Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Jungle Draft 3.9. Poromagialla 3-0  (Luettu 2329 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nastaboi

Jungle Draft 3.9. Poromagialla 3-0
« : 04.09.11 - klo 17:23 »
Eilen oli Poroilla herkkua tarjolla Vintagen lisäksi Jungle draftin muodossa. Draftattiin siis 24 eri setin boosterilla, jotka ensin rochesteroitiin podien sisällä ja sen jälkeen draftattiin normaalisti. Draftin aikana kuului kummallista vikinää siitä, että draftaaminen olisi täysin randomia eikä omilla valinnoilla olisi merkitystä. Itse olen täysin päinvastaista mieltä: jungle draftissa nimen omaan valinnoilla ja signaaleilla on merkitystä, eikä voi vain poimia parasta korttia joka pussista. Itselleni tuli monta vaikeata pickiä draftin aikana, eikä autopilotoimaan päässyt.

Jungle draftissa valkoinen on erinomainen väri, koska joka ikisessä setissä löytyy pelattavia nalleja ja lenskareita, sekä yleensä myös asiallista poistoa, jota voi myös poimia kakkosväriltä. Valkoisella pystyy oikeasti draftaamaan kunnon curven. Nyt valkoinen oli sopivan auki, ja tällaiseen päädyin:

Miehet (16+genju)

Devoted Retainer (CHK)
Courn Homonculus (ALA)
Genju of the Fields (BOK)

Squall Drifter (CSP)
Ghost Warden GPT)
Silver Knight (SCG)
Phantom Nomad (JUD)

Griffin Sentinel (M10)
Freewind Equenaut (DIS)
Trespassing Souleater (NPH)
Blinding Souleater (NPH)
Ironfist Crusher (ONS)
Razor Golem (DST)

Eiganjo Free-Riders (SOK)
Spirit en-Kor (STH)

Aven Soulgazer (ONS)
Grotesque Hybrid (TOR)

Spellit (7)

Stave Off (M12)

Vulshok Morningstar (DST) (miten tämä voi olla vielä boosterissa kahden pickin jälkeen?)
Doom Blade (M12)

Prison Term (SHM)
Repel the Darkness (ROE)
Afflict (ODY)

Resounding Silence (ALA)

Landit (16)

10 Plains
6 Swamp

Side:
Inquisition's Snare (SHM) (saattoi olla mainissakin)
Titanum Golem (MRD)
Festercreep (MOR)

Voitin muun muassa pelin, jossa mulligoin neljään sekä toisen, jossa jumitin neljä vuoroa kahdessa landissa. Muita suosittuja arkkityyppejä näyttivät olevan BR poistospecial sekä UG lihalasti. Itse suosittelen valkoisen draftaamista, jos joskus päädytte draftaamaan random pusseilla.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM