Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290641 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Nastaboi

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3330 : 22.02.12 - klo 17:38 »
"Joku kuuntelee/lukee juttujani ja sitä ehkä jopa kiinnostaa" on myös asema. Älä pidä sitä itsestäänselvyytenä.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa tko

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3331 : 22.02.12 - klo 17:50 »
...minun suruni on se, että minulla on ongelma toisten kanssa, koska he eivät ymmärrä minua. Itseni kanssa minulla ei ole mitään vaikeuksia. ... Suren myös sitä, että kaikki eivät hyväksy asioita sellaisinaan, vaikka niistä voisi päästä yli hyväksymällä ne.

Vituttaa epäloogisuus. Miksi et omaa neuvoasi seuraten hyväksy sitä, että sinulla on ongelma muiden kanssa, koska he eivät ymmärrä sinua? Se, että suret kertoo ettet ole päässyt asiasta yli.

Olen ajatellut jopa sitä, kuka olen, ja tulin siihen tulokseen että tekoni määrittävät minut.

Myös muut ihmiset useimmiten määrittelevät sinut tekojesi pohjalta. Tämä korostuu etenkin virtuaalisessa ympäristössä, jossa tekosi ovat ainoat asiat joiden perusteella ihminen joka ei sinua tunne voi sinut määritellä. Et myöskään voi valita niitä tekoja joiden mukaan sinut pitäisi määritellä, vaikka kuinka olisitkin sitä mieltä että kommunikointi foorumeilla ei ole teko.

Poissa Corpseriuz

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3332 : 22.02.12 - klo 18:34 »
Trollit vituttaa varsinkin foorumisellaiset...

Poissa yeou

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3333 : 22.02.12 - klo 19:32 »
Vituttaa epäloogisuus. Miksi et omaa neuvoasi seuraten hyväksy sitä, että sinulla on ongelma muiden kanssa, koska he eivät ymmärrä sinua? Se, että suret kertoo ettet ole päässyt asiasta yli.

Miten saisin ne ihmiset, jotka eivät ymmärrä minua, ymmärtämään minua?
Puhun usein harkitsemattomasti (suoraan, miksi pitäisi kierrellä kauniin sanoin tai valehdella? ehkä se auttaa asiaa. mutta minä en valehtele, enkä minä, itsekkäästi, jaksa aina koristella lauseitani.) tai arvoituksin, koska pidän toisten arvuuttelusta jos pääsen siihen, mutta kukaan ei pidä siitä kun toinen (usein en minä) menettää hermonsa ja suuttuu. Tämä on minun tapani, minusta tylsässä ilmeettömyydessä ei ole mitään hupia.
Minun pitäisi selittää sitten suuttuneelle tyypille. On ollut pakko.

On tosi vaikeaa olla tylsän ilmeetön, ja silti tosi helppoa, minä en aina jaksa sitä koska jos rupeaisin kokonaan sellaiseksi, minusta tulisi jotain mitä minä en ole. Minusta tulisi kivi.

Minun tarkoitukseni ei ollut vinoilla. Mutta jos vain joku tajuaisi kuinka X lumityöt ovat ja käyttäisi sen ajan johonkin muuhun.


Minä sitten olen itsekäs ja ajattelematon sipulijuuri. Tästä me voimme kiistellä monta vuotta, eikä siitä vieläkään saataisi tarpeeksemme.
Minua se ei haittaisi, mutta minua mahdollisesti haittaisi se, että jotakuta muuta haittaisi. Aiheutin sen haitan, minun siis pitää korvata se.

Mitä haluatte?

En aijo myöntyä lumitöihin ellei siihen liity omia tavoitteitani tai tekisimme sen yhdessä ja söisimme lämmintä mustikkapiirakkaa pihamaalla jakkaran päällä sen jälkeen.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3334 : 22.02.12 - klo 19:47 »
En olisi uskonnut että joudun sanomaan jollekkin viisautta.

Ymmärrän kantasi, mutta kaikki ihmiset eivät välttämättä ole samaa mieltä kanssasi. Sen siun täytyy oppia että et voi muuttaa ihmisten mielipiteitä halusi mukaan. Kannattaa kahdesti miettiä mitä kirjoittaa ja ajatella mitä tavallinen foorumiturtti näkee tekstisi. Kaikki eivät välttämättä näe tekstin samassa kontekstissa miten sinä näet sen. Ei kannata arvutella netissä, koska puhtaasta tekstistä ei voi nähdä onko joku tosissaan vai ei.

Mitä me haluamme? Haluan että ymmärrät että kaikki eivät välttämättä ole samaa mieltä kanssasi etkä voi kääntää heidän päätä asiassa. Ole mikä olet, mutta tee se siten että kukaan ei vittunnu sinulle väärinkäsitysten takia. Eli ilkeästi sanottuna kasva aikuiseksi.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa tko

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3335 : 22.02.12 - klo 19:49 »
Miten saisin ne ihmiset, jotka eivät ymmärrä minua, ymmärtämään minua?

Pointti taisi mennä ohi. Miksi sinun pitäisi saada ketään ymmärtämään sinua? Miksi se on sinulle ongelma? Mikset vain hyväksy että niin kauan kun olet neurologisesti normaalin ihmisen mielestä liian outo ei hän ymmärrä sinua eikä mikään mitä teet saa häntä ymmärtämään sinua.

Minun tarkoitukseni ei ollut vinoilla. Mutta jos vain joku tajuaisi kuinka X lumityöt ovat ja käyttäisi sen ajan johonkin muuhun.

Jos et halua muuttaa käyttäytymistäsi, niin mikset itse käytä aikaasi johonkin muuhun kuin siitä seuraavien ongelmien suremiseen? Tämä on suora analogia asenteestasi lumitöitä kohtaan.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3336 : 22.02.12 - klo 20:00 »
Minusta tulisi kivi.

Meitä on täällä jo tarpeeksi. Ai niin, sitä saatanan paskaa sataa taas vaihteeksi taivaalta. Ja siitä seuraa...
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa yeou

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3337 : 22.02.12 - klo 20:47 »
En voi määrätä toisten mielipiteistä. Hyväksyn X:n X:änä, ja annan X:n olla rauhassa (tämä pistää yhtäkkiä miettimään. sanotaan, että X ei anna olla itsensä rauhassa koska minä -->, silti voin tyrkyttää omia mielipiteitäni.

Ehkä haluan saada toisen ymmärtämään minua koska haluan toiselle parempaa aikaa vaikka sitä ei ole koitunut tästä?

Kenenkään ei tarvitsisi valittaa lumitöistä jos he tajuaisivat että lumen läpi voi kävellä ilman ärsyyntymistä. Mutta kuten sanoit, en voikaan muuttaa toista ihmistä kertomalla sen mikä on totta, koska tämä torjuu sen omalla järkkymättömällä kannallaan.

Yritin. Minulle joskus on ongelma, toisen ihmisen ongelma, sitten minusta tulee toinen ongelma sille ihmiselle.
Koska toinen ihminen ei halua hyväksyä mielipidettäni.


tko, viimeiseen kysymykseesi. Koska minä YHÄ, itsepintaisesti yritän (haluan) saada jonkun ymmärtämään vaikka se ei ole mahdollista. 
Häviötä en halua tunnustaa. Hyväksymisen minä voin tunnustaa.


Ja       aikuinen       on          sellainen         asia        , joksi minä en halua muuttua. En aina ajattele kahdesti ennen kirjoittamista koska en aina välitä mitä siitä seuraa. Ja lopulta minä välitän. En paljon leiki enää leluilla, mutta leikin paljolla muulla. Vaikka siitä koituisi minulle ongelmia.

Sitten, tästä väittelystä, nyt huomasin, on versonut minulle vähän itseymmärrystä. Ihan turha sanoakaan.. kenties jotain hyvää tästä ajankulusta. Mutta olen vaaniva kettu siitä kun monet ovat vihaisina.
« Viimeksi muokattu: 22.02.12 - klo 20:56 kirjoittanut yeou »

Poissa Saimu

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3338 : 22.02.12 - klo 21:28 »
Kärjistettynä: Sen ansiosta, että joku jossain tekee lumitöitä, sulla on katto pään päällä, ruokaa jääkaapissa, sähköä tulee pistorasiasta, vettä hanasta ja on foorumi, missä voit postata vitutusketjuun.
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa pyyhttu

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3339 : 22.02.12 - klo 21:44 »
Laudan Ignore List sai juuri uuden, luonnottoman vaikean nelikirjaimisen nimen.

Kunnon raivoignorelle olisi tarvetta. Sellaiselle joka ei näytä mitään, sanoo vain *plonk*. Ei edes "You are ignoring this user. Show me the post". Kun se linkki näkyy niin tottakai sitä klikkaa ja päätyy kuitenkin tänne vuodattamaan...

Voisko tätä modia tyypata: http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=185


Poissa tko

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3340 : 22.02.12 - klo 22:19 »
Mutta kuten sanoit, en voikaan muuttaa toista ihmistä kertomalla sen mikä on totta, koska tämä torjuu sen omalla järkkymättömällä kannallaan.

Koska minä YHÄ, itsepintaisesti yritän (haluan) saada jonkun ymmärtämään vaikka se ei ole mahdollista. 
« Viimeksi muokattu: 23.02.12 - klo 10:07 kirjoittanut tko »

Poissa teemuhy

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3341 : 23.02.12 - klo 08:49 »
Way to kurmottaa kuustoistavuotiasta, joka ilmeisesti on vieläpä aika pihakustaa.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa Juzam Djinn

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3342 : 23.02.12 - klo 08:49 »
On yksi asia, että ihmiset ymmärtää sinua ja toinen että ovat samaa mieltä sinun kanssasi ja kolmas että joku tekisi niin kuin sanot. Tulet tänne julistamaan (mielestäni) epäkäytännöllisiä ja muille ihmisille outoja tapoja kuin mikäkin jehovan todistaja ja vaadit muita noudattamaan niitä. Et varmaan myöskään siivoa kotonasi tai ylipäätään tee mitään muutakaan ellei ole täysin pakko.

Lumitöiten tekemisestä saa liikuntaa ja siistillä pihamaalla on mukavempi muitenkin ihmisten tallailla. Hirvi voi kävellä lumen läpi, mutta se onkin sivistymätön elukka. Jos sinäkin haluat olla, be my guest, mutta kannattaa ymmärtää se realiteetti että suurin osa muista ihmisistä ei ole (riippuu tosin skaalasta).

No, se siitä peikon ruokkimisesta.

Poissa Nyller

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3343 : 23.02.12 - klo 10:37 »
Hiekkavaginat.
Partiksella -kaunis on maailma
Partiksella -rohkeus on voimaa
Partiksella -loistavaa tunnelmaa
Partiksella -hetki on aikaa

Poissa absurdimuukalainen

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3344 : 23.02.12 - klo 11:27 »
Hävisin pelin modossa koska fling ei jostain syystä tehnyt damagea, tais olla viimoset modotukset meikäläiseltä.

Poissa Rancid-

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3345 : 23.02.12 - klo 11:28 »
Targetoitko mahdollisesti flingilläs sitä flingiin säkättyä ukkoa?

Jos et, sit vaan kompensaatiota tulille. Kuuma techivinkki: kuolleen Loyal Catharin exilettäminen ennen kuin se palaa zombina takas ei toimi oikein, helpot rahat saa tällä.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa absurdimuukalainen

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3346 : 23.02.12 - klo 11:46 »
Targetoitko mahdollisesti flingilläs sitä flingiin säkättyä ukkoa?

Jos et, sit vaan kompensaatiota tulille. Kuuma techivinkki: kuolleen Loyal Catharin exilettäminen ennen kuin se palaa zombina takas ei toimi oikein, helpot rahat saa tällä.

Joo jälkeä päin ajatellen ammuin flingillä varmaan oman lihan. Ei voi muistaa laittaa targettia ensin, uhraus sitten.
« Viimeksi muokattu: 23.02.12 - klo 15:25 kirjoittanut absurdimuukalainen »

Poissa Farseer

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3347 : 23.02.12 - klo 15:10 »
Posti-itella jonka hävikkiprosentti on tänä vuonna ollut jotain 5 ja 10 prosentin väliltä. Monopolin tehokkuutta!
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Laava

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3348 : 23.02.12 - klo 16:56 »
Posti-itella jonka hävikkiprosentti on tänä vuonna ollut jotain 5 ja 10 prosentin väliltä. Monopolin tehokkuutta!
Enpä jaksa uskoa, että monopolin purku tilannetta muuttaisi parempaan suuntaan. Huonompaan suuntaan palvelut menisivät maaseudulla, mutta mitäpä kepulainen siitä piittäisi...
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Armus79

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3349 : 23.02.12 - klo 17:02 »
MODOn releissssä helpohkon 2-0 jälkeen törttöily 2-2 lopputulokseen. Noh, kohtapualin uudestaan!
Does Black Lotus put you on a 20 turn clock? Does Tarmogoyf fly? Does Bob survive a gutshot? Can you pitch Emrakul to Force of Will?
Yeah. Didnt think so

Poissa yeou

peelsepuupin takapiha
« Vastaus #3350 : 23.02.12 - klo 17:34 »
jos minä olisin peikko, te kaikki nyt itkisitte ja repisitte hiuksianne päästänne.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Re: peelsepuupin takapiha
« Vastaus #3351 : 23.02.12 - klo 17:36 »
jos minä olisin peikko, te kaikki nyt itkisitte ja repisitte hiuksianne päästänne.
Raavaat miehet eivät itke.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Jukkis

Re: peelsepuupin takapiha
« Vastaus #3352 : 23.02.12 - klo 19:15 »
jos minä olisin peikko, te kaikki nyt itkisitte ja repisitte hiuksianne päästänne.
Raavaat miehet eivät itke.

Paskapuhetta.

Mitä tulee itse otsikon aiheeseen, niin vituttaa ihmiset, jotka ei ymmärrä antaa ihmisten ja asioiden olla.
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Farseer

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3353 : 23.02.12 - klo 19:24 »
Posti-itella jonka hävikkiprosentti on tänä vuonna ollut jotain 5 ja 10 prosentin väliltä. Monopolin tehokkuutta!
Enpä jaksa uskoa, että monopolin purku tilannetta muuttaisi parempaan suuntaan. Huonompaan suuntaan palvelut menisivät maaseudulla, mutta mitäpä kepulainen siitä piittäisi...

Ehkä pitäisikin mennä toiseen suuntaan (toisin sanoen postia ei olisi koskaan pitänyt yhtiöittää). Ongelmana monopoleissa jotka on yhtiöitetty ja joita pyritään johtamaan "kuin tavallista liikeyritystä" on se että ne eivät toimi enää kansalaisten palveluja varmistaen, mutta niillä ei ole kykyä myöskään toimia tehokkaasti. Eikä niille yleensä ole vaihtoehtoja.

Mutta on-topic: vituttaa ylihuomenna odottava kirjatentti ja se, että Game of Thronesin (ja The Borgiasin) kakkoskautta pitää vielä odottaa.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Nastaboi

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3354 : 24.02.12 - klo 17:06 »
MODO jälleen kerran.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa jambo

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3355 : 24.02.12 - klo 17:57 »
ja se, että Game of Thronesin (ja The Borgiasin) kakkoskautta pitää vielä odottaa.

Tuohonpa tartun sen verran, että itteä kyrsii, kun sarjat eivät lunasta odotuksia. Game of Thronesilta esim. odotin paljon enemmän, kuin mitä lopulta 1. kauden aikana tapahtui (en ole lukenut kirjoja, mutta kirjahan on täten todnäk. tuohon asti aivan yhtä tylsä kuin sarjakin :P) Sitten näistä pidempiaikaisista sarjoista kyrsii se, kun niitä ei osata lopettaa ajoissa ja lopulta se, että ne lopetetaan huonosti. Tätä vikaa ainakin Chuckissa, Mentalistissa, Housessa ja Prison Breakissa, jotka ovat kaikki olleet jossain vaiheessa lempisarjojani (lisäksi oon kuullu paljon valitusta Lostista, jota en oo ite kattonu). Ensimmäiseen vikaan käy toki syyksi raha, kyllähän sitä kannattaa venyttää sarjaa niin pitkään kun sillä lypsetään, mutta siihen, että sarjat tehdään pidemmän päälle / lopetetaan kehnosti, mielikuvituksettomasti tms. ei ole kyllä hyväksyttävää selitystä (tähänhän saa tietysti pelata kauheus on katsojan silmissä - ym. kortteja, mutta meh.) Viimeiseksi kyrsii vielä se, että joidenkin sarjojen tuotanto keskeytetään. Tässä esimerkkinäni on Lie to Me, sarja jossa on mahdollisesti lempihahmoni kautta aikojen kaikissa sarjoissa (Cal Lightman), jonka tarinan haluaisin nähdä ehdottomasti loppuun asti (toki sekin voidaan nerokkaasti kusta).

Siinäpä vuodatusta. Ainoita sarjoja, joka on mielestäni lopetettu tyylilleen uskollisesti, ei liian aikaisin eikä liian myöhään (olkoonkin pitkäikäinen sarja), on Frasier. Muitapa ei juuri tule mieleen tähän hätään.
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa Anssi

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3356 : 24.02.12 - klo 18:06 »

Siinäpä vuodatusta. Ainoita sarjoja, joka on mielestäni lopetettu tyylilleen uskollisesti, ei liian aikaisin eikä liian myöhään (olkoonkin pitkäikäinen sarja), on Frasier. Muitapa ei juuri tule mieleen tähän hätään.

The Wire.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa miinin

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3357 : 24.02.12 - klo 22:07 »
Tuohonpa tartun sen verran, että itteä kyrsii, kun sarjat eivät lunasta odotuksia. Game of Thronesilta esim. odotin paljon enemmän, kuin mitä lopulta 1. kauden aikana tapahtui

Odottele vaan Briennen POV-pätkiä...

Poissa Profet

  • lappeen Ranta
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The best ideas often come from my mind.
    • H/W
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3358 : 24.02.12 - klo 22:40 »
Kalja loppu :/

Poissa Alesi

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3359 : 24.02.12 - klo 22:47 »