska olen hirveän paska ennustamaan metaa
ja halusin myös dekin jota ”ei voi pelata väärin” turttailtuani viime turnauksessa Ichoridilla 2-3. Pakkalista löytyy Champsien
topikista, oma sideni oli:

4x Engineered Plague
3x Extirpate
4x Leyline of the Void
4x Sinkhole

Eli sekin melkein sama Chaliceja lukuunottamatta.
Turnauksen eka tunti menikin kivasti ruokataukoon, kun länkkärit Mahonen ja Vurkka olivat noin tunnin myöhässä. Sen lisäksi,
että olisi ollut hieman ilkeää aloittaa ilman heitä kun noin kaukaa tulevat, oli heillä vissiin myös parin kolmen muun turnaukseen
osallistujan relevantteja kortteja hallussaan. (Tästä ei sen enempää, kuva ja videocoveragea lännen miesten taianomaisesta
saapumisesta löytyy, ja joku nekin tänne vielä pastee) Turnaus aloitettiin lopulta puolitoista tuntia myöhässä, ja ekalla kierroksella
vastaan pairautui vanha parikKALA Aapo UB Trinketstalkkerilla. Aapo mulligoi viiteen, ja aloitin Seizellä joka paljasti käden: Stifle,
Tombstalker, trickbind, needle, FoW.  Vein FoWin ja tässä vaiheessa oli aika hyvä fiilis pelin lopputuloksesta. Muistikuvat on vähän
hämärät, mutta lifet näyttää tältä:

Jussi   Aapo
20   20
18   19
6   18

Jo tässä vaiheessa tein ekan pelivirheen, kun en pelannut tokalla vuorolla ritual + seize + uhka, vaan pelkän uhan. Aapo nimittäin
topdekkasi kaksi ländiä ja pelasin naughtin tiskiin, eikä minulla ollut näyttää vastausta. Nauroin hieman, sillä minusta viiteen
mulligointi pitäisi olla gg jos opponentti pelaa kymmentä hand distruptiota ja kuutta poistoa vihollisen ainoaan viralliseen
voittokeinoon. Tokassa pelissä sain hypnon nopeasti ajelulle, ja Aapon käsi tyhjeni tasaisen varmasti kunnes kahdeksassa lifessä sain
equipmentitkin messiin, ja loppuajelut hoitivat homman kotiin. Aapo kertoi, että 1 maindeck needle oli joka pelissä aloituskädessä.
Pelissä kolme Needle kuivasi Jitteni, ja naughtikin kävi tiskissä, mutta meni sitten graven kautta exirpatella remppaan. Kyseinen
dekki ei käsittääkseni tarjoa niitten lisäksi juuri muuta uhkaa kuin Trinket maget ja factoryt, joten peli rupes olemaan siinä.

Round 2 Atte Karsten - Fumba
Atte pelasi UGb Tresholdia. Taas oli pelivirheiden aika. Vein duressilla GHASTLY DEMISE:n. Ja Atte kysyi sitä discardatessaan,
että “Ai, et sie sit vissiin ookkaan monomusta suikka”

*insert facepalm here*

Muuta en juuri pelistä muista, mutta ainakaan poistoja en nostanut.  Atte löi kumoon Tarmolla ja Monkoosilla, ja näytti
lopuksi vielä 3 Tarmoa kädestään.Tokaan peliin sidetin Sinkholet, ulos luultavasti jotain aivan väärää.
Aloitin Seizellä ja tokalla vuorolla taisin pelata ritual + seize + hymn. Sitten tuhosin vielä Sinkholella ja Wastelandilla
parit maat, niin alkoi olla resurssit loppu ja pääsin ajamaan Nantuko Shadella pariin kolmeen kertaan isosti.
Kolmospelistäkään ei mitään erikoista jäänyt mieleen, mutta ainakin damageracea on jonkun verran käyty kun lifekirjanpito
loppuu seitsemään ja viiteen lifeen.Moni sanoi, että monoB suikka on paska dekki, mutta minusta tällä on ihan kelpo
matchuppi montaa suosittua pakkaa vastaan, ja onhan se hienoa miten vähän tällä voi pelata väärin. Ja vaikka tekisikin
kaikki mahdolliset virheet, menestyy silti näemmä ihan hyvin.

Round 3 Petri Something – Soldier weenies
Olin nähnyt kun tämä läjä pieksi suoraan sanottuna 2-3 kertaa paremman pakan(luultavasti pelaajankin) kierroksella 1.
 Mutta että SOTILAAT olivat 2-0. No ei kai siinä, ellei siellä nyt jotain aivan uskomattomia jekkuja, kuten COP:Black ole,
niin ei kai tämän pitäisi olla lähellekään Goblinien veroinen vastus jos tribaali -pakkoja vertaillaan.
Ja eihän se ollut, vihu pelasi random pieniä miehiä, ja minä tyhjensin systemaattisesti hänen kätensä, lopulta pöydän ja ajoin yli.
Kakkospeliin sidetin yllätys yllätys Engineered Plaguet. Hän oli sidettänyt ainakin enchantmentin ja artifaktin tuhoa, joka ei
 valitettavasti kuitenkaan riittänyt vaan käsi oli taas pian tyhjä ja hypno ajoi melko vaivattomasti voittoon.

Round 4 Luma – Arttu Kaipiainen – GeddonStax
Luulin melkein, että Luma olisi vaihtanut jo dekkiä, mutta ei. No, tämän pitäisi kai olla minulle suosiollinen matsi,
mutta vihaan vaan tuota vitivalkoista läjää aivan mahdottoman paljon. Ja kyllähän esim. ekan vuoron pallo tai Chalice
yhdellä sattuu ihan tarpeeksi.Aloitin kuitenkin iki-ihanalla swamp-ritual-Seize-hymn rutiinilla, joka upposi yleisöön kuin
kuuma veitsi. Näemmä taasjoku kahden powerin mies ajellut arttua kymmeneen saakka, kunnes geddon vei maani ja
tabernaakkelimaagus jäi yksin tiskiin. Jitte puolestaan jäi odottelemaan kantajaansa minun puolelle. Nostin kuitenkin
pari maata, ja sain confidantin tiskiin, joka ei ehkä ollut paras mies kun lifetotal oli jossain neljän hujakoilla.
Vaihtelimme pariin otteeseen damagea, minä pelkäsin mitä confidant näyttää ja otin jittellä lifejä minkä irti sain.
Sitten oli taas pelivirheiden aika. En jostain käsittämättömästä syystä (ilmeisesti siitä kun tabernaakkeli ei hyökännyt
vaan oli pystyssä) ajanut confidantilla, siten missaten 4 lifeä. Olin kahdessa, ja confidant näytti sitten omalla vuorolla 2cc:n.
Olin hävinnyt jo kaksi kierroksen ekaa matsia, joten tämä häviö ei tuntunut juuri missään. Koitin löytää tilaa Sinkholeille,
vaikka en ole ihan varma ovatko ne 4x flagstonesia, moxeja, chalicea ja muutenkin yksiväristä manabasea vastaan ihan
”se juttu”.

*insert facepalm number 2*

Sidettelin ulos ainakin nantuko huskeja koska activation costeihin on olemassa suppression field. Voitin tokan pelin
melko nopeasti perinteisesti käsi tyhjäksi ja kinkut kumoon.Kolmospelissä Arttu eka mulligoi viiteen, jonka jälkeen
nostin possukkaasti swamp-ritual-seize-hymn aloituksen, tokalla vuorolla sinkhole tuhosi plainssin ja kolmannen
vuoron hypnoon Arttu tarjosi tähän responssina suoraan kättä. Mahonenhan sieltä sitten tuli vastaan finaaleissa,
jota olin povannut jo pari kierrosta aiemmin. Tiesin pakan, tiesin Countertopin murskaavan tämän pakan ja tiesin
etten osaa pelata Standstilliä vastaan.

