Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290631 kertaa)

0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #840 : 02.11.08 - klo 22:59 »
Vituttaa aika raskaasti, ystävä kuoli n 1 h sitten..............

 ??? Itselläni ei ehkä vitutus olisi päällimmäinen tunne vaan  :'(, mutta sen aika on varmaan myöhemmin. Joka tapauksessa, otan osaa. Ystävän kuolema on aina raskas kohdattava.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Mns

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #841 : 11.11.08 - klo 00:18 »
Jännä juttu. Annan karmamiinusta ja sitten saan yksityisviestiä, jossa minun sanotaan olevan pikkumainen. Kuulemma väsyneenä tuli tällä kyseisellä ihmisellä kirjoiteltua. Sitten eräs toinen herra kannusti minua antamaan itselleen miinusta, kun hänelle eräästä asiasta olin muuten vain huomauttanut. Kitiskööt ylläpidolle, ei minulla kiinnosta.

Schembolle:
Otan osaa.

Poissa FIN hessu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #842 : 14.11.08 - klo 05:26 »
Vituttaa kun koulu alkaisi oikeasti vasta yhdeltä, mutta koulumme lähtee jyväskylään, joten koululla pitää olla jo 06.00.

Poissa Nox

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #843 : 14.11.08 - klo 08:52 »
Jännä juttu. Annan karmamiinusta ja sitten saan yksityisviestiä, jossa minun sanotaan olevan pikkumainen. Kuulemma väsyneenä tuli tällä kyseisellä ihmisellä kirjoiteltua. Sitten eräs toinen herra kannusti minua antamaan itselleen miinusta, kun hänelle eräästä asiasta olin muuten vain huomauttanut. Kitiskööt ylläpidolle, ei minulla kiinnosta.

Schembolle:
Otan osaa.

Karmamiinukset on btw tän foorumin dorkin idea ikinä. Siitä on paljon enemmän haittaa, kuin hyötyä. Karmamiinuksia tulee vielä niin ääreisdorkista asioista ettäh. Vituttaa siis hieman  8)

Poissa luma

Re: Vs: Vitutusketju
« Vastaus #844 : 14.11.08 - klo 10:06 »
Jännä juttu. Annan karmamiinusta ja sitten saan yksityisviestiä, jossa minun sanotaan olevan pikkumainen. Kuulemma väsyneenä tuli tällä kyseisellä ihmisellä kirjoiteltua. Sitten eräs toinen herra kannusti minua antamaan itselleen miinusta, kun hänelle eräästä asiasta olin muuten vain huomauttanut. Kitiskööt ylläpidolle, ei minulla kiinnosta.

Schembolle:
Otan osaa.

Karmamiinukset on btw tän foorumin dorkin idea ikinä. Siitä on paljon enemmän haittaa, kuin hyötyä. Karmamiinuksia tulee vielä niin ääreisdorkista asioista ettäh. Vituttaa siis hieman  8)
... Sanoo hän jolle miinuksia on kertynyt jo viisi :>

Tällä hetkellä vituttaa se kun ei saanut nukkua vaan piti raahautua jälleen kerran kahdeksaksi kouluun. Onneksi on perjantai.

Poissa Nox

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #845 : 14.11.08 - klo 10:21 »
No luma kerrohan viisaana ihmisenä mitä hyötyä tuosta karmasta on. Omat karmamiinukseni (joita näkyy olevan neljä, kun katsoo perusteluja, mutta viisi tuossa +/- listassa) ovat tulleet aivan ääliömäisen kummallisista asioista. Kavu on antanut karmamiinuksen, kun ei tajunnut viestiäni, jonka duracel ketjussa tajusi. Miinin antoi karmamiinuksen, vaikka olin asiassa täysin oikeassa. Kostokarma oli kaiken tuon urpouden seurausta ja yksi fiksu miininin antama karmamiinus listalla on.

Eli vituttaa!

Poissa luma

Re: Vs: Vitutusketju
« Vastaus #846 : 14.11.08 - klo 10:29 »
No luma kerrohan viisaana ihmisenä mitä hyötyä tuosta karmasta on. Omat karmamiinukseni (joita näkyy olevan neljä, kun katsoo perusteluja, mutta viisi tuossa +/- listassa) ovat tulleet aivan ääliömäisen kummallisista asioista. Kavu on antanut karmamiinuksen, kun ei tajunnut viestiäni, jonka duracel ketjussa tajusi. Miinin antoi karmamiinuksen, vaikka olin asiassa täysin oikeassa. Kostokarma oli kaiken tuon urpouden seurausta ja yksi fiksu miininin antama karmamiinus listalla on.

Eli vituttaa!
Suurin hyöty siitä on ehdottomasti asiasta irtoava hupi, piristää päivää huomattavasti kun avaa karmastatsit ja näkee pari uutta Chaoswormin satunnaisten foorumikäyttäjien antamaa karmamiinusta  ::)

Poissa Nox

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #847 : 14.11.08 - klo 10:36 »
Asia selvä. Nyt vasta vituttaaki!

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #848 : 14.11.08 - klo 14:58 »
Väsyttää ihan hitosti (heräsin puolilta öin), etsin itiksestä Wrath of the Lich Kingin collector's editionia eikä mistään liikkeestä löytynyt, hyvin ovat varustautuneet :(

Voispa ottaa nokoset.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Antero95

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #849 : 15.11.08 - klo 13:56 »
Mua ärsyttää seuraavat asiat:

-Out of money
-Maksalaatikon haju, yäk!
-Se, että vaikka tilaan pitsaa jossa on herkkusieniä, pyydän sienet pois ja silti niitä tulee -.-

:)
26.10.2008 16.46.02 <antero> mä pyyhin pehvani vitosen seteleillä
26.10.2008 16.47.14 <lohij> pyh
26.10.2008 16.52.45 <K_Kalkkuna> nii mäki
26.10.2008 16.53.13 <K_Kalkkuna> siis mitä?

Poissa Mozzam

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #850 : 15.11.08 - klo 21:06 »
Mua ärsyttää seuraavat asiat:

-Out of money
-Maksalaatikon haju, yäk!
-Se, että vaikka tilaan pitsaa jossa on herkkusieniä, pyydän sienet pois ja silti niitä tulee -.-

:)

miks vitussa tilaat herkkusienipitsaa sit?
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa Mr Dantès

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #851 : 15.11.08 - klo 21:13 »
Itseäni vituttaa aivan helvetisti ensi viikon matematiikan integraali- ja differentiaalilaskennan jatkokurssin koe.
Nukuin koko kurssin ja nyt pitäis ahtaa parissa päivässä kokonainen kirja paskaa päähän...

Lisäksi vituttaa, että olen täysin pa :(

Poissa rayenni

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #852 : 15.11.08 - klo 22:13 »
Arsenalin taaperrus alkaa syödä miestä vähäsen. Myös tämä syysflunssa aiheuttaa närkästymistä.

Poissa GrandLux

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #853 : 16.11.08 - klo 02:37 »
c-c-c-combobreaker...

mikään ei vituta.. kaikki on hyvin !

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #854 : 16.11.08 - klo 21:20 »
c-c-c-combobreaker...

mikään ei vituta.. kaikki on hyvin !

Vituttaa kaikki wannabetardit jotka tulee viljelemään muka-cooleja meemejään tänne.

Ainiin, vituttaa ku paikallisen Araratin annokset pienenee vuosi vuodelta. Tänään jäi ekaa kertaa nälkä annoksen jälkeen.
There is no place like that's no moon!

Poissa Hezzu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #855 : 16.11.08 - klo 21:35 »
Mua vituttaa paikalliset angstibeibebimbot tällähetkellä. Ja ei ole rahaa oikeastaan yhtään. Syysflunssa ja mahakipu myöskin. 

Poissa Maurehe

-
« Vastaus #856 : 22.11.08 - klo 19:04 »
-
« Viimeksi muokattu: 20.04.13 - klo 17:49 kirjoittanut Maurehe »

Poissa Conqueror

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #857 : 25.11.08 - klo 14:34 »
vittuko vituttaa perkele kun ei suju perkeleen perkeleen perkele

vituttaa myöskin jantterit jotka kitisee kun kiroillaan

vittusaatanaperkelehelvetti

kiitos, parempi fiilis, takasin töihin ==>
http://www.janimakinen.com
havet ja wantit tulossa jonnekkin joskus koha aikaa löytyy alkaa taas harrastaan

Poissa Nox

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #858 : 25.11.08 - klo 16:26 »
Vituttaa noppaonneni. Viikonlopun turnauksissa yhteensä yhdeksän nopalla valittua aloitusta, joista voitin tasan nolla.

Poissa Mns

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #859 : 25.11.08 - klo 16:29 »
Vituttaa noppaonneni. Viikonlopun turnauksissa yhteensä yhdeksän nopalla valittua aloitusta, joista voitin tasan nolla.

Meillä on siis jotain yhteistä. Vittu.

Poissa Nox

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #860 : 25.11.08 - klo 17:01 »
Aha luulin olevani ainoa :D. Kyllä on mahotonta kuvitellakaan pärjäävänsä, kun luck factor on niin olematon. Sunnuntain vitutuskäyrä oli niin katossa että ei rajaa.

Poissa luma

Re: Vitutusketju
« Vastaus #861 : 25.11.08 - klo 22:07 »
Vituttaa kun läppärin kiintolevy sanoi poks, onneksi sentään sai saman tien uuden tilalle. Nyt sitten vaan metsästämään kaikkia ohjelmia takaisin >:(

Poissa Mns

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #862 : 28.11.08 - klo 14:18 »
Suoraan sanottuna mulla vituttaa nämä nykyajan tv-mainokset. Ennen oli mainoksia, joissa koirat tanssi ja söi pringlesiä tai haki kalijaa. Semmoisia nerokkaita ja mielenkiintoisia. Nykyään joku pedofiili variksenpelätin yrittää saaha persettä ja kaupata jotaki kaurakeksejä samalla ku hirveä renkutus soi taustalla. Tai sitte se ihmeen kanavapakettiko se nyt oli: TÄÄ TÄÄ TÄÄ TÄÄ TÄÄ TÄÄ TÄÄ. Helevetti mulla menee hermot. Eikä aina ole kaukosäädintä lähistöllä..

E: pari kirjotusvirhettä
« Viimeksi muokattu: 29.11.08 - klo 11:08 kirjoittanut Mns »

Poissa jatoen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #863 : 28.11.08 - klo 18:53 »
Suoraan sanottuna mulla vituttaa nämä nykyajan tv-mainokset. Ennen oli mainoksia, joissa koirat tanssi ja söi pringlesiä tai haki kalijaa. Semmoisia nerokkaita ja mielenkiintoisia. Nykyään joku pedofiili variksenpelätin yrittää saaha persettä ja kaupata samalla jotaki kaurakeksejä samalla ku hirveä renkutus soi taustalla. Tai sitte se ihmeen kanavapakettiko se nyt oli: TÄÄ TÄÄ TÄÄ TÄÄ TÄÄ TÄÄ TÄÄ. Helevetti mulla menee hermot. Eikä aina ei ole kaukosäädintä lähistöllä..

Yhdyn tähän ja sitten, kun jokin typerä musiikki jostain mainoksesta jää soimaan päähän ja pilaa loppu päivän

Poissa Chaosworm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #864 : 28.11.08 - klo 18:58 »
Lainaus
Suoraan sanottuna mulla vituttaa nämä nykyajan tv-mainokset...
Joo. Tosi ärsyttäviä.
Lainaus
jää soimaan päähän ja pilaa loppu päivän
Miulla on viimeiset 1,5 viikkoa soinut päässä "Put a Banana In Your Ear", ja arvaa vituttaako?
aka. Awaclus

Poissa Tebetekus

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #865 : 02.12.08 - klo 22:29 »
Asiakkaat jotka eivät tiedä mitä haluavat.
Asiakkaat jotka myös luulevat tietävänsä mitä haluavat, mutta eivät osaa sanoa tarkalleen mitä.
Asiakkaat jotka "tietävät" tarkalleen mitä haluavat ja uskovat ilmaisevansa asiansa korrektisti ja selkeästi ("...jotain kulmikasta mutta pehmeetä, semmosta kirpeetä niiku puolukka, svengaavaa, klassista, you know! Tai imelää! ...mutta ei keltaista")
Toisin kun yleisesti uskotaan, Asiakas on aina väärässä...  :P
« Viimeksi muokattu: 02.12.08 - klo 22:43 kirjoittanut Tebetekus »

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #866 : 02.12.08 - klo 22:41 »
Vituttaa ku en jaksa kirjottaa raporttia PTQ:sta. En nimittäin muista puoliakaan random mehusteluista tai MJH:n laatuvitseistä.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #867 : 02.12.08 - klo 23:31 »
En nimittäin muista puoliakaan random mehusteluista

Courier's Capsule (foil).
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa paavo3

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #868 : 22.12.08 - klo 07:02 »
Vituttaa kun neliväriherkku(joka splashaa viidettä) voittaa Predator Dragonilla dekin viidellä punasella sourcella 1-1 tilanteessa, kun matsin ensimmäisen ottelun on itse hävinnyt, kun ei voinut nostaa yhtä dekin seitsemästä metsästä, ja pelin jälkeen vielä paljastuu, että ensimmäinen vihreä maa, oli yli 20 korttia syvällä. Enkä edes pitänyt mitään paistikasta kättä, vaan aloituskäden ainoassa vihreässä loitsussakin luki "Cycling: 2", laiha lohtu toki, kun kaveriksi nousi vihreitä kavereita niiden kahden muun värin sijaan.

Poissa Mozzam

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #869 : 24.12.08 - klo 13:01 »
Väite: Joulu vituttaa.
Todistus:
Oletetaan isin luottokortin toimivuusfunktio jatkuvaksi.
Tiedetään, että sen toimivuudeksi vaaditaan funktion uudelleenlaskenta tietyin väliajoin.
Tiedetään myös, että joulu on tärkeä perhetapahtuma.
Tiedetään myös, että isi asuu Saksassa ja joulu vietetään siellä tänä vuonna.
Tiedetään myös, että Saksa on paska maa. (Seppo Rädyn II. laki)
Nähdään selvästi, että joulu vituttaa.
                                                                 []
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.