Terve.
Olen muuttamassa nyt kesällä Tampereelle opiskelemaan. MTG:tä olen casualisti pelannut joitakin vuosia tuolta 90-luvun loppupuoliskolta lähtien, tosin nyt oli muutaman vuoden pätkä, etten kortteihin edes vilkaissut ja ison pinon kortteja kerkesin myymään poiskin siinä luulossa, etten enää koskaan MTG:n pariin palaa. Kiinnostus heräsi kuitenkin tässä kevään ja kesän mittaan uudelleen ja on tullut taas muutama pakka rakenneltua sekä satunnaisesti pelailtua. Tältä foorumilta olen lueskellut, että Tampereella olisi Suomen tämän hetken aktiivisimmat peliympyrät. Löytyykö ko. kaupungista näiden niin sanotusti tosissaan pelaavien porukoiden lisäksi myös joitakin säännöllisesti kokoontuvia, ei niin tosissaan pelaavia porukoita? Olen kiinnostunut myös näistä hieman enemmän tosissaan pelaavista porukoista, mutta olisi ehkä mukava pelailla ensin casualimmin ja totutella taas peliin, koska en ole koskaan missään turnausympäristössä käynyt edes kääntymässä, saatika sitten pelannut.
Kiitokset jo näin etukäteen vastaamaan vaivaantuneille. Niin ja anteeksi jos näitä topikkeja on se sata ja kaksisataa ennestäänkin.