Round 5 Roni Ahonen – Dreadstill(pakkalista löytyy jälleen kerran Champsi topikista)
Puhuimme tasurista ja splittaamisesta, mutta koska olin aika varma, että häviökin toisi vähintään sen kakkossijan
ja koska matchup oli kuitenkin minulle suosiollinen pelkkiä decklistoja tarkastellessa, halusin pelata.
Ekassa pelissä Ronilla kusi mana, ja minä tarjosin turkulaiselle lisäsuolaa pelaamalla pari sinkholea ja wastelandin.
Tokassa pelissä muistaakseni kummatkin mulligoivat kuuteen, ja minä pidin heikon käden. Nopea naughti kuitenkin
vei, eikä ollut taaskaan näyttää poistoa vaikka sekä edicti, että smother olisi kelvannut.
Kolmospeli rupes vähän jännittämään, kun en saanut uhkaa jäämään pöytään, ja rikoin pelin aikana kolme standstilliä.
Tuommosta korttietua vastaan on vähän paha sanoa mitään, ja Tarmo sieltä lopulta pääsi läpi kovista rikkomisyrityksistä
huolimatta. On se Countertop vaan mawton. Bännäisivät lekastakin sen topin.


Ei kuitenkaan harmita, 2x FoW ja draftisetti Alaraa kelpaa aina, ja kyllähän tuossa vikassa matsissakin paljon oli
pelitaidoista kiinni. Niistä, jotka minulta mystisesti puuttuvat lähes kokonaan joka käänteessä ja roundilla.
Nopean Pizza Express Talon Kebaasin jälkeen liian vähän lonkeroa plakkariin Citymarketista, jossa kassaharjoittelija
jostain syystä naputti viivakoodit käsin. Sitten helvetin kiireellä Schembolle jatkoille, jossa ei ollut vielä kaikki paikalla
(mm. Schembo itse). Lainailin vähän kortteja UW highlanderiin, jotta se olisi vähemmän kala ja enemmän controlli.
Ihan kiva lista siitä tulikin, mitä nyt unohdin yhden aika relevantin lappusen jonka ansiosta valkoista yleensä pelataan,
eli STOP:in.

Koska näitä kasoja on vaikea sekottaa, ja hiipivä humala tekee tarkoista asioista vaikeita, ei manat oikein
nousseet ja pidin lopulta viiden kortin nollalanderin jossa ainoa 1cc oli toppi. Deviantilla ei mennyt paljoa paremmin,
ja vuorolla kahdeksan kumpikin oli löytänyt vasta kaksi ländiä peliin asti ja mitään järkevää ei oltu oikeastaan castattu.
Siitä se kuitenkin lähti, ja hitsasimme ekaa peliä varmaan noin puoli tuntia. Sain mielenkiintoisia katseita pöydän toiselta
puolelta tehdessäni mitä tyhmimpiä pelauksia, joista en muista puolikaan. Deviantin rapsu kertoo loput.

Tokalla kierroksella vastaan tuli Mikko, jota vastaan olen eniten Highlanderia pelannut. Matsit ratkesi siihen,
että kumpikin teki paljon virheitä, ja minä tein humalaisen tuurilla niistä vähemmän kriittisiä. Muistan joka pelissä
kironneeni loam + Ravens Crime synergiaa, mutta sitten nostaneeni Progerelicin tai Trinket magen. Mieleen jäi ainakin
castanneeni keigan kun Mikolla on musta poistocapsule eikä yhtään ukkoa tiskissä, nice play Sir. Toinen legendaarinen
munkki oli, että satuin cyclaamaan Decree of Justicen juuri silloin kun Mikko täppäsi itsensä ulos kädessään Stifle.
En olisi kuvitellut, että mies sitä edes HL:ssä pelaisi.

Aten monoR goblin/burnia vastaan sain yhden voiton kiitos SoFI:n.
Se dekki on muuten mainio ratkaisu kyseiseen kontrollipainotteiseen metaan, ja neljännen vuoron voitto on mielestäni
joka tapauksessa aika rikki tämmöisessä formaatissa.


Ricks:
+Schembo!
+Muutama fooruminick sai taas kasvot
+Nassikat:
- Team Nassikan luvaton poissaolo
Sulla on nyt menny toi vahingossa miinuksiin. Vai oisko ollu tarvetta useemmalla byelle?
+kalja
+lonkero
+kahvi
+2x FoW

Rolls:
-ylläri 80% Saarenmaa (Muistan yöllä heränneeni ajatukseen:  ”hmm, närästääpä vitusti” ja sitten nukahtaneeni uudestaan)
-No Miinin tietenkin ansaitsee aina maininnan

Poissa Kiltamestari

Vs: Joensuun Legacy vuoden päättäjäiset 29.11.08 (LA)
« Vastaus #31 : 01.12.08 - klo 20:30 »
Hyi hitto, tulipa tosta tuhti rapsu, voin tiivistää kiireisimmille:

Pelasin päin vittua, ja tulin silti toiseks. Finaali olis pitäny tasuroida ja jälkipelit oli parhautta, etenkin 2hg hilanderifinaali.

Poissa VuRkka

Re: Live Coverage nassikoiden roadtripistä.
« Vastaus #32 : 01.12.08 - klo 20:45 »
Ajettiin sitten semmoset ~200km ja oltiin jo ajettu ohi Tampereen kunnes huomaan vielä täysin nakit, että missäs vitussa on mun kortit? No ei ainakaan autossa. Pikainen soitto Valtterille ja kaveri ilmoittaa, että sielähän ne on heidän eteisessään. ”Voi pr**!” Alettiin sitten laskea, että eihän me edes ehditä ajoissa perille Joensuuhun nukkumisesta puhumattakaan. Kello näytti neljää ja yhdeksitoista pitäisi olla perillä. No soitto Terholle, että me lähdetään nyt hakemaan mun kortteja ja sitten lähdetää täyttä häkää takaisin.
¬_¬
Luulin että neljän tunnin ennakko ois ollu aikatauluun tarpeeks, mut ei sitte. Ens kerralla tuleekin sitte käyttöön ala-astemainen huutotarkastus matkustajille ja tavaroille.

kthxbye kaikille järjestelyihin osallistuneille ja/tai muuten vaan osallistuneille munkin puolesta, jos vaikka ens kerralla ois vähemmän väsyny.
"Poets dream the verses of otherworldly stories.
Artificers dream the blueprints of otherplanar artifacts."

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Joensuun Legacy vuoden päättäjäiset 29.11.08 (LA)
« Vastaus #33 : 01.12.08 - klo 20:57 »
jos vaikka ens kerralla ois vähemmän väsyny.

Eli myös ensi kerralla ootettavissa nassikoita??? Tämä pistetään korvan taa. Ties vaikka enemmänkin kuin kaksi sankaria selviytyisi ensi kerralla matkaan ;D
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Kiltamestari

Vs: Joensuun Legacy vuoden päättäjäiset 29.11.08 (LA)
« Vastaus #34 : 01.12.08 - klo 21:39 »

Eli myös ensi kerralla ootettavissa nassikoita??? Tämä pistetään korvan taa. Ties vaikka enemmänkin kuin kaksi sankaria selviytyisi ensi kerralla matkaan ;D

Mitä muuten puhuit seuraavan lekan ajankohdasta siellä teillä, muistan että mainitsit jotain siihen liittyvää ainakin?


Poissa deviant

Vs: Joensuun Legacy vuoden päättäjäiset 29.11.08 (LA)
« Vastaus #35 : 01.12.08 - klo 21:45 »
Ois ihan oikeesti tosi hulppeeta jos saatas myös ihan kunnon pelitila. Vähän nihkeetä oli tulla ainoana ilmoittautumaan ehtineenä kuopiosta. Kalliilla bussilla, vailla yöpymispaikkaa, kylmässä sateessa aamuyöstä lähteminen tuntui aika järjenvastaiselta. Jos ei olis ollut sun LEDejä jo lainassa oisin varmaan passannut.

Jos sais järkättyä isomman tilan jostain (ei, minulla ei ole ehdotuksia) niin pääsis kaikki halukkaat pelaamaan ja kimppakyytejäkin olis helpompaa järkätä :)

Niin, ja saatais myös sen verran swissiä ja ehkä jopa top kasi niin ei menis tiebreikkereillä palkintojenjako vaan saatas kunnolla jännitystä ilmaan.
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa miinin

Vs: Live Coverage nassikoiden roadtripistä.
« Vastaus #36 : 01.12.08 - klo 21:57 »
- miinin, kun ei tullu afterparteihin.

Oli kyllä vakaa aikomus tulla, mutta päätettiin ottaa parit biisit Guitar Herot pohjalle - ja sitten oltiinkin jo seuraavan vuorokauden puolella...

Mutta itse turnaushan oli poikaa niin pitkään, kun oli BYE-miehiä, joiden legacy-techejä testailin hi-5-landerilla - kun TuRtti droppasi, niin suunnattiin meille pelaamaan GH:a... Artulle muuten kiitokset vanhan GH:n pahisbiisien läpäisystä - en mie tosin kuitenkaan eteenpäin päässy...
« Viimeksi muokattu: 01.12.08 - klo 22:04 kirjoittanut miinin »

Poissa Kiltamestari

Vs: Joensuun Legacy vuoden päättäjäiset 29.11.08 (LA)
« Vastaus #37 : 01.12.08 - klo 23:13 »
Ois ihan oikeesti tosi hulppeeta jos saatas myös ihan kunnon pelitila.

Muuten tätä oltas varmaan jo vakavasti harkittu, mutta tosiasia on se, että vaikka viimeiset kolme turnausta on ennakkoon olleet täynnä, ei yhdessäkään ole lopulta ollut kahtakymmentäneljää pelaajaa. Oikeasti ei siis ole tarvetta isommalle pelitilalle, vaan pelaajille jotka oikeasti saapuvat paikalle kun ennakkoon ilmoittautuvat.

Poissa luma

Re: Vs: Live Coverage nassikoiden roadtripistä.
« Vastaus #38 : 02.12.08 - klo 08:47 »
- miinin, kun ei tullu afterparteihin.

Oli kyllä vakaa aikomus tulla, mutta päätettiin ottaa parit biisit Guitar Herot pohjalle - ja sitten oltiinkin jo seuraavan vuorokauden puolella...

Mutta itse turnaushan oli poikaa niin pitkään, kun oli BYE-miehiä, joiden legacy-techejä testailin hi-5-landerilla - kun TuRtti droppasi, niin suunnattiin meille pelaamaan GH:a... Artulle muuten kiitokset vanhan GH:n pahisbiisien läpäisystä - en mie tosin kuitenkaan eteenpäin päässy...
Saako paljastaa että pahisbiisit oli itse asiassa ekaa settiä?

Oho, meni jo.

Poissa veijari

Vs: Joensuun Legacy vuoden päättäjäiset 29.11.08 (LA)
« Vastaus #39 : 02.12.08 - klo 09:17 »

oma sideni oli:

4x Engineered Plague
3x Extirpate
4x Leyline of the Void
4x Sinkhole

Round 5 Roni Ahonen – Dreadstill(pakkalista löytyy jälleen kerran Champsi topikista)
Ekassa pelissä Ronilla kusi mana, ja minä tarjosin turkulaiselle lisäsuolaa pelaamalla pari sinkholea ja wastelandin.

Suolaa, mmm...

Poissa Saurok

Vs: Joensuun Legacy vuoden päättäjäiset 29.11.08 (LA)
« Vastaus #40 : 02.12.08 - klo 11:19 »
Itse pelailin turnauksessa tonttuja, ja päin vittujahan se meni..

Kaikki pelit päättyivät 1-2 tappioon.
RB Goblinia ja pappia vastaan toivoin jopa voittoa kunnes plague sotki suunitelmat.

Syynä tähän saattoi olla muutaman tärkeän kortin uupuminen, tai sitten se
ettei sitä aivan maksimi nopeuksilla lähtenyt liikkeelle pelit.


Mutta ensikerta lekaksi pelasin mielestäni kohtuu hyvin :)
Ja varmasti palaan pelaamaan kunhan intistä selviän ensin.
« Viimeksi muokattu: 02.12.08 - klo 13:51 kirjoittanut Saurok »

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Joensuun Legacy vuoden päättäjäiset 29.11.08 (LA)
« Vastaus #41 : 02.12.08 - klo 12:00 »
Ja varmasti palaan pelaamaan kunhan intistä selviän ensin.

Kyllä sieltä lomillekkin pääsee, ainakin viime tietojen mukaan. Vlv:t hyvään käyttöön ja mtg:tä pelaamaan, jääpi se ryypiskelykin siinä sivussa vähemmälle

Syynä tähän saattoi olla muutaman tärkeän kortin uupuminen

Kyllä suosittelisin niitten glimpsejen hommaamista jos tontuilla aiot vielä koetella. olis nuo ollut lainatakkin jos olisit kysynyt :)
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Joensuun Legacy vuoden päättäjäiset 29.11.08 (LA)
« Vastaus #42 : 02.12.08 - klo 14:27 »
Kyllä sieltä lomillekkin pääsee, ainakin viime tietojen mukaan. Vlv:t hyvään käyttöön ja mtg:tä pelaamaan, jääpi se ryypiskelykin siinä sivussa vähemmälle

2HG-joukkue Runkkupuku näyttää mallia. Väbäää!

Poissa Elwood

Vs: Live Coverage nassikoiden roadtripistä.
« Vastaus #43 : 02.12.08 - klo 17:55 »
Kun päästiin perille niin alotin käymällä viimein krapulapaskalla Terhon vessassa. Aah johan helpotti! Sen jälkeen kokoiltiin VuRkan kanssa läjiämme -- Olipahan matkaevästä paluumatkalle.

On ne länsisuomalaiset jotain ihan muuta kuin Itä-Suomalaiset. Mutta hyviä rapsuja itse kultakin!

Poissa Entrooppi

Vs: Joensuun Legacy vuoden päättäjäiset 29.11.08 (LA)
« Vastaus #44 : 03.12.08 - klo 22:11 »
Fantsulandian partainen veikkonen clericceineen kiittää, ihan lystiä oli. Aika kylmiltään tuli heitettyä kasaan tuo pakka, periaatteella: mihin miulla on eniten kortteja? No joo, näkihän sen miten kävi, mutta oli se mukavaa, oli nääs meikäläisenki ensimmäine leka.

Lyhykäisesti sanottuna:
1. Tappio 1-2 Burnia vastaan. Tuli tehtyä aika typeriä virheitä.
2. Tappio 0-2 Sitä stormihässäkkää vastaan. Ei mitään sanottavaa, Orim's Chant olis ehkä toiminu Rule of Lawia paremmin.
3. Voitto 2-0 Joku Tarmogoyf -juttu, en minä näitten nimiä tiiä
4. Tappio 0-2 Taas joku semmone, Tarmo siinä kai oli. Ja mustaa. Itse nostin pelkkää landia. Ja yhden Pithing Needlen, jei!
5. Voitto 2-1 Tonttuja vastaan. Olishan se nolottanu jos suippokorvaset sukkahousukaverit ois ajaneet yli.

Simmosta, ei siinä sen ihmeempää.

Isomman pelitilan hankkimisesta on ollut puhetta, mutta ne maksavat, useinkin. Vaihtoehtona olisi vuokrata tila ja vetää oikeen iso turnaus, mutta se tietty vaatisi sitä, että jengi joka ilmottautuu, tulee ihan oikeasti paikalle. Ja tilaa vuokratessa on riskinä turnaukselle pieni hinnannousu.



P.S. Ei se se kahvi voinu olla mikä mahaan kävi, todennäkösesti se patonki. Eihän kahvi voi vatsaan koskea. Voidaanhan ottaa myös käyttöön nimellinen kahvikassa ja keittää koko lössille tsumppia, jos niikseen tulee.

Poissa Kiltamestari

Vs: Joensuun Legacy vuoden päättäjäiset 29.11.08 (LA)
« Vastaus #45 : 03.12.08 - klo 22:49 »

Voidaanhan ottaa myös käyttöön nimellinen kahvikassa ja keittää koko lössille tsumppia, jos niikseen tulee.

Niin muuten todellakin voitas!

Poissa deviant

Vs: Joensuun Legacy vuoden päättäjäiset 29.11.08 (LA)
« Vastaus #46 : 03.12.08 - klo 23:49 »
Muuten olen kyllä periaatteessa kahvin ystävä aina ja kaikissa tilanteissa, mutta siinä vaiheessa kun ensimmäinen turjake kaataa kahvinsa viereisen pöydän holojen ja betan dualien päälle voi tulla äkillisiä lähtöjä.

Eli joku "et tuo sitä kahvia pöytääsi, vaan juot sen vähän siinä sivummassa kierrosten välissä" sääntö voisi tuoda mielenrauhaa.
Tai ainakin minua aina välillä vähän jännittää lainakorttien puolesta muutenkin : /

Mut tollanen "vuokrataan tila ja pidetään turnaus" juttu on ainakin allekirjoittaneesta hieno idea. Vois järkätä vähän price-supporttiakin niin on isompi hinku tulla kauempaakin :)
(miten tällaiset asiat käytännössä järjestyvät, ei minulle ole ollenkaan selvää, mukana ollaan kuitenkin :P )
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa