Olen kuullut huhua näistä katutason pelaajista, mutta en ole vielä käynyt tarkistamassa tilannetta. Täytyypä tässä ensiviikosta tms. käydä siellä pyörähtämässä. Yksi tapa saada porukka tuntemaan toisensa ja kokoontumaan pelailemaan aika ajoin on jo pistetty alulle, eli ROI MTG/lautapeli -ryhmä facebookissa. Tällä hetkellä ryhmä on vielä hiukan pienenlainen, mutta jospa tässä syksyä kohti minä ja oppipoikani saamme kasvatettua tämän vielä niin vaatimattoman joukkion suureki jedineuvostoksi.
Mitä, onko siitä huhuakin liikkeellä niin pienestä aloittelijajoukosta? Epics.
Mutta ei kannata käydä vielä, koska Taso on kesätauolla eli kiinni ja aukeaa vasta syksyllä... Tai olikohan elokuussa. Kuitenkin. Heh jees, pääsen sitten sitheilemään ja kuokkavierailemaan, jes! Paitsi että sitten sithit kylläkin voittaisivat, joten taidan olla sitten piilojedi?
... Cause if you came to win, you'll get sad.
Mutta yllättävän iso ryhmä, jo 18 henkilöä (plus nyt minä kun joinin/pyysin liittymistä... Nimi Daniel A. G. Cadaver huom.
Ilmeisesti kaipaa hyväksyntää...). Awesomeness. Tuskinpa tosin on kovinkaan samankaltaisia ryhmiä, kuvaukseen viitaten siis... tai no MTG/lautapeliryhmiä kylläkin varmaan mutta tuskin Rovaniemen skenen osalta siis.
Tässä olisi myös yksi Rovaniemellä asusteleva noin 2 vuotta MTGtä pelaillut heppuli.
Tähän asti on tullut enimmäkseen pelailtua vain kavereiden kesken, mutta olisihan se mukava muidenkin Rollolaisten kanssa pelailla.
Itselläni on tällä hetkellä kasassa vain EDH pakka, mutta nopeasti saan värkättyä siitä legacynkin.
No ohhoh, ja mä kun luulin että Rollossa ei ole MTG-elämää... Hienoa että ihmiset pelaa, mutta ikävä että piirit ovat menneet nurkkapatrioottein kuppikunniksi niin sanotusti, pieniksi omiksi peliporukoikseen. Noh, toivottavasti tilanne korjaantuu sitten.
EDH:ssa on usein niin korkeat manacostit, ja koska muutenkin varmaan tulis Elderdragonia pelailtua, niin jos mahdollista niin suosittelen kokoamaan molemmat. Toki jos pelailee lopulta vain toista, tai jaksaa vaihdella niitä kortteja pakkojen välillä ja osaa tehdä sen tarpeeksi nopeasti ettei hyvää peliaikaa mene liikaa hukkaan, niin sitten.
Yeah, eli toivottavasti tästä vielä sikiäisi Rollon MTG-skenen uusi nousu sitten! Aika hyvältä vaikuttaisi kyllä.