Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290605 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa miinin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #690 : 27.07.08 - klo 15:37 »
Vituttaa kun mäkkärin fanta hajos reppuun jossa oli eventide prellu kamat, onneksi vaan hampurilaiset ja eventide t-paita kastu.

Miksi kuljetat mäkkärin limsaa repussa? Eikö missään vaiheessa tullut sellainen tunne, että "jokin tässä nyt mättää" ?

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #691 : 27.07.08 - klo 15:45 »
Lainaus
Miksi kuljetat mäkkärin limsaa repussa? Eikö missään vaiheessa tullut sellainen tunne, että "jokin tässä nyt mättää" ?

Se fiilis tuli siinä vaiheessa kun bussin lattialle valu fantaa repusta.

Poissa JonZo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #692 : 27.07.08 - klo 17:06 »
Vituttaa kun en päässy jatkoon sm kisoihin asti kun olin 14. ja 12 pääs jatkoo.
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=47147.0

"Siunaan ja sihautan ja passaan vasemmalle"

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #693 : 27.07.08 - klo 23:14 »
Vituttaa kun en päässy jatkoon sm kisoihin asti kun olin 14. ja 12 pääs jatkoo.

Tähän voisi sanoa montaakin asiaa.


Vituttaa kun ei ole vapaapäiviä/lomaa tiedossa ennen lokakuuta.
There is no place like that's no moon!

Poissa veijari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #694 : 27.07.08 - klo 23:49 »
Vituttaa tässä vaiheessa olla töissä. Ne jotka tietävät miksi, tietävät miksi.

Poissa Tervonaattori

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #695 : 28.07.08 - klo 11:40 »
Vituttaa Utopia Vow!!

Poissa Jaakkima

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #696 : 28.07.08 - klo 11:42 »
pilaantunut raejuusto!!! hyi että!
Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun.

H/W

Poissa Vilhis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #697 : 28.07.08 - klo 12:34 »
SM-kisat sais kestää mun puolesta vaikka viikon.

Olin Sealed LCQ:ssa viidestoista kiitos auto-loss:in(rampo) ja viimosen pelin swanssin(+pöksyt). Magic on muuten tuuripeli, joutuu noppaa heittelemään ja kaikkee. Boreen sais jo tulla coveragea kisoista. Niin ja se joka pölli mun paidan niin.... Palauta se!

Vähän sekavaa, mut tätä tää on, minkäs mahat. Onneks kohta on Ropecon!
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #698 : 28.07.08 - klo 14:01 »
Enitenhän vituttaa se kun kaveriporukassa (jossa uusia pelaajia) käytiin kattomassa sääntöjä. Kaikki uudet pelaat nussii priority-systeemiä esim. oon valinnu 5 hyökkääjää niin vastustaja pamauttaa Thoughtweft Gambitin: "MULLE EI ANNETTU PRIORITYÄ!" Sitte se ei suostu häviämään -_- Ei voi muuta sanoa ku 'ttujen kevät

Eli sua vituttaa kun vastustaja pelaa sääntöjen mukaan? ::)
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Jetch

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #699 : 28.07.08 - klo 18:27 »
Vituttaa kun en päässy jatkoon sm kisoihin asti kun olin 14. ja 12 pääs jatkoo.
Ei voi vituttaa, kun suolasijakaan ei vituta mua. Naurattaa vain ;D

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #700 : 28.07.08 - klo 19:07 »
Olin Sealed LCQ:ssa viidestoista kiitos auto-loss:in(rampo)

Olit muuten rambon vastustajista varmaan ainoa, joka kestit häviön ja nöyryytyksen suolan kuin mies etkä parahtanut parkumaan tai hautomaan itku kurkussa päätöstä Magicin lopettamisesta.

Muuta kuin kuvacoveragea ei ole tällä kertaa näyttää, koska en voinut olla paikalla koko viikonloppua ja olin muissa tehtävissä.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #701 : 28.07.08 - klo 19:46 »
Olit muuten rambon vastustajista varmaan ainoa, joka kestit häviön ja nöyryytyksen suolan kuin mies etkä parahtanut parkumaan tai hautomaan itku kurkussa päätöstä Magicin lopettamisesta.

En minäkään voinut ottaa tilannetta loputtoman raskaasti, koska pakka oli ilmiselvästi peeniksenimurointimoodissa. Se jatkui vielä seuraavassakin matsissa.

Poissa king4aday

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #702 : 29.07.08 - klo 23:09 »
Hardcastattu Form of the dragon.. :'(
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.

Poissa kärpänen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #703 : 29.07.08 - klo 23:51 »
King4aday puhuu asiaa...  :'(

Poissa Laako

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #704 : 30.07.08 - klo 11:50 »
Enitenhän vituttaa se kun kaveriporukassa (jossa uusia pelaajia) käytiin kattomassa sääntöjä. Kaikki uudet pelaat nussii priority-systeemiä esim. oon valinnu 5 hyökkääjää niin vastustaja pamauttaa Thoughtweft Gambitin: "MULLE EI ANNETTU PRIORITYÄ!" Sitte se ei suostu häviämään -_- Ei voi muuta sanoa ku 'ttujen kevät

Eli sua vituttaa kun vastustaja pelaa sääntöjen mukaan? ::)
Eikös sitä sillon siirrytä combat phaseen kun Main phasella on stäkki resolvannu? Ennen hyökkäystä kaikille virlä tuli ilmi, että nyt on Declare Attack step. Vähän myöhästä mun mielestä Declare Blockers stepillä...
gooby pls

Poissa duracel

Re: Vitutusketju
« Vastaus #705 : 30.07.08 - klo 11:59 »
Opetelkaa hyvät ihmiset sanomaan se "haluan mennä combattiin". Sääntökoulusta löytyy mitä se tarkoittaa.

Jos yllättäen käännät ukot kenoon, on tietenkin annettava vastustajalle mahdollisuus tehdä jotain. Jos taas annat luvan hyökätä, ja sitten yrität alkaa temppuilemaan, olet epämiellyttävä henkilö. Priority on maailman yksinkertaisin asia, vittu.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Gizzixi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #706 : 01.08.08 - klo 15:43 »
Ottaa päähän kaikki järjettömässä rahanhimossaan tavaroita tyrkyttävät myyjät. Olin torilla katselemassa paitoja kun myyjä tulee viereen:
"Siinä on hyvälaatuinen paita, hienokin vielä, ja halpa. Ostatko?"
"Aattelin katella vielä"
"Eikun osta nyt. Saat vähän alennusta. Saat vaikka kolme paitaa kahen hinnalla. Osta osta!"
Saatte arvata ostinko.


Poissa Akspee

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #707 : 01.08.08 - klo 17:18 »
Ottaa päähän kaikki järjettömässä rahanhimossaan tavaroita tyrkyttävät myyjät. Olin torilla katselemassa paitoja kun myyjä tulee viereen:
"Siinä on hyvälaatuinen paita, hienokin vielä, ja halpa. Ostatko?"
"Aattelin katella vielä"
"Eikun osta nyt. Saat vähän alennusta. Saat vaikka kolme paitaa kahen hinnalla. Osta osta!"
Saatte arvata ostinko.

Ettäkö ihan markkinoilla tyrkytettiin tavaraa? HÄVYTÖNTÄ!
Muuten niissä hommissa 95% myyjistä tyrkyttää kamaa, se on ihan perusjuttu markkinoilla ja kuuluu asiaan, tiedän kun olen ite ollu kutakuinkin vastaavissa hommissa.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa lithium

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #708 : 01.08.08 - klo 19:27 »
***** alkaa kohta taas, ja kirjatkin ostamatta perkele. Voi sattuviitana sentään...

Poissa Kava

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #709 : 02.08.08 - klo 00:21 »
***** alkaa kohta taas, ja kirjatkin ostamatta perkele. Voi sattuviitana sentään...

Hehheh, ite oonkin iskeny itteäni pari vuotta pidemmällä olevan naisen ni ei tartte kirjoja hankkia lainkaan...

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #710 : 02.08.08 - klo 01:20 »
***** alkaa kohta taas, ja kirjatkin ostamatta perkele. Voi sattuviitana sentään...

Hehheh, ite oonkin iskeny itteäni pari vuotta pidemmällä olevan naisen ni ei tartte kirjoja hankkia lainkaan...

Iskit yksityisopettajan? You are the man.

Vituttaa kun piti vain torkut ottaa, ja nukuin koko helvetin perjantain.
There is no place like that's no moon!

Poissa Kava

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #711 : 02.08.08 - klo 01:24 »
***** alkaa kohta taas, ja kirjatkin ostamatta perkele. Voi sattuviitana sentään...

Hehheh, ite oonkin iskeny itteäni pari vuotta pidemmällä olevan naisen ni ei tartte kirjoja hankkia lainkaan...

Iskit yksityisopettajan? You are the man.

Vituttaa kun piti vain torkut ottaa, ja nukuin koko helvetin perjantain.


Riittää ku ottaa itteään nuoremman mut kuitenkin samaa koulua kaks vuotta pidempää opiskelleen...

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #712 : 02.08.08 - klo 01:30 »
***** alkaa kohta taas, ja kirjatkin ostamatta perkele. Voi sattuviitana sentään...

Hehheh, ite oonkin iskeny itteäni pari vuotta pidemmällä olevan naisen ni ei tartte kirjoja hankkia lainkaan...

Iskit yksityisopettajan? You are the man.

Vituttaa kun piti vain torkut ottaa, ja nukuin koko helvetin perjantain.


Pelimies. :)

Riittää ku ottaa itteään nuoremman mut kuitenkin samaa koulua kaks vuotta pidempää opiskelleen...
There is no place like that's no moon!

Poissa Elwood

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #713 : 06.08.08 - klo 14:31 »
Vituttaa, miten voikaan traktorinrengas rökittää mut duelissa, vaikka oli niin sanotusti tapped-out eli kyljellään. Oikean silmän yläpuolelle siisti vajaan sentin viilto, oikea olkapää paskaks, oikea persposki hellänä ja saman puolen polvi jäykkänä. Silmän/ties minkä muunkin vaurioituminen ei onneksi ollut kuin muutaman sentin päässä. Ironialtakaan ei vältytty, kun kaksi minuuttia ennen matsia kurvasi tuttu lääkäri pihasta pois. Eehän sitä ny kehannu takasinkaa kuhtua.

Lisätuskaa tuottaa viimeisen lomaviikonlopun kuluttaminen Tampereella. np. Kari Tapio - Juna kulkee

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #714 : 06.08.08 - klo 17:55 »
Ihana Gatherer. Se ei tiedä, että Eventide on Standardissa tai Lorwyn Block Constructedissa.

Poissa Anssi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #715 : 07.08.08 - klo 16:23 »
Ihana Gatherer. Se ei tiedä, että Eventide on Standardissa tai Lorwyn Block Constructedissa.

Itseä myös harmitti tuo. Onneksi EVE tulee modoon ens viikolla (se itseasissa on varmaan jo koodattu, eli toimisi jo nyt), niin deck editorilla pystyy kasaamaan pakkoja.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #716 : 07.08.08 - klo 16:35 »
Onneksi EVE tulee modoon ens viikolla [...] on varmaan jo koodattu, eli toimisi jo nyt

Niin varmaan. ::)
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #717 : 08.08.08 - klo 09:22 »
Betassa ei ainakaan mitään isoja bugeja ole ollut vähään aikaan että eiköhän tuo launch tulee ajallaan.

nimim. Ahkera betatestaaja
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Hezzu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #718 : 08.08.08 - klo 19:26 »
Battery Heat, hyi saatana chilienergiajuomaa :( pahan makustakin

Poissa one fool

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #719 : 08.08.08 - klo 19:54 »
Jee feilasin black sunshinen 100% kohdalla expertillä vaikka olin jo ohittanut kaikki nuotit, kun painoin vahingossa hilavitkutinta. Mulla on kuvakin siitä kännykässä. Nyt kyllä vituttaa ja kovasti, sen verran kauan olen sitä nimittäin hakannut.  >:( No olen sen jo onneksi jo periaatteessa pääsyt niin kyllä se pitäisi uudestaankin onnistua. Eikun yrittämään. :)

Tättärää täällä on:


Pistäkää paremmaksi.
« Viimeksi muokattu: 09.08.08 - klo 21:22 kirjoittanut one fool